[PL] Bournemouth - Manchester United (2.11.2019 kl 13:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Seier/Uavgjort/Tap

Seier
6
100%
Uavgjort
0
No votes
Tap
0
No votes
 
Total votes: 6
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Bournemouth - Manchester United

Lørdag 02.11.2019 kl 13:30

Premier League
Vitality Stadium, Bournemouth


Head to Head:

Kamper spilt: 8
Man Utd seire: 6
Uavgjort: 1
United Tap: 1


Forrige møte:



Form:
screenshot.524.png
screenshot.524.png (9.47 KiB) Viewed 3743 times
Pressekonferanse:
// Kommer //
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Sjansen for seier er stor, vi må vinne. Man vet aldri med King og Wilson, men er forsvaret våkent og uten feil, så ordner angriperne våre 1 mål eller 2. Selv om vi skaper lite fortsatt. Dødballer er greia nå.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Nu har Lindeløf spillet tre-fire kampe uden at koste mål så jeg gætter, at han koster et mål.

Men ellers så forventer jeg faktisk en sjr. Skadede spillere kommer tilbage, selvtilliden er kommet igen og OGS har ændret taktik. Tingene fungerer betragteligt bedre nu.

Samtidig spiller Bournemouth en offensiv slags fodbold hvilket burde være godt for United. Samtidig er deres forsvar godt nok til at tale med.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pressekonferansen
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Kyndilfan1 wrote: 31 Oct 2019, 21:36 Nu har Lindeløf spillet tre-fire kampe uden at koste mål så jeg gætter, at han koster et mål.
??
Sånt forstår jeg ikke.
Å være negativ FØR kamp.
Skjønner at Lindelöf har danket ut favorittspiller’n din men, denne agendaen mot Lindelöf er jeg fullstendig uenig i.
Hadde btw blitt like provosert om en United fan hadde kritisert Smalling FØR kamp.
Trodde vi skulle slippe slik United,no kommentarfelt greier her på det ordentlige forumet.

Ellers enig i at dette blir seier :thumb_up:
Afc Bomo er et spillende lag, hvilket bør stå godt til United p.t.

Kommer til å følge ekstra med bittelille Ryan Fraser.
Kun 1,63 m høy - og briljerer tidvis på vingen.
Angel Gomes er enda mindre - 1,61 m.
Noen sier han ikke vil lykkes fordi han er så liten.
Fraser har bevist at man kan klare seg bra selv om man er mindre enn snitt høyden for kvinner.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pink Final wrote: 01 Nov 2019, 18:24 Kommer til å følge ekstra med bittelille Ryan Fraser.
Kun 1,63 m høy - og briljerer tidvis på vingen.
Angel Gomes er enda mindre - 1,61 m.
Noen sier han ikke vil lykkes fordi han er så liten.
Fraser har bevist at man kan klare seg bra selv om man er mindre enn snitt høyden for kvinner.
Skal ikke skryte på meg å ha sett så mye av Fraser i årets sesong, men han har vel vært rimelig blek så langt? One season wonder? :P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Lingard wrote: 01 Nov 2019, 19:28 One season wonder?
Ser ikke akkurat Afc Bomo ukentlig jeg heller.
One season wonder?
Har vel spilt bra ide tre foregående ihvertfall.
De tre største London klubbene er ivrige på å kjøpe Fraser.
Howe har svart med å øke lønna hans.

Regner uansett med at Wan-Bissaka putter Fraser i lomma på lørdag.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Pink Final wrote: 01 Nov 2019, 19:52
Lingard wrote: 01 Nov 2019, 19:28 One season wonder?
Ser ikke akkurat Afc Bomo ukentlig jeg heller.
One season wonder?
Har vel spilt bra ide tre foregående ihvertfall.
De tre største London klubbene er ivrige på å kjøpe Fraser.
Howe har svart med å øke lønna hans.

Regner uansett med at Wan-Bissaka putter Fraser i lomma på lørdag.
Det bliver nok mere Young/Williams, der putter Fraser i lommen. Jeg mener han spiller højre fløj.

Ved ikke om han er en one season wonder, men det er vel ikke hans lille størrelse, der er med til at gøre det.

Ellers er årsagen til, at jeg tror, at Lindeløf kommer til at koste et mål, at King og Wilson kommer til at spille meget på Lindeløf, da han er Uniteds svage punkt efterhånden (virker til, at Lingard har mistet sin plads i startopstillingen).
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Kyndilfan1 wrote: 01 Nov 2019, 20:45 Young/Williams, der putter Fraser i lommen. Jeg mener han spiller højre fløj.
Da er vi uenige om det også ;) ;)
Jeg mener han spiller venstreving, de gangene jeg har sett Fraser hos Afc Bomo har han vært på venstresiden.
Høyrebeint venstreving.
Jeg var på Old Trafford mot Afc Bomo i desember 2017.
Da Mourinho dessverre parkerte bussen hjemme mot dem.
Mener da så tydelig å huske at den lille energibunten spilte venstreving den gang.

Har lest at han har vikariert på høyreBACK ved skader.

På det forrige forumet var det én Bournemouth fan.
Han kalte seg Ryan Fraser på det forumet, og skrev innlegg når United møtte Bournemouth.
Hadde vært gøy om vedkommende registrerte seg her.
Da hadde vi fått god info om laget fra sydkysten.

Hadde btw noen morsomme ordvekslinger med ham om FA cupkampene i 1989 mellom våre to klubber.
Og om Ian Bishop.
.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Fraser opererer på begge kantene, men han har vært litt ut og inn av laget denne sesongen. Om det er på grunn av skader eller om det er på grunn av Harry Wilson vet jeg ikke, kanskje en kombinasjon? Jeg frykter mer dødballfoten til Harry Wilson enn hva jeg frykter Fraser i denne kampen.

Gleder meg til kamp! :football: :D
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Harry Wilson har jo senka oss før ja...Hvem kan glemme frisparket han på lekkert vis, satte rett i nota for Derby på Old Trafford...

Stemmer det Lingard, Fraser har ikke spilt så mye denne sesongen, vet heller ikke om det skyldes skader.

Ellers enig med Neville, Ole trenger seier i dag også. Blir det en dårlig match så er presset umiddelbart tilbake...

Jeg håper bare drivet fortsetter, energien, viljen osv...Uten den taper vi...
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 02 Nov 2019, 09:48 Jeg håper bare drivet fortsetter, energien, viljen osv...Uten den taper vi...
Jeg tror vi får se drivet og viljen, men vi er ikke spesielt gode på å skape gode sjanser (med unntak av mot Norwich sist runde) - så håper vi får litt mer sjanseskaping i dag..

Ellers litt bekymret for de offensive kvalitetene til Bournemouth. King og Wilson er direkte ekle å spille mot. :/ Jeg håper både Billing og Lerma pådrar seg tidlige gule kort slik at de lever farlige resten av kampen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Sant det [mention]Lingard[/mention] vi skaper lite...Stoler på forsvaret vårt (til dels), men det er dette med det offensive spillet...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Håper at borteformen forsetter. Litt spent på om Rashford, Lindlöf. og Maguire blir klar.
Siden Bournemouth ikke scoret et mål i Oktober. Så for vi håpe de opprettholder den statistikken i starten av November også 😊
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, litt spent på Maguire og Rashford, Lindelöf har vi ok erstattere for føler jeg. De er ikke langt under ham i kvalitet i alle fall.

Tror rett og slett Ole og teamet tenker på å få inn en stopper og venstreback til sommeren.

Venstreback kan kanskje utsettes, Williams tar den plassen neste sesong håper jeg.

Bomo er ikke i særlig form [mention]Buchan[/mention], men hever seg vel typisk mot oss...Men vi bør kontrollere dem mener jeg.
LUHG!
Post Reply