[PL] Manchester United - Aston Villa (01.12.2019 kl 17:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Pereira svarer med en nydelig assist, det var viktig med et mål nå! Men vi har blitt rævkjørt egentlig...
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ved minst to anledninger har Pereira lagt seg sammen med forsvarsfirer, og etterlatt seg et enormt rom på midten som AV bare kan løpe fritt gjennom. Ufattelig fortvilende å se på.

I 2. omg må det bli mye mindre fomling med ballen før den går videre.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Ikke lenge vi var i lykke rus, nei ikke bra det her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Det er sånn det er for tiden, det lekker bakut...Men ligger an til 3-2 nå, heller det enn 2-3...Moro for Victor med mål.

En elegant lobb OVER mål der ja Martial...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Mings er sabla bra. James klarer ikke å løpe fra han heller. Leser spillet meget godt
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Blir ikke noe overrasket vist OGS får fyken snart, klarer ikke å se at han tilfører noe spesielt til MU, trur nok at med en ny trener så tenner spillerene til og gir litt ekstra. Ikke for at jeg håper det men det gjør meg ikke noe om en ny kommer inn.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Huff en ny skuffelse er bare trasig det her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Ja, det duger ikke med 1 poeng, men det er der vi er...Ustabiliteten selv, siste 6 kamper har gitt 2 seiere, 2 U og 2 tap, mot 6 lag man som regel forventer seier mot: Bournemouth (tap), Partizan (seier), Brighton (seier), Sheffield U (uavgjort), Astana (tap) og Aston Villa (uavgjort)...

Det er mye som skurrer, men igjen driver innlegg/crossere og dumme valg i hvert fall meg til vanvidd...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
pixma wrote: 01 Dec 2019, 19:24 Blir ikke noe overrasket vist OGS får fyken snart, klarer ikke å se at han tilfører noe spesielt til MU, trur nok at med en ny trener så tenner spillerene til og gir litt ekstra. Ikke for at jeg håper det men det gjør meg ikke noe om en ny kommer inn.
Presset på Clausenengens store sønn øker ja...
LUHG!

Cola

Skuffet, alt jeg vil skrive om matchen

Men tror ikke nye trener er løsningen heller....
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Skuffet, vi svikter nok en gang defensivt. Tydeligvis så har vi et defensivt problem. Solskjær sitter ikke trygt, nå venter Tottenham og City de to neste kampene. Taper vi begge disse to så er vi ute å kjøre. Solskjær vil da være på ekstremt tynn is, mtp resultatene i de siste kampene også.

Om en ny trener vil løse problemet? Hmm jeg tror får vi inn en Poch så kan han løfte klubben. Ikke med en gang men på sikt. Vi bør sterkt vurdere å hente Poch.

Fotballen på dette nivået er nådeløs, og dessverre Solskjær , en manager blir målt på resultater. Han har ikke disse resultatene på sin side...

Jeg tror United kommer til å kalle inn til pressekonferanse neste lørdag/søndag/mandag...
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Tålmodigheten min begynner også å bli tynnslitt, jeg kan forsvare laguttaket i dag i og med at alternativene hadde reist langt fra kamp på torsdag. Men er det null tegn til forbedringer etter jula så er det for min del å gå all inn på Poch.

Også må vi vel være såpass ærlige med oss selv at de fleste av dagens Unitedspillere mangler mye, enten at de har det mentale, men mangler ferdighetene eller motsatt.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Jeg er enig i det meste som er skrevet etter kamp, men jeg er ikke helt overbevist om at Pochettino bør hentes.

Er litt skremt av rapportene om null forandring på systemet siden han kom, treningene er visstnok dønn like sesong etter sesong.

Han er visstnok også litt for kontrollerende mtp. spillernes fritid, det er derfor enkelte har ønsket seg bort, spesielt de eldste spillerne, ingen vil jo bli behandlet som en unge.

Jeg er ikke i tvil om at han kunne fått resultater, men også han vil være avhengig av forsterkninger tror jeg.

Angående kampen i dag og problemene laget har både fremover, bakover og på midten, så er problemet sammensatt, dårlig tropp, for mange dumme valg, mangel på samhandling.

Elendige avgjørende pasninger, sløsing med de klare målsjansene man får osv...Mye av problemene må manageren ta ansvar for, men den tynne troppen er ikke hans skyld...

Løsningen er ikke alltid så enkel...Men det er rimelig sikkert at kampene mot Spurs og City blir avgjørende for Ole`s fremtid...Jeg aner ikke om det er det beste å sparke ham, sjeldent jeg vil ha en manager sparket, eneste jeg så måtte komme var Mourinho...Men da var det veldig grått...Og så var det veldig forutsigbart, fra han kom til han ble kasta ut...

Pogba kan ikke redde Solskjær tenker jeg...Ikke McTominay heller...Selv om en Pogba i form kan prege kamper. Men det er vel ca 60 dager siden sist han spilte kamp...

Men så har vi sett at United under Solskjær gjør det godt mot de beste lagene, det er mot alt annet vi sliter...Det er jo skummelt å se hvordan vi og Liverpool har bytta roller...
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 01 Dec 2019, 20:43 Selv om en Pogba i form kan prege kamper. Men det er vel ca 60 dager siden sist han spilte kamp...
Hvilken forutsetning har vi for at Pogba skal prege en kamp, kan ikke huske, rett meg gjerne, at han har dominerte denne sesongen
Og som [mention]Blodfink[/mention] skriver, ikke spilt på ca 60 dager.
Tror nok han blir solgt i Januar.... føler han setter seg over laget at han er den viktigste, laget kommer for han på 2de&3de plass
User avatar

Ryder
Posts: 4633
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2560
Liker mottatt: 10432

Det begynner å brenne et blått lys for OGS nå. Klarer ikke å rette på det som har vært galt lenge, klarer ikke bygge momentum etter gode opplevelser, og nå begynner helt nye problemer å dukke opp også (forsvaret ser plutselig veldig shaky ut). Det er et skritt fram og halvannet tilbake, hele tiden. Det er ikke bedre nå enn i september, ikke bedre enn i april.

Nå får vi se hvordan det går når Pogba og McTominay er tilbake, men om det fortsetter i samme spor er jeg redd han ryker. Den framgangen alle, både fans og spillere, er avhengig av å oppleve om dette skal gå, er vanskelig å få øye på.

Samtidig tror jeg folk vi få seg en overraskelse om de tror at alt vil bli rosenrødt med enda en ny trener.

Det store spørsmålet nå, er jo om OGS skal få januarvinduet. Vil Woodward gi ham penger, til spillere en eventuell ny manager ikke vil ha? Da står de jo egentlig bak OGS i alle fall ut sesongen. Om de uansett ikke har tenkt å bruke penger, stiller det seg annerledes...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Vet mange misliker denne karen, men jeg tok meg tid og hørte på ham nå.

Vanskelig å være uenig i så mye av det han sier.

Han har noe flotte vinklinger mtp Ole, eiere, spillere og fans. Ikke bry dere om overskriften RANT, dette foregår ganske reflektert imo...

LUHG!
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 931
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 814

22 poeng bak Liverpool etter 14 kamper... :angry:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

RaoulDuke wrote: 01 Dec 2019, 21:49 22 poeng bak Liverpool etter 14 kamper.
Jepp, det er ikke spesielt lett å svelge unna...Drikker heller Tequila blanda med batterisyre i grunn...
LUHG!
Post Reply