[PL] Newcastle - Manchester United (06.10.2019 kl 17.30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

For glazer spiller det ingen rolle, så lenge United leverer økonomisk noe de gjør
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

De Gea sier det som det er i posten din [mention]RaoulDuke[/mention], jeg synes synd på OGS, nå er han upopulær på balløya.

Alle vet at dette vil ta tid, og Ole kan ikke trylle frem signeringer med iglene i lederskap og eierskap...Men det er han som er manager og tapende part dessverre. Som Keane sa: United er ikke Yeovil...

Klubben faller, og vi står å ser på. Skuffa over supporterene som ikke marsjerer over Glazers og adm.

Men samma f...for meg nå egentlig, vi er stucked med dritten. Håper vi klarer å holde plassen, vi blir litt bedre med full tropp...men det er jo sjeldent vi har nettopp det.

Downward it goes.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ja hva skal jeg si, jeg er ekstremt skuffet over at vi taper igjen, og måten det skjer på igjen. Vi har ingenting offensivt, og som nevnt tidligere så mangler dette United laget kreativitet.

Solskjær må selvsagt ta en del på sin kappe han også, vet ikke hvor mange ganger jeg har skrevet det men stallen er syltynn. Det å gå inn med en så tynn stall i en av verdens tøffeste turneringer. Ja du ber om trøbbel . Resultatene, tiden eller alt annet er ikke på Soskjærs side. Når det er sagt så blir det feil å bare legge skylden over på han. Men United er ikke bedre, vi er i alvorlig trøbbel og skal være brutalt ærlig. Jeg har ikke tro på at Solskjær leder laget mot Liverpool om 2 uker.... Hvis han gjør det, så leder han hvertfall ikke laget særlig lengre enn Liverpool kampen. For den kampen kommer han til å tape så det synger. Liverpool kommer til å filleriste oss.

Nå må vi rett og slett følge med på det som skjer i Tottenham, for det lover bra for oss. Situasjonen der er ikke helt bra, og det kan være gode nyheter for oss. Er ganske sikker på at Poch hadde vært en glimrende trener for oss.

Jeg mener ikke å være negativ, men nå er jeg brutalt ærlig. Solskjær er ferdig, theres no way at han kommer til å fikse dette. Det går dessverre mot en ting, og det er at han får fyken.

Gi det til Carrick ut sesongen eller noe i den duren. Go all inn for Poch, bruk unggutta la de vokse og få erfaring. Hent forsterkninger i Januar slik at man kan styrke laget til EL og sats på å vinne EL.

Det å tro at dette snur, med en så tynn tropp er litt som å tro på julenissen. Dette snur ikke, dette lager er virkelig ute på tynn is og den isen har begynt å slå sprekker..
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Buchan wrote: 06 Oct 2019, 20:03 Men selv om det er dårlig, og alle er skuffet. Så kan det være greit å vente med å gi karakterer til den værste skuffelsen har lagt seg
Hehehe, de som ikke forstår humor, blir provosert av min børs. Jeg har aldri tatt et tap med større ro enn idag. Jeg synes vi spilte godt i ca 5 min i 2.omg. Ellers var jo dette rævva...Jeg tror ikke på julenissen, selv om jeg synes jula er hyggelig for å si det sånn...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
offside wrote: 06 Oct 2019, 21:07 Solskjær må selvsagt ta en del på sin kappe han også
Jepp, som noen andre her inne har nevnt, så bør det prøves noe annet enn denne formasjonen, han har vel gjort noen justeringer underveis innimellom. Men jeg tror ærlig talt at han er en smule rådvill...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
offside wrote: 06 Oct 2019, 21:07 Det å tro at dette snur, med en så tynn tropp er litt som å tro på julenissen.
Hahaha, jeg så ikke at du refererte til nissen før jeg gjorde det selv i posten her, artig sammentreff :hah:
LUHG!
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Noen som forstår seg på Dalot > Rojo byttet? Kanskje Dalot måtte ut, men hvorfor bytte midtstopperpar? Kunne bare fortsatt med Tuanzebe og Maguire i midten, satt Young på høyre og Rojo på venstre. Maguire og Rojo har ikke spilt ett sekund sammen. Tror det ødela flyten litt bak der. Og den må OGS ta på sin kappe.

Her er forresten Post-Match sendingen fra SkySports. Har ikke sett denne selv

Innholdet er levert og hostet av en tredjepart

User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg litt enig med deg [mention]RaoulDuke[/mention]. Selve byttet med Dalot og Rojo, kan jeg forstå. Dalot var jo veldig dårlig. Men hvorfor Tuanzebe ikke skulle få fortsette som midtstopper var merkelig, om ikke man anser Tuanzebe som en bedre back.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Ændrede Solskjær ikke formationen da Rojo kom ind? Jeg synes, at det så ud som om det blev en 3-5-2 hvor Tuanzebe havde frihed til at gå lidt frem i banen.

Efter at have set denne helt igennem forfærdelig indsats har jeg taget en afgørelse. Og så må i gerne kalde mig en dårlig fan. Jeg er ret ligeglad. Jeg skal ikke se en eneste kamp med United hvis en eller flere af Fred, Andreas, Mata, Matic og Lingard er i startopstillingen. Med andre ord så er det sandsynligvis den sidste kamp jeg ser i et par sæsoner.

Hvis Solskjær skal have nogen som helst mulighed til at være manager 1. september 2020 så skal der sælges 10 spillere og købes mindst ligeså mange af høj kvalitet og ikke bare af navne i de to transfervinduer. Og så skal mindst to af dem købes i januar.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Kyndilfan1 wrote: 06 Oct 2019, 22:53 Ændrede Solskjær ikke formationen da Rojo kom ind? Jeg synes, at det så ud som om det blev en 3-5-2 hvor Tuanzebe havde frihed til at gå lidt frem i banen.
Tror du har rett i det.

Ingen kritikk herfra angående valget ditt btw. Jeg kjenner på likegyldighet selv.

Kommer til å se kamper, men ikke like energisk. Men det kan jo forandre seg, det gjør som regel det.

Ja, det må bygges lag, Giggs sier 4-5 nye, det er minst det som må til ser det ut som...

2 inn i januar stemmer jeg for også.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Tror Dalot fikk seg en smell og måtte ut.

Leverer årsverste kamp etter kamp nå, rett og slett en stor prestasjon av gjengen vår.

Det skal sies at vi har en del spillere ute med skader og at det ikke er hvem som helst, men spillere som utvilsomt forsterker laget vårt. Og klart, når vi allerede har en tynn og middelmådig stall.. så sier det seg selv at vi kommer til å slite når 3-4 av de beste spillerne våre er ute med skade. Selv de beste lagene i ligaen får problemer hvis man fjerner de 3-4 beste spillerne.. men vi er ekstra sårbare, for troppen vår er tynn i utgangspunktet, ikke er den spesielt sterk heller. :cry2:

Helt grusom prestasjon i dag. Vi klarte vel ikke å skape én eneste stor sjanse (glem sjansene på dødball) i løpet av 90 minutter og det mot elendige Newcastle. :O

Jeg stemmer for at Rashford prøver seg litt på kanten igjen. Han har ikke noe å gjøre på topp.. nå kan vel dette fort bli en realitet ettersom at Martial straks er tilbake, tror jeg. Og kan egentlig Matic gjøre en dårligere jobb enn Fred på midtbanen? Det har jeg nesten vanskelig for å tro på, men kanskje trenger vi de fotrappe beina til Fred mot Liverpool.

Jeg har ikke noe imot at Solskjær fortsetter, MEN.. om det skulle bli sånn at Pochettino får fyken i Spurs før jul.. så er vi nødt til å gripe sjansen.


Ellers helt utrolig at Maguire presterte å heade den ballen utenfor mål. :football:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Lingard wrote: 06 Oct 2019, 23:13 Og kan egentlig Matic gjøre en dårligere jobb enn Fred på midtbanen?
Nei, det var derfor mange hadde Matic på laget i konken i dag, inkl. meg selv :hah:

Men alvorlig talt så er midtbanen vår mildt sagt av laber kvalitet, den eneste som mangler er vel Pogba.
Og han varierer fra ganske god til talentløs han au...Uff.
Lingard wrote: 06 Oct 2019, 23:13 når 3-4 av de beste spillerne våre er ute med skade. Selv de beste lagene i ligaen får problemer hvis man fjerner de 3-4 beste spillerne.. men vi er ekstra sårbare, for troppen vår er tynn i utgangspunktet, ikke er den spesielt sterk heller
Ja, det tåler vi dårlig...Vi har 9 skader nå, etter Dalot sin i dag...Av de 9 er det kun 3 som hever oss nevneverdig etter min mening: Pogba, AWB og Martial. Med en spiss som lukter innlegg kunne det blitt et mål eller to på noen av innlegga i dag...Martial har jo vist tendenser til bedre luktesans og aggressivitet denne sesongen.

Av de resterende skadede er jo alle forsvarsspillere bortsett fra Lingard.

Så håpet i bedre offensiv kraft hviler tungt på Martial og Pogba...

Det er vanskelig å tenke at dette bedrer seg... :sick:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Brødrene Longstaff hadde en god dag...Fantastisk intervju etter kampen.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 07 Oct 2019, 00:20 Med en spiss som lukter innlegg kunne det blitt et mål
Men var det ikke dette Rashford gjorde seg et navn av? Å dukke opp på rett plass til rett tid? Hvor ble det av den Rashforden?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Elkey wrote: 07 Oct 2019, 00:34 Men var det ikke dette Rashford gjorde seg et navn av? Å dukke opp på rett plass til rett tid? Hvor ble det av den Rashforden?
Jo, men han er borte vekk. Har vært det lenge...bortsett fra en periode under OGS gode periode. Og når han slo igjennom, men han har flere dårlige kamper enn gode.
LUHG!
Post Reply