[EL] Partizan Beograd - Manchester United (24.10.2019)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Vidar Dale Fjeld

Pinlig dårlig...jeg har ikke andre ord. Sitter to supportere av Ole Gunnar og kommenterer kampen. Har aldri sett Manchester United dårligere. Og jeg har sett en del...
Last edited by Vidar Dale Fjeld on 24 Oct 2019, 20:47, edited 1 time in total.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

pixma wrote: 24 Oct 2019, 20:28 Fare for at det blir en 1-1 kamp.
Du fikk heldigvis ikke rett :)
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ingen god kamp, men innsatsen i de to siste kampene har vært upåklagelig.
Første borteseier siden Mars er det viktigste.
Maguire hadde ingen god kamp i kveld, men det hadde derimot Williams.
Så ut til å være en vanskelig bane å spille på.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16753

Viktig seier i svak kamp.
Glede seg over det som er når favorittklubben vinner borte for første gang på 7 mnd og vel så det.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Det var ikke bra det her, det er vi enige om.

Det trengs forsterkninger, OGS får like mye ut av dette laget som hvem som helst tror jeg...

Mourinho sa jo dette etter Liverpool, Roy Keane også. Ikke at disse 2 må ha rett, men jeg er enig i alle fall.

Williams er virkelig positiv, og James/Rashford er våre to på topp fremover, formasjonen bør beholdes imo.

Balltap fra McT/Rojo/Jones m. fl. dette må det bli en slutt på!!

Første seier borte siden mars som blir nevnt, det var da noe...

Dommerne har begynt å like oss, både i kveld og sist søndag...Det med dommere skal ikke undervurderes, de preger kamper, ALLTID...synd men sant.

Jeg har en god dag tydeligvis, merkelig positiv til meg å være i grunn...

Men: Jeg gleder meg til å se 4 forsterkninger til i dette laget. AWB, James og Maguire har styrket oss ganske mye. Jeg tror faktisk MUFC begynner å få grep på signeringene.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Positivt med borteseier, men laget fikk en vanskelig kamp på en dårlig gressmatte.

Vet ikke hvor mye positivt det er å ta med seg fra denne, bortsett fra de tre poengene. :D Romero leverer som vanlig varene når han får sjansen. Ingen av midtstopperne imponerte noe særlig. Til tider tragikomisk og se på Phil Jones, men det er ikke helt uvanlig.

Wan-Bissaka gjør vel oppgavene sine greit og det samme kan man utvilsomt si om Williams på motsatt side også. Liker det jeg ser av unggutten og håper at vi får se han regelmessig fremover.

Garner derimot, han slet litt.. men ikke bare bare å levere når hele laget hadde problemer. Jeg skulle også ønske at Martial så litt friskere ut..

Edit: Men om vi kan cruise inn til gruppeseier med å bruke reservespillere så er det selvsagt et stort +.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Dømt til å bli en drittkamp dette. Semb påpekte tidlig i kampen at Partizan hadde et godt innarbeidet samspill, og med en fast 11 med liten eller ingen rotasjon, mens United stilte med det helt motsatte; få faste og samspilte spillere. Men takk gudene for hvor dårlig overblikk noen av Partizan-spillerne hadde. Hadde Partizan-angriperne bare løftet blikket sitt, så hadde de nok most United. :-)

United hadde stålkontroll de første 25 minuttene, men så endret Partizan formasjon (sånn jeg tolket det) og tok over spillet. Veldig skuffende at OGS tok umiddelbare grep for å korrigere dette.

Straffen var litt mot spillets gang, men det virket riktig. God straffe av Martial, som ellers var ubrukelig i denne kampen.

Romero og Williams fremstod som det mest solide i denne kampen.

Veldig gøy å se Garner få en start. Han sleit litt med tempoet, men gjorde en viktig brytning i en Partizan-kontring, og var ellers bra (spesielt med tanke på hvor dårlig noen av senior-spillerne spilte).

Super duper med borteseier da :-)

Vidar Dale Fjeld

Jeg kjenner alderen tynger... Noen finner trøst i at vi klarer å vinne en bortekamp etter over 7 mnd. Noen finner trøst i at vi bare vinner en kamp...og misforstå meg rett nå. Det er ingenting galt i det!! Jeg er faktisk imponert at flere av dere klarer å holde humøret oppe og ser noe positivt opp i det hele. Jeg og synes at Williams var god, han kan bli til noe. Men vi ser enkeltspillere som presterer, vi ser ikke laget prestere(vi er her jeg) og vi ser ikke progresjon i spillet som sådan. Vi er noenlunde tett bakover, men det er en grunn til det...vi skaper ingenting fremover. Så vil noen hevde at det er bra at vi har innsats, men i min bok er det det første en skal og kan forlange, uansett. Der får de ikke noen ekstrapoeng fra meg. Jeg ser ikke hvor Ole og hans team vil. "Alle" ønsker at Ole skal få det til, det går på bekostning av kritisk tenkning og overskygger det faktum(i mine øyne) at vi er dårligere som fotballag enn det jeg kan huske. Jeg nekter å dulle meg inn i rosemalingen av situasjonen, ungdomslinjen, smil, positivitet og si de rette tingene...osv osv. Fotballen er elendig og jeg ser ingen fremtid med dette prosjektet. Jeg har mistet troen på Ole, ene og alene fordi han ikke er voksen nok for oppgaven...han flyter på goodwill og "legendestatus", spesielt i det norske miljøet. Jeg kjenner også på det at jeg burde slutte å skrive det jeg skriver her, og også på Unitedforumet(har nesten sluttet der) Sitter vi med Ole lenger enn denne sesongen så er vi ferdig som toppklubb på lange tider og veien blir ufattelig lang...lik Liverpool sin. Beklager folkens, jeg har ikke trua på Ole og hans gjeng. Den er faktisk blitt svakere og svakere etterhvert som tiden har gått. Beklager min negativitet, men jeg klarer ikke å "jatte" med. Det er mest skuffelse antar jeg...fotball burde være glede og positivitet...så tror jeg får holde meg litt i bakgrunnen. Synes forresten at forumet hadde fortjent mange flere brukere...her er det litt mer reflektert enn på Dag sin side... ;)
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16753

[mention]Vidar Dale Fjeld[/mention].

Det siste først.
Håper du fortsetter å bidra her inne.
Enig angående forumet her og kommentarfeltet på United.no.
Greia der er jo flere brukere, ellers mye bedre her.
Takk til [mention]RaoulDuke[/mention].
Det irriterer meg at supporterklubben har bortprioritert forum til fordel for kommentarfelt.
Eneste supporterklubb uten forum.
Nærmest skandaløst.
Kommentarfelt er slik man bruker i nettavisen osv.

Så til selve kampen.
Du har veldig ofte rett i hva du skriver.
Tror ikke det er mange supportere som er fornøyd med fotballen.
Ser ingen plan i etablert angrep, kun kontringer.

Når det gjelder hvordan vi skriver her inne er vi nok alle skrudd sammen på ulik måte.
Jeg klarer ikke å sette fokus på alt av elendighet etter første borteseier på 7 mnd.
United er første klubb som vinner en E-cup kamp på Partizana siden september 2017.
12 strake hadde de hjemme uten tap.

Velger å sette mitt fokus der i kamptråden denne gang.
Har allikevel full respekt for at du og flere har fokus på manglende kvalitet i spillet.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Jeg er litt lei av at supportere som er negative skal kritisere andre norske supportere og ty til legendestatusen til Solskjær. Det er faktisk helt feil. Solskjær er en større legende i Manchester enn han er i Norge så den begrunnelsen at nordmenn støtter prosjekt-Solskjær er helt feil. Tror flere i Manchester støtter dette prosjektet enn hva som er tilfelle på united.no ihverfall. Der har jeg sluttet og kommentere. Der skal alt svartmales, gjemmes bak hemmelige navn og samme person med flere brukere for å støtte seg selv. Kommentarfeltet der burde legges ned når de har null kontroll på hvem som er der. Da er et slikt forum bedre, her bør grensen være litt høyere, mens hos supporterklubben er det faktisk mange barn og unge som leser svadaen som skrives på kommentarfeltet.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Mange unggutter, mange på vei tilbake fra skade, en turnering som egentlig ikke har noen annen funksjon for oss enn å la spillerne bak førsteelleveren få prøve seg.

Nei, det var ikke bra. I det hele tatt. Men vi vinner, og vi fikk igang to-tre spillere som fikk gode opplevelser. Orker ikke bry meg om detaljene, det er på søndag det gjelder.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Mcilroy wrote: 25 Oct 2019, 09:01 Jeg er litt lei av at supportere som er negative skal kritisere andre norske supportere og ty til legendestatusen til Solskjær. Det er faktisk helt feil. Solskjær er en større legende i Manchester enn han er i Norge så den begrunnelsen at nordmenn støtter prosjekt-Solskjær er helt feil. Tror flere i Manchester støtter dette prosjektet enn hva som er tilfelle på united.no ihverfall. Der har jeg sluttet og kommentere. Der skal alt svartmales, gjemmes bak hemmelige navn og samme person med flere brukere for å støtte seg selv. Kommentarfeltet der burde legges ned når de har null kontroll på hvem som er der. Da er et slikt forum bedre, her bør grensen være litt høyere, mens hos supporterklubben er det faktisk mange barn og unge som leser svadaen som skrives på kommentarfeltet
Jeg tror det har jevnet seg ut dette med støtten OGS har i England kontra Norge. Hittil mener jeg absolutt at norske fans har vist større tålamod enn engelske.

Det er selvfølgelig nyanser i begge land. Noen er die hard-fans av Kristiansunderen, andre ikke.

Jeg er ingen stor fan, men jeg er ikke Ole out.

(MUFC har jo spilt seg selv fallitt de siste 10 årene...Dette startet før Ferguson ga seg...Overgangene under Alex` 6 siste år var ikke all verden...Det ligger en oversikt et eller annet sted her inne, skrevet av meg selv, husker ikke hvor...).

Tilbake til Ole: Jeg syntes det var rart at han ble valgt i desember i fjor, og det var rart at han fikk kontrakt. Ikke fordi han ikke kan noe om fotball, for det kan han. Men jeg så bare ikke ham som aktuell. Nå har han fått jobben. Har jeg mine tvil? Absolutt. Men jeg har også troen, det er for tidlig å slakte ham synes jeg.

De poengene [mention]Vidar Dale Fjeld[/mention] har er ganske gjengs i England, dette som omhandler posisjonen OGS har blant mange fans, og jeg forstår disse meget godt.

At Ole er såpass glad for å få drømmejobben at han finner seg i å bli avspist i overgangsvinduene f.eks.

At han aldri vil finne på å kritisere sjefer og eiere uansett, selv om de to neste overgangene blir Frode Kippe og Amin Askar liksom. (jeg synes det var veldig artig å bruke disse to, kun for å understreke poenget selvfølgelig, knegg)

Nå har iglen (Woodward), vært ute å unnskyldt seg selv, og setter Ole foran seg: "Det er Ole sin filosofi vi nå kjører" osv. Skummelt for Ole, iglen er ute etter å slippe unna kritikken. Og manageren tar smellen (IGJEN)...

Men jeg har landet på at Ole må få to vinduer til, spiller vi rævva fra august til jul neste år, da er det ferdig.

Han blir da garantert sparket. Selv om OGS sier at han har 3 år på seg...Men om vi kriger i toppen og spiller god attacking football, ja da er det jo en god jul da rett og slett.

Dette er en kamptråd, så jeg skriver innlegget i feil tråd...Lot meg rive med, [mention]RaoulDuke[/mention] kan flytte det muligens.

Jeg gir full støtte til kritikken av United.no sitt kommentarfelt, der gidder jeg ikke mer. Men jeg er veldig uenig i at det kun er svartmaling og kritikk...Jeg mener det er flere politisk korrekte ekkokammer-buddies der enn i politikken...Selv om det er kritikk der også selvfølgelig.

Det ene utelukker ikke det andre, det er ikke svart/hvitt, osv osv...Men United.no har blitt veeeeldig MSM...

Og de tåler ikke kritikk eller andres meninger...Helt latterlig imo...
LUHG!
Post Reply