[EL] Manchester United - AZ Alkmaar (12.12.2019 kl 21:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Hjelper å klage, da gjør de noe bra umiddelbart, hahaha
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Bra avslutning av en bra avslutter der, men Midtsjø burde fått frispark :hah:
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Tar jo helt av denne kampen!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

2-0 med Greenwood. Midtsjø skulle nok hatt frispark i forkant.. men men.

3-0 Mata straffe.

Andreomgangen ble mye bedre enn første.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
GREENWOOD. Wow

4-0
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Nå ble det litt fyr i kampen. 4-0 med Greenwood. Flotters.!!!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Ja det var da svært som MU sprudle nu, artig det her.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Vi må ha såpass ledelse når Jones skal innpå
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Jeg får ikke sett 2. omg...Får lese deres oppdateringer og se høydepunkter seinere i kveld.

4-0 nå :hah:
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Elkey wrote: 12 Dec 2019, 22:23 Vi må ha såpass ledelse når Jones skal innpå
Hehe.... Ikke en gang Jones mister hodet når United leder 4-0 20min før slutt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18966

Får sett litt innimellom, er litt usikker fordi kvaliteten var dårlig på sendinga her i 1. omg: Men denne nr. 7: Calvin Stengs virker bra, usikker om det var han som hadde en del bra i 1.omg. også, siden det var umulig å se draktnr/detaljer og høre noe særlig kommentatorer...

20 år, men hvilken agent har han? Jo det er: Mino Raiola :hah:

Markedsverdien i 16/17 var 90 000 pund, nå er den 11 mill. pund! Venstrebeint og god med ball, dro av et godt skudd nå au. Kanskje OGS er enig, hehe.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Greenwood har 6 mål denne sesongen, har jo ikke spilt 90 min. uke inn og ut akkurat. Tar rekorden til Rooney han, lett! :hah:
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Skal si. De gir OGS noe å tenke på angående laguttak framover :-)
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ja sumo har vært møkk i dag. Fryktelig irriterende. Blir hengende etter i sendinga. I dag berget jeg, men har opplevd at det plinger inn meldinger på mobilen, så kommer det et mål minuttet etter. Fryktelig plagsomt.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Visst hjelper det å klage, så faktisk ut som om at vi bare bestemte oss for at nå skulle dette skapet settes på plass. Makan til forskjellige omganger kan jeg ikke huske å ha sett på en stund. Likevel er det veldig positivt at vi får hvilt en hel del spillere. Får gitt en del unggutter minutter, samt en god opplevelse etterhvert. Greenwood viser jo absolutt ekstremferdighet med avslutningene sine. Williams får visst seg frem, Garner klarer å vinne midtbanen med Matic og Mata. Så ut som om taktikken ble endret i pausen til 4-3-3. Tuanzebe fremstår mye tryggere i andre omgang. Rett og slett en deilig seier i dag.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17376

Matchen endret fullstendig karakter i 2 omgang.
Der bare Greenwood, Maguire og Williams får godkjent i min bok før pause, hevet alle seg etter pause.

Greenwood M.o.m - Matic den svakeste.

Spillere som Mata og Pereira viser begge at de har ferdigheter med ball - bare tempoet er lavt nok.

Tuanzebe hever seg i 2 omgang.
Romero gjør et par glimrende redninger.
Garner prøver og viser vilje og er bedre i 2 omgang.
Lider litt av å ha Matic som makker.

Ble en fin United kveld :P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Skjermbilde 2019-12-12 kl. 23.00.41.png
Skjermbilde 2019-12-12 kl. 23.00.41.png (396.16 KiB) Viewed 3197 times

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Forfærdelig 1. halvleg hvor AZ var både bedre og dominerende. Specielt de gamle spillere (og Andreas) var dårlige i 1. halvleg.

I anden halvleg oppe alle sig, men bortset fra det første kvarter hvor de fire mål kom var Mata ikke specielt synlig.

Mine karakterer:

Romero 7. Et enkelt koncentrationssvigt, men heller ikke brug for de store redninger.
Young 5. Elendig 1. halvleg, men flot mål og en bedre 2. halvleg, som dog ikke var så blændende fra hans side.
Tuanzebe 8. Tænkte på at give ham 9, for jeg synes, at han spillede en strålende kamp. Mener ikke, at han gjorde nogen speciel fejl.
Maguire 8. Kunne også godt have fået 9, men blev taget relativt tidligt ud så han fik ikke ordentligt vist sig frem i 2. halvleg.
Williams 9. Hvis ikke det var for Greenwood så var han blevet MOM for mig. Her har vi altså et strålende talent på VB. Derfor synes jeg ikke, at der er brug for en ny VB. Williams som 1. valg og Shaw som reserve fra næste sæson. I kort en kanonkamp fra Williams, der kan være fast venstre back for England om tre år om hans hoved er sat rigtigt sammen.
Matic 5. Gjorde ikke nogle synderlige fejl i 1. halvleg, men han gjorde heller ikke noget rigtig godt. Spillede Mata fri ved det første mål med en suveræn aflevering, men ellers ret dårlig.
Garner 7. Havde perioder hvor han gjorde det godt og så forsvandt han i andre perioder.
Andreas 4. Bortset fra opspillet til det første mål kan jeg på ingen måde forstå hvordan han har fået en landskamp for Brasilien. Han burde egentlig kun spille en kamp mere for United, og det er mod Colchester. Ville ikke gøre det værre for United hvis man satsede mere på Chong, Gomes, Mejbri eller endda Mata eller Lingard.
Mata 5. Et mål og to oplæg burde være tæt på MOM, men han spillede kun med i omkring 10 min. Resten af kampen var han, i bedste fald, totalt usynlig. Men jeg er umådelig glad, at han fik scoret og han også fik assist. Han har altså nogle kvaliteter, der er vanvittige, men desværre er han bare for langsom.
Martial 6. Vi kan roligt sige, at dette var ikke hans bedste kamp for United.
Greenwood 9. To mål og får et straffe. Afgør helt klart kampen, men inden han fik sit første mål tænkte jeg, at han egentlig har spillet en fornem kamp. Og jeg er altså ikke den fan, der har troet mest på ham. Men en sådan kamp som i aften gør, at man får den tro på ham som hvertfald de fleste United-fans har.

Solskjær 10. Jeg synes ikke, at 1. pladsen var så vigtig, og at Everton-kampen var meget vigtigere så det var fint med den holdopstilling, der startede i aften. Men de spillede bare elendigt i første halvleg hvilket OGS formåede at ændre uden at ændre taktik. Det er kvalitet. Så gør han også de rigtige ud- og indskiftninger i forhold til at bruge talenterne og hvile de bedste.
Post Reply