[PL] Bournemouth - Manchester United (2.11.2019 kl 13:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Seier/Uavgjort/Tap

Seier
6
100%
Uavgjort
0
No votes
Tap
0
No votes
 
Total votes: 6
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Pokker altså. Slippe inn mål på overtid av 1. omg, det liker jeg svært dårlig.

Pereira har vært svak, og bør erstattes i 2. omgang. Martial må også heve seg noen hakk hvis dette skal gå veien.
AWB har vært god, og gir ikke han ansvar for at det ble mål imot. Her var King dyktig, eller hadde flaks, og Lindelöf skulle ha vært her.
Last edited by Torquemada on 02 Nov 2019, 14:24, edited 1 time in total.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Synes synd på James, legger til rette og ingen treffer ballen, store sjanser.

Ellers har dommeren bestemt at United ikke får lov til å gå i dueller, men Bomo får lov, makkverk av en dommer.

Pereira varierer, gjør dumme valg i viktige situasjoner mener nå jeg. Gjør noe bra og.

Nå blir det vanskelig...frykter det verste, håper det beste.

Young har vært bra, får gi ham litt ros og.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Torquemada wrote: 02 Nov 2019, 14:22 AWB har vært god,
Absolutt, og King er en okse, spør Maguire, så ut som en smågutt i den duellen, merkelig at dommeren ga oss frispark der...Stort sett har han blåst mot oss i hver duell...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Lingard wrote: 02 Nov 2019, 13:48 Young? Ikke like mye
Ga han han litt skryt over her, men han glipper og slipper litt forbi seg, sant det. Farlighetene kommer oftest på hans side.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
1. omg: De Gea ikke mye å gjøre, kan ikke lastes for målet.

AWB, sterk som vanlig, men blir for liten for King.

Lindelöf, svak start, men spiller ok etterpå, før han virrer på baklengsen, som han dessverre gjør for ofte etter min mening.

Maguire, ikke helt på topp synes jeg.

Young, bedre enn fryktet, men slipper forbi.

McT, god

Fred, god

James meget god

Pereira, svakest i 1 omg.

Rashford, stille

Martial, litt stille
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Jepp, da skal vi spille mot etablert forsvar...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Kunne vært rødt på grisen det...Lindelöf med elendig klarering btw...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Noen som har ført stats på Pereiras cornere? Har inntrykk av at de fleste går rett i motspiller på første stolpe/kanten av 5-m...Den siste var en mark-kryper faktisk..
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Fact: Bournemouth hadde spilt 14 kamper mot "Big six clubs" før dagens kamp, 2 seiere og 12 tap...Den ene seieren var jo mot oss i debut-sesongen deres i PL...
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Liker ikke dette. Bou er i ferd med å ta over kamp, og nå får de frispark rett utenfor 16. Heldigvis var det et elendig forsøk som gikk langt over og ut.

Bra at Pereira byttes ut, han har vært svak.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Torquemada wrote: 02 Nov 2019, 14:55 Liker ikke dette. Bou er i ferd med å ta over kamp, og nå får de frispark rett utenfor 16. Heldigvis var det et elendig forsøk som gikk langt over og ut.

Bra at Pereira byttes ut, han har vært svak.
Dårlig utvikling ja...Martial og Rashford har også skuffet stort sålangt...Pereira rettmessig bytta ut, men så er det Lingard som kommer inn...

Når jeg kritiserer spillere pleier de å gjøre noe bra, håper det skjer...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Bournemouth-spillerne har italienske tendenser...Filmer og legger seg, dommeren biter på.

Vi er livsfarlige på cornere btw...

Triste greier...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
En grei 1.omg, (som vi taper 1-0), erstattes av en grusom 2.omg...Dette var bare helt under enhver standard jeg kan komme på...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ingen bombe akkurat, hver gang man for et lite håp for dette laget. Så blir man slått brutalt i bakken igjen.
Last edited by Buchan on 02 Nov 2019, 15:45, edited 2 times in total.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Rett og slett en grusom kamp. Wan-Bissaka sin dårlige involvering ødela for United i dag, men man kan jo stille spørsmål med angrepet også.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Elkey wrote: 02 Nov 2019, 15:24 Wan-Bissaka sin dårlige involvering ødela for United i dag,
Yeah right, AWB ødela...no comments...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 02 Nov 2019, 15:26 Yeah right, AWB ødela...no comments
Føler ironien lang vei. Litt usikker på dimensjonen. Det ene målet ble forskjellen i dag, og Tony Pulis påpekte at det var en forsvarstabbe. Jeg er enig. Lindeløf kunne kanskje dekket, men Lindeløf hadde bedre utgangspunkt for å snappe ballen
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Målet i mot må deles på tre mann.
Maguire følger King men bytter plutselig mann.
Wan-Bissaka kunne muligens gjort det bedre i duellen.
Og Lindelöf dekker ikke rommet men rykker ut FØR han vet utfallet av situasjonen.
Ikke legg dette alene på Lindelöf vær så snill.
Det lyser i tilfelle agenda.

Målet var uansett en god prestasjon av King.

Laget begynte bra, men falt dessverre sammen.
McTominay bl.a ikke til å kjenne igjen - spilte svakt, dessverre.
James var den som ville mest, pluss unge Williams når han kom inn.
Tror Williams tar venstrebacken framover.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Elkey wrote: 02 Nov 2019, 15:40 Føler ironien lang vei. Litt usikker på dimensjonen. Det ene målet ble forskjellen i dag, og Tony Pulis påpekte at det var en forsvarstabbe. Jeg er enig. Lindeløf kunne kanskje dekket, men Lindeløf hadde bedre utgangspunkt for å snappe ballen
jeg er ikke ironisk, men uenig, jeg skreiv at det var svakt av AWB mot King, men Lindelöf kunne selvsagt også gjort noe.

Men poenget mitt var egentlig at dette var rævva av de aller fleste, kun James får godkjent av meg i dag...Derfor synes jeg at å si at AWB ødela for alle i dag blir helt feil. Uavhengig av hva Pulis mener...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pink Final wrote: 02 Nov 2019, 15:49 Tror Williams tar venstrebacken framover.
Det er jeg enig i deg i. Ser fantastisk ut.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 02 Nov 2019, 15:49 Og Lindelöf dekker ikke rommet men rykker ut FØR han vet utfallet av situasjonen.
Ikke legg dette alene på Lindelöf vær så snill.
Ingen legger dette på Lindelöf alene. Om det er meg dere sikter til. Da må dere rett og slett lese hva jeg har skrevet underveis i dag.


Veldig enig i at det må deles på 3 mann som du skriver Pink.

Stopperne var svake til tider i dag synes jeg.

Meget svakt i 2. omg. Kollaps i grunn...James og delvis Fred får godkjent av meg. Uten at det betyr noe fra eller til.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Williams bør få den plassen snart ja...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 02 Nov 2019, 15:49 Det lyser i tilfelle agenda.
Agenda mot spillere? At man mener at en spiller er generelt for dårlig, er det agenda?

Jeg mener at Lingard, Lindelöf, Matic, Mata, Jones, Young og sikkert flere er for dårlige, om da MUFC skal være med å kjempe om titler. Resten av spillerne er yngre og bedre enn disse mener jeg. (Lingard er ikke gammel, men for dårlig imo). Selv om disse også er for dårlige innimellom. Alle kan ha dårlige dager, men de som ikke nevnes her, kan ha en fremtid i klubben.

At man misliker spillere som andre liker er ikke agenda, det er en rettmessig mening sånn jeg ser på tingene...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 02 Nov 2019, 15:49 Målet var uansett en god prestasjon av King.

Laget begynte bra, men falt dessverre sammen.
McTominay bl.a ikke til å kjenne igjen - spilte svakt, dessverre.
James var den som ville mest, pluss unge Williams når han kom inn.
Tror Williams tar venstrebacken framover.
Helt enig
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

God start, men den var også betegnende for specielt Andreas. Bournemouth spillede sig langsomt op i første halvleg og i anden halvleg var de klart bedre.

Kampen viste, endnu engang, at Andreas, Fred, Lingard og Lindeløf burde være langt fra holdet. Derudover burde Young heller ikke spille nær så meget som han gør. Desværre spiller fire af disse fra start stortset hver gang, mens den femte er første indskifter. Jeg har sagt det før, men siger det igen. Jeg ville ønske, at OGS viste nogle nosser og brugte Garner og Gomes fra start i nogle kampe (ikke alle, ikke de allerfleste, men nogle kampe) i stedet for Fred, Andreas og Lingard. Og det ville ikke skade at forsøge sig med Rojo i stedet for Lindeløf.

Hvis United skal have nogen som helst mulighed for en CL-plads næste sæson så må Andreas, Fred og Lingard væk. De er så umådeligt dårlige, at det er yderst tvivlsomt om de ville være profiler i Tippeligaen, Superligaen i Danmark eller Betri-divisionen på Færøerne. Og med det overdriver jeg ikke. Specielt Lingard er håbløst dårlig. Lindeløf må gerne være i klubben, men skal være 4. eller 5. valg. Og lige pt. betyder det bag hvertfald Tuanzebe, Maguire, Rojo og gerne også Bailly.

DDG 7. Kom helt forkert ud til en bold i 2. halvleg, men tog sig af det, der kom.
AWB 5. Hans klart dårligste kamp for klubben. Han spillede en helt igennem dårlig 1. halvleg. Hvad folk synes han gjorde godt i 1. halvleg kan jeg ikke forstå. Og han ejer 90 % af skylden ved Bournemouths mål.
Lindeløf 5. Har sin del af skylden i Bournemouths mål og var ellers ualmindelig let at holde fra bolden når deres angribere havde bolden. Derudover vandt han vel ikke en eneste god eller vigtig duel.
Maguire 7. Nu har han efterhånden spillet så mange kampe, at man kan bedømme ham. Starten har været knap så god, hvilket jeg havde forudset. Han har bestemt ikke været dårlig, men for 75 mio £ skal han være en spiller, der gør markant forskel hver kamp, men det har vel kun været et par gange, at han virkelig har gjort det. Det er ikke godt nok og i dag var han ok, som han er som oftest. Men det bliver vel ikke let med en dårlig makker.
Young 7. BM forsøgte flere gange, at komme igennem ved Young, men det blev aldrig helt farligt. Offensivt er han dog helt væk.
Fred 4. Er der nogen, der kan fortælle mig hvad det er som Fred er god til? Igen, igen en elendig kamp af ham hvor han ikke gjorde meget andet end beklagede sig til dommeren.
McTominay 7. Ikke blandt hans bedste kampe, og det er vel sigende, at han er den bedste offensiv spiller i dag.
James 6. Havde nogle aktioner i de første 10-15 min, men faldt så fuldstændig ud af kampen, og var fuldstændig usynlig.
Andreas 3. Gjorde han noget rigtigt i dag? Og hvor meget skal til før Gomes får chancen når Lingard og Andreas præsterer rædderligt hver evig eneste gang?
Rashford 5. Dårlig kamp. Men det kunne man vel forvente når han blev flyttet ud på fløjen igen. Forsøgte lidt i anden halvleg, men ved Lingard, Fred og Young rundt om sig kunne han ikke det store.
Martial 4. Rørte han bolden i dag? Rædderligt indsats i dag.
Lingard 4. En normal indsats fra ham i dag.
Greenwood UB. Hvad er det, der gør ham så overhyped?
Williams UB. Nok ligeså meget involveret i sine 11 min på VB som Young var i 82 min på positionen, men heller ikke mere end det.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Blodfink wrote: 02 Nov 2019, 16:04 Ingen legger dette på Lindelöf alene. Om det er meg dere sikter til
Kan bare svare for meg selv.
Ja, jeg siktet til deg.
Virket som du ga skylden til Lindelöf.
Ser at du fordeler skyld når jeg leser over på nytt.
Lindelöf skal gjøre det bedre der, som AWB (som jeg i ettertid ser du påpeker) og Maguire.
Og noen ganger må man også anerkjenne at motstander gjør en god prestasjon.

Agenda?
Helt ærlig - JA.
Det virker som om noen spillere, feks Lindelöf’s svakheter ofte trekkes fram, også fra deg.
Dette er et forum hvor vi utveksler meninger.
Ikke noe personlig mot deg selvsagt.
Men, jeg synes Lindelöf blir kritisert for hardt.
Det kan godt være han ikke er god nok, og at du og [mention]Kyndilfan1[/mention] får rett, time will show.

Lindelöf vant da flere dueller i dag [mention]Kyndilfan1[/mention].
Se kampen på nytt.

Jeg la inn en kommentar om Lindelöf underveis i kampen for å understreke en god inngripen.
Han hadde flere, og vant også dueller.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 02 Nov 2019, 16:11 Agenda?
Helt ærlig - JA.
Jaja, det får jeg ikke gjort noe med, er meget uenig, og mener dette er merkelig...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 02 Nov 2019, 16:11 Det virker som om noen spillere, feks Lindelöf’s svakheter ofte trekkes fram, også fra deg
Helt korrekt, jeg trekker frem hva JEG mener er hans svakheter, i likhet med at jeg trekker frem alle andres svakheter...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Dere som mener det er agenda bør lese grundigere, dette er ikke første gang det trekkes ut et fragment av en post, som tydeligvis provoserer, resten av innlegget blir ikke nevnt liksom. Det liker jeg dårlig.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 02 Nov 2019, 16:11 Jeg la inn en kommentar om Lindelöf underveis i kampen for å understreke en god inngripen.
Han hadde flere, og vant også dueller.
Ja, det hadde han, og jeg leser alle postene grundig, så jeg fikk med meg hva du skreiv...men han hadde også flere dårlige involveringer, men det er jo agenda...
LUHG!
Post Reply