[PL] Manchester City - Manchester United (07.12.2019 kl 18:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

For en spiller vi har fått i AWB. Helt utrolig hva han greier å få til av taklinger.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ja en 10 på børsen i kveld.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Nei nei nu blir det farlig det her er City god på, ikke bra det der, skal ikke hende.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Wooow hoo utrolig helt utrolig. Nu må jeg lufte meg.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Fantastisk deilig seier. Helt ubeskrivelig. For en kamp. Helt uten ord... det er så deilig.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Det blir mange åttere og noen niere på børsen ikveld.
10 på Rashford.

MANCHESTER IS RED
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja, Wan-Bissaka virkelig god. Shaw spilte seg kraftig opp etter en grusom start imo.

Forsvaret bra i dag, et par store feil, men ellers solid. De Gea er tilbake også.

James jobber skjorta av seg. Midtbanen blir overkjørt, men de jobber hardt.

Lingard gjør det Lingard kan, løpe og jobbe, så fornøyd. Rashford så jeg ikke i 2.omg. føler jeg. Men han bidro med det viktigste i 1.omg.

Da blir det topp 4 i år da, kommer forsterkninger i januar, men ikke umulig vi klarer oss uten. Det er lov å være super-optimist akkurat i kveld. Men tabellen ser plutselig litt annerledes ut.

Vi får se hvordan resten av desember forløper, tap i neste så er man godt plantet på jorden igjen...

Men det er jo viktig at det nå mobiliseres samme attitude mot den grå massen vi skal møte fremover.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Det viktigste nå er at Leicester vinner borte mot Villa i morgen for min del, har fått kvasi-gratulasjoner av Liverpool-fans i kveld, spyr...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Det ble en bra uke dette, jeg hadde et håp innerst inne at vi skulle slå City, etter prestasjonen mot Tottenham. Dette var gøy.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg så kun de 10 første min. Men jeg er så umådelig glad i dag... Woop Woop <3

Og som jeg har forstået det så burde United have vundet større?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kyndilfan1 wrote: 07 Dec 2019, 20:55 Og som jeg har forstået det så burde United have vundet større?
Kunne vært 0-4 muligens 0-5 etter første omgang, i 2. omgang ble vi slitne, men kom på et par tre kontringer som kunne resultert i mål.

2-8 med full utelling :hah:
LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Jeg var overbevist om at United kom til å score mål i dag, dette City-laget er over toppen og symbolet på nedturen er det at Kyle Walker nå er den som må lime sammen dette rotet. Det som derimot var nærmest sjokkerende bra, var den defensive strukturen - her har man gjort hjemmeleksa si.

Håper dette er siste gang på en stund at man nedsnakker Fred, som jeg mener er Uniteds kanskje aller beste fotballspiller for øyeblikket sammen med Rashford og keeperen. Fyfader for en positiv utvikling han har hatt i høst, det er ikke tilfeldig at Uniteds gode periode kom samtidig som han kom inn i laget.

Nå kommer hverdagen, og frem til 1. januar har United fire kamper man skal vinne. Det er disse kampene vi har slitt så fryktelig i frem til nå under både Solskjær, LvG og Mourinho. Med den flyten vi er i for øyeblikket så vil jeg nesten kalle det definerende for Solskjær som kampleder at vi klarer å levere mot svakere motstand gjennom juleprogrammet.

Så må man se til helvete å komme seg på overgangsmarkedet i januar, det må handles inn minst to spillere fort som bare det.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Fun stats:

Dette var kamp nr. 171 i PL vi har ledet 2-0 til pause, vi har 168 seiere og 3 U, null tap.

Sterling har aldri scora mot oss, hverken for Liverpool el. City.

Fornøyelig :hah:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Harry Greaves wrote: 07 Dec 2019, 21:14 Jeg var overbevist om at United kom til å score mål i dag, dette City-laget er over toppen og symbolet på nedturen er det at Kyle Walker nå er den som må lime sammen dette rotet. Det som derimot var nærmest sjokkerende bra, var den defensive strukturen - her har man gjort hjemmeleksa si.
Agreed.
Harry Greaves wrote: 07 Dec 2019, 21:14 Håper dette er siste gang på en stund at man nedsnakker Fred
Han har blitt varm i trøya, hjelper å få spille.
Harry Greaves wrote: 07 Dec 2019, 21:14 Nå kommer hverdagen, og frem til 1. januar har United fire kamper man skal vinne. Det er disse kampene vi har slitt så fryktelig i frem til nå under både Solskjær, LvG og Mourinho. Med den flyten vi er i for øyeblikket så vil jeg nesten kalle det definerende for Solskjær som kampleder at vi klarer å levere mot svakere motstand gjennom juleprogrammet.
Viktig poeng, jeg er bekymret, er mer usikker før disse kampene, United er alltid gode (så og si) mot topplag.
Harry Greaves wrote: 07 Dec 2019, 21:14 Så må man se til helvete å komme seg på overgangsmarkedet i januar, det må handles inn minst to spillere fort som bare det.
Absolutt, OM vi skulle klare å vinne ut året, så hente inn 1-2 word-class, da fremstår vi plutselig som en maktfaktor igjen, da har jeg virkelig trua!
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Perfekt. Null og niks å utsette. Leker rett og slett med dem første 30. Så kommer selvsagt trykket og halvsjansene mot, men vi blir aldri utspilt. Strålende konsentrasjon og disiplin.

Så ut som en bortekamp mot Arsenal fra 2010. :love:

<a href=" 7, 2019</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Helt fantastisk seier i dag man kan ikke ønske seg mere når man vinner sånne kamper, men et skår i gleden er det at PL er 90% avgjort før jul kan ikke se at L-pool har noen som kan utfordre dem om PL tittelen nu og det er trist.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

pixma wrote: 07 Dec 2019, 21:53 Helt fantastisk seier i dag man kan ikke ønske seg mere når man vinner sånne kamper, men et skår i gleden er det at PL er 90% avgjort før jul kan ikke se at L-pool har noen som kan utfordre dem om PL tittelen nu og det er trist.
Jeg kjenner at jeg allerede har slått meg til ro mentalt med dette, og at det plager meg mindre enn jeg trodde. La dem få denne. Så får vi se hva som skjer når de har nådd det store målet, tror det kommer til å bli slitasje der også etter hvert.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg var på reise i dag, og fikk ikke med meg resultatet før nå - seint. Fantastisk av United - rett og slett. Og som vanlig, når United tar en skrell, er ikke Pogba med. Vil han egentlig bli savnet ved et eventuelt salg?
Post Reply