[PL] Sheffield United - Manchester United (24.11.19 kl 17:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lingard wrote: 26 Nov 2019, 12:02 Williams foran Young på backen?
Jeg tippet at Williams skulle spille fordi jeg trodde Young var suspendert i denne kampen, men så var han jo på benken... Så enig meg deg: merkelig å vrake Salah-dødaren.

A.C. Fergie
Posts: 52
Joined: 10 Aug 2018, 12:18
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 5

Såg denne på youtube søndag morgen. Ble litt flashback når 2-0 ble til 2-3. Synd med siste målet i mot.



Håper vi får inn en eller to spillere i januar som bedrer laget og at vi deretter går på en winning streak lik den vi hadde i fjor, bare at den holder sesongen ut.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18071

Torquemada wrote: 25 Nov 2019, 22:45 Nye stoppere? Vi trenger desperat flere gode spillere som kan brukes på midten. Pogba og McTominay ute, så er det ikke noe hjelp å få fra midtbanen. Kampen i går viste med all tydelighet at det var full krise der. Pereira var helt hjelpeløs, og Fred fikk ikke til mye
Ryder wrote: 26 Nov 2019, 10:53 At forsvaret virker usikkert, har helt klart sammenheng med at Fred og Pereira blir filleristet på midten. Nå du gang på gang mister ball i oppbygningen, blir du tatt i ubalanse. Alt er vanskeligere da. En eller flere nye forsvarsspillere bør fortsatt være et godt stykke ned på lista:

1. Offensiv midtbanespiller
2. Defensiv midtbanespiller
3. Spiss
4. Høyre kant
5. Venstre back
6. Midtstopper

(de to siste prioriteringene kan bytte plass dersom Williams tar steget. Altfor tidlig å si ennå)
Jeg ønsker først midtbane-spillere inn jeg også [mention]Torquemada[/mention] , fin liste der [mention]Ryder[/mention].

Jeg er bare ikke overbevist av stopperparet vårt. Jeg håper Maguire hever seg litt og at Tuanzebe overbeviser trenerne om at han bør spille. Men ikke sikker på om Maguire/Tuanzebe blir klipper heller. Men det så ganske bra ut før skaden til Tz, når han spilte i Lindelöfs skadefravær.
LUHG!
Post Reply