[PL] Manchester United - Liverpool (20.10.2019 kl 17:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

God omgang av oss, men irriterende at Pereira og McTominay ikke spiller ball istedet for å fyre av i et par situasjoner...Der var det jo opptil flere lagkamerater som kunne vært spilt på blank goal...

Fullt fokus i 45 til nå. Det blir nervøst dette...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

James er helt Konge på MU.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Young stopper å spille...Måtte jo bli noe kluss med ham, tenk en erfaren spiller som gjør noe sånt, utilgivelig...Jeg blir uvel faktisk...

Veldig synd...Solskjær hadde skrikhalsen Klopp på gaffelen der...Og vi kunne ha brukt 3 poeng til noe...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Huff ja hadde fått trua, dårlig av Young står å ser på. pool vinner vel nu dem er jo god til det.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Var sikker på seier før kamp.
Litt skuffa med 1-1.
alltid ha trua FØR match.

Men Young, nå må du slutte med å holde hånda i været og stoppe å spille.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Som forventet mot Liverpool...innsats, men ellers lite å rope hurra for. For meg en dårlig fotballmatch, men "spennende" i det det er jevnt hele veien. Men jeg liker ikke VAR slik det blir brukt. Skal de bruke det må det gjelde begge veier når det fører til mål. Ok at det er hands på Mane slik det er per nå. Men hvorfor blir det ikke frispark til Liverpool i forkant av Uniteds mål? James er for meg vår beste, oppofrende og en vilje jeg ikke har sett siden Keane(litt overdrevent) Men den viktigste kampen var ikke denne...det er den mot Norwich.

Cola

Jeg har to Guder som jeg føler er viktig for meg :D
Fotball guden og Hockey Guden.
Derfor flagget jeg ikke fra terrassen i dag med United flagget, gjorde kun en feil i pausen at jeg snaue håret fra hodet :hah:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

To skudd på mål...Sånn sett fortsetter det med lite muligheter...VAR på vår side i. Taktisk godt var det i dag, men for et anti-klimaks det ble...Men det ligger alltid en tabbe på lur...

Denne Young da, kapteinen selv...Utilgivelig...Det er akkurat som om han MÅ gjøre noe hjernedødt, jeg blir altså så eitrende frustrert over sånn bullshit :angry:

Lallana av alle...

Men nå er det Norwich, der må det skaffes 3 p...

Overbevist om at Solskjær hadde lyst til å kaldkvele kapteinen sin i det 85. min...

Sky studio: Neville mener Rojo surrer på baklengsen, er enig i det og, men Keane nevner Young med hånda "up in the air" heldigvis.
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Er selvfølgelig skuffet etter igjen ikke å ha klart og holde på en ledelse.
Men så må vi huske på at Liverpool for tiden betegnes av mange som verdens beste fotballlag. Og nesten ingen United spillere hadde fått plass på dette Liverpool laget. Men heldigvis så er fotball et lagspill.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 20 Oct 2019, 19:36 Derfor flagget jeg ikke fra terrassen i dag med United flagget, gjorde kun en feil i pausen at jeg snaue håret fra hodet
Young-sveis? :P
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
hehehe, korrekt det:



Carra, pays back

LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Jeg skal ikke ta bort noe av prestasjonen til Klopp for hva han har gjort med Liverpool. Det er bra.
Men Gud for en sutrekopp de få gangene de avgir poeng. Tippet også fjerde dommeren er rimelig svett i ørene 😊
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Klopp er ekte scouser, alt er urettferdig osv...
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 20 Oct 2019, 21:28 Derfor flagget jeg ikke fra terrassen i dag med United flagget, gjorde kun en feil i pausen at jeg snaue håret fra hodet
Heretter kommer jeg ikke til å flagge, men skulle vi lede 3-0 etter 1 omgang, så får bikkja, Oggie, på seg United drakta. Det skjedde mot Chelse i 1 pause ;-) og da vant vi 4-0.
Men kun flagging etter at matchen er ferdig og vi har vunnet.
Fotballgudene har talt! :|
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Sky Sports: “Jose, Klopp seems be unhappy with his teams performance but more unhappy at the approach from United”

Jose: “Yes, that’s because he has never beaten United at Old Trafford. He doesn’t like the menu. He wanted meat, and he got fish.”

Box office Jose 😂

Klassisk Mourinho 😀

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg så kun 35 min i dag. Men var det noget at se til en Glazers Out i dag?

Ellers synes jeg, at United spillede en dårlig kamp i 2. halvleg. Det var et par lige-ved-og-næsten muligheder for James og Rashford, men ellers ret dårligt.

Og jeg kan se flere steder, at Fred får megen ros. Men hvis det han leverede i 2. halvleg bliver rangeret som godt så er standarden sænket ufattelig meget.

Og til Klopp. Jovist er han dygtig. Men jeg har nu sagt det i et par år. Han er sgu ikke en skid bedre end Mourinho når det kommer til at beklage sig. Den eneste forskel på dem er, at Klopp beklager sig med et smil og er så ovenud glad når han vinder, mens Mourinho altid er sur. Jeg kan virkelig ikke lide Klopp. Gad vide hvilke undskyldninger han har brugt i dag. For det er ALDRIG hans holds eller hans egen skyld, at de ikke vinder. Enten er græsstrået for langt eller for kort eller der for megen vind eller for lidt vind osv. Jeg kan slet ikke tåle Mourinho og jeg synes, at Klopp er i præcis samme kategori.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Buchan wrote: 20 Oct 2019, 22:22 Sky Sports: “Jose, Klopp seems be unhappy with his teams performance but more unhappy at the approach from United”

Jose: “Yes, that’s because he has never beaten United at Old Trafford. He doesn’t like the menu. He wanted meat, and he got fish.”

Box office Jose 😂

Klassisk Mourinho 😀
Fantastisk af Mourinho, men også typisk Klopp.
Post Reply