[LC] Manchester United - Rochdale (25.09.2019 kl 21:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Flere fans som er frustrerte tipper jeg :hah:

West Ham ned på jorda igjen, og Bournemouth, Chelsea har fått orden på angrepet, de blir en nøtt utover kanskje. Må le når jeg tenker på at vi vant med 4 mot dem. Men det er forsvaret deres da, litt sånn Arsenal-syndrom?

Bare kopierte fra LiveScore så litt rart oppsett...

Brighton & Hove Albion
1 - 3
Aston Villa
FT
Burton Albion
2 - 0
AFC Bournemouth
FT
Chelsea
7 - 1
Grimsby Town
FT
Milton Keynes Dons
0 - 2
Liverpool
FT
Oxford United
4 - 0
West Ham United
FT
Sheffield United
0 - 1
Sunderland
AP
Wolverhampton Wanderers *
1 - 1
Reading
AP
Manchester United *
1 - 1
Rochdale
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Takk for børser, de var rimelig samstemte. Kommer flere i morgen kanskje. Sammenligne med engelsk media og United.no. Alltid litt artig det.

Jepp, United er som det er for tiden...Det ryktes spillere inn i januar for tiden ser jeg.

Selv om det tidligere har kommet signaler om 0 inn i det vinduet...Bare fint om eiere og adm. innser at vi nok trenger hjelp fra noen passende spillere inn.

Høyrekant er kanskje det første som må inn, eller en 10`er. Helst begge deler. Og helst en spiss til også.

Kommer jo ikke 3 inn vinterstid, men i hvert fall 1 må vel kunne være greit.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ser at United.no-børsen ikke er så helt ulik.

Synes i motsetning til dem at Greenwood er bestemann med god distanse, ikke bare pga målet. Han er den eneste som strengt tatt er i nærheten av å score, han er på hugget og har mange hvasse avslutninger, han legger opp til de fleste av våre øvrige gode sjanser - i andre omgang er han også mye involvert i spillet generelt. Allerede som 17-åring framstår han som klubbens mest naturlige avslutter. Flest skudd, flest skudd på mål, flest "key passes". Ikke noe å diskutere, etter min mening.

Tuanzebe var bra han, men ble strengt tatt aldri testet på noe vis.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Videre til neste runde - der venter Chelsea på Stamford Bridge. Så der er det nok takk og farvel for denne gang.

Ikke så ekstremt mye positivt å ta med seg fra denne matchen. Tuanzebe spiller nok en god match og bør få prøve seg sammen med Maguire av og til. AWB viser (som vi allerede visste på forhånd) at han har mye å gå på offensivt. Jeg ser gjerne at Dalot får sjansen på backen når kampbildet er sånn som i dag - der vi har ballpossession inne på motstanderlaget sitt banehalvdel gjennom store deler av kampen. (regner med portugiseren er skadet)

Fred prøver så godt han kan og det er det sikkert flere som gjør, men kvaliteten på spillerne er ikke bra nok. Paul Pogba var meget anonym i dag, spesielt til han å være.. og det var skuffende. Han har ikke vært SÅ lenge skadet.. ellers ikke helt bra at både Pogba og Fred måtte spille 90 minutter da jeg gjerne ser disse to fra start mot Arsenal på mandag.

Edit: Synes forresten AWB kunne gjort en bedre jobb på baklengsmålet..
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7394
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16757

Greenwood og delvis Rojo var eneste trussel offensivt.
Mason skjøt mye, fått beskjed fra Solskjær om å skyte på første berøring?

Rojo hadde to gode muligheter.
Pogba med fryktelig svak heading tidlig i kampen, den skulle vært i mål.
Han hadde enda en sjanse han brente.

Tuanzebe var rolig bak der, og spilte seg fint ut minst en gang.
Ian Henderson var utrolig arbeidssom og pågående i ‘Dale’s angrep.
Han var faktisk en spiss som kunne stresset en nervøs ung stopper.
Dog ikke Axel.

Chong fikk ikke til noe.
Usikker på nivået hans, hva har han inne?

Fred blir jeg aldri klok på.
Fra de beste pasninger til å slå ballen håpløst til innkast for Rochdale.

Bra stemning på Old Trafford.
De vokale supporterne holder motet oppe, bra.

Hørte overraskede lite til ‘daley’s - mtp at de var 7.000.

Men en fin klubb, Rochdale sjarmerte meg.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jesse Lingard har nu spillet 174 kampe for United.

Hvordan i hede hule biip biiip biiiip biiiip biiip kan den pivhamrende elendige spiller have fået mere end 10 kampe? Føj for pokker han er elendig.

Han spiller 10'er i en kamp på Old Trafford mod det hold, der ligger nr. 61 i ligasystemet lige nu. Og i de 70 minutter han var på banen så man ham ÉN GANG. Ja, han kan løbe. Men give mig hans ugeløn som månedsløn så skal jeg godt nok også løbe. Magen til dårligere fodboldspillere skal man altså lede længe efter i PL. IMO blandt de fem værste spillere i PL pt. Og samtidig den værste Unitedspiller med 50+ kampe.

Pink Final: Jeg synes, at Rochdales tilskuere larmede meget mere end Uniteds, der kun var vokale i de få minutter United var foran. De var pinligt tavse gennem hele kampen.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Kyndilfan1 wrote: 26 Sep 2019, 00:21 Pink Final: Jeg synes, at Rochdales tilskuere larmede meget mere end Uniteds, der kun var vokale i de få minutter United var foran. De var pinligt tavse gennem hele kampen.
Si meg, kan du noen av Uniteds chanter? Hører du forskjell på Rochdale-supporterne og Manchester United-supporterne? Det virker ikke sånn. Jeg hørte United-supporterne fra første sekund.. til siste sekund.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 26 Sep 2019, 00:16 Bra stemning på Old Trafford.
De vokale supporterne holder motet oppe, bra.
Enig! :thumb_up: Jeg tror forresten at den chanten, som du sist trodde var Rashford sin, er Axel Tuanzebe sin. Den hørte man stadig vekk under dagens kamp.
"Singing Tuanzebe, diddy-dum, diddy-doo,

"Tuanzebe, diddy-dum, diddy-do,

"Axel! Axel! Axel! Axel!"
https://www.youtube.com/watch?v=DW6Qhj3 ... fZ_4-kPEZ8

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Lingard wrote: 26 Sep 2019, 00:10 Videre til neste runde - der venter Chelsea på Stamford Bridge. Så der er det nok takk og farvel for denne gang.

Ikke så ekstremt mye positivt å ta med seg fra denne matchen. Tuanzebe spiller nok en god match og bør få prøve seg sammen med Maguire av og til. AWB viser (som vi allerede visste på forhånd) at han har mye å gå på offensivt. Jeg ser gjerne at Dalot får sjansen på backen når kampbildet er sånn som i dag - der vi har ballpossession inne på motstanderlaget sitt banehalvdel gjennom store deler av kampen. (regner med portugiseren er skadet)

Fred prøver så godt han kan og det er det sikkert flere som gjør, men kvaliteten på spillerne er ikke bra nok. Paul Pogba var meget anonym i dag, spesielt til han å være.. og det var skuffende. Han har ikke vært SÅ lenge skadet.. ellers ikke helt bra at både Pogba og Fred måtte spille 90 minutter da jeg gjerne ser disse to fra start mot Arsenal på mandag.

Edit: Synes forresten AWB kunne gjort en bedre jobb på baklengsmålet..
Ved Rochdales mål kan man godt sige, at både AWB, Tuanzebe og Andreas SKAL gøre det bedre.

Jeg håber ikke, at jeg nogensinde igen skal se Fred i en United-trøje. Han er sammen med Andreas og Lingard de klart værste i truppen (og værre end Chong) og er simpelthen bare billedet på den nedtur United er igennem.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Lingard wrote: 26 Sep 2019, 00:29
Kyndilfan1 wrote: 26 Sep 2019, 00:21 Pink Final: Jeg synes, at Rochdales tilskuere larmede meget mere end Uniteds, der kun var vokale i de få minutter United var foran. De var pinligt tavse gennem hele kampen.
Si meg, kan du noen av Uniteds chanter? Hører du forskjell på Rochdale-supporterne og Manchester United-supporterne? Det virker ikke sånn. Jeg hørte United-supporterne fra første sekund.. til siste sekund.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 26 Sep 2019, 00:16 Bra stemning på Old Trafford.
De vokale supporterne holder motet oppe, bra.
Enig! :thumb_up: Jeg tror forresten at den chanten, som du sist trodde var Rashford sin, er Axel Tuanzebe sin. Den hørte man stadig vekk under dagens kamp.
"Singing Tuanzebe, diddy-dum, diddy-doo,

"Tuanzebe, diddy-dum, diddy-do,

"Axel! Axel! Axel! Axel!"
https://www.youtube.com/watch?v=DW6Qhj3 ... fZ_4-kPEZ8
Det er sent, jeg er træt, jeg er flov, jeg er irriteret og jeg er vred. Så jeg glemte lige et øjeblik, at jeg slet ikke havde lyden tændt i 1. halvleg. Men i 2. halvleg hørt jeg kun United-fansene i de minutter United var foran. Der hørte jeg f.eks. Take med home United Road...
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7394
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16757

Lingard wrote: 26 Sep 2019, 00:29 Enig! Jeg tror forresten at den chanten, som du sist trodde var Rashford sin, er Axel Tuanzebe sin. Den hørte man stadig vekk under dagens kamp.
Stemmer, fant ut av det via artikkelen på United.no.
Fin sang.

Hørte ellers Greenwood ‘fikk’ ropet til Greenhoff brødrene.
Klapp,klapp // klapp, klapp, klapp // klapp, klapp, klapp, klapp // GREENWOOD
(En, to // en,to,tre // en,to,tre,fir // Greenwood)

Ikke enig [mention]Kyndilfan1[/mention].
Hørte overraskende lite til ‘Daley’s.
De hadde en jeg hørte ganske tydelig - hvor refrenget var «all togheter now»

Bra stemning i de to siste matchene hjemme, mot Astana og Rochdale.

Rochdale synes jeg btw så ut som et bedre fotballag enn Astana.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Det ble litt fart i bortefansen etter utligningen, (Sacked in the morning runget jo faktisk) der AWB rota, og Pereira var for treig. Tuanzebe kunne kanskje gjort det bedre også [mention]Kyndilfan1[/mention] , jeg la ikke merke til det. Jeg la heller ikke merke til Lingard`s assist...det leste jeg på børsen til United.no, hehehe. Men svake tall for mange på den børsen i dag. Svakere enn børsene her inne på noen. 3,5 osv.

United-fansen var hørbar den ja. Bedre stemning enn i en del andre kamper de siste åra...

Chelsea borte ja, hmmm, det blir interessant, får håpe Lampard&Co er såpass hevngjerrige etter det noe merkelige 4-0 resultatet i ligaen, slik at de angriper helt hodeløst, så får vi kontre inn noen mål...
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg har ingenting å tilføre her i dag. Resultat etter fulltid og spill taler for seg selv. Ole kan kjøpe Barcelona, Juventus, Bayern Munchen osv...allikevel vil vi nærme oss Championship med Ole. Kanskje Ranheim er neste stopp?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

He he he [mention]Vidar Dale Fjeld[/mention]

Jeg er veldig glad i supernegative og pessimistiske kommentarer, det setter litt farge på forumet!

Jeg er litt mer positiv, men bekymret det kan jeg innrømme at jeg er.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7394
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16757

Blodfink wrote: 26 Sep 2019, 17:14 Jeg er veldig glad i supernegative og pessimistiske kommentarer, det setter litt farge på forumet!
Hehe, både og må jeg si.

På forrige forum var det tre brukere som var helt rå på å ta van Gaal på kornet med negative kommentarer.
Brukerne Pilkington, Albert Morgan og Henken.
Savner den humoren, lo så jeg holdt på å dette ut av sofa’n når de la ut om van Gaal :hah: :hah:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Kan vi ikke være Uenige, og Diskutere så vil vi ALDRI bli bedre.
Saklig diskusjon, som jeg ser her på Forumet, er bra.
Noen liker Dattera, noen liker Moren hennes ;)
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pink Final wrote: 26 Sep 2019, 20:31 Brukerne Pilkington, Albert Morgan og Henken.
Hvor er disse idag? ;)
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7394
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16757

RaoulDuke wrote: 26 Sep 2019, 21:21 Hvor er disse idag?
Det vet jeg ikke.
Henken synes jeg å huske er her under ett annet navn.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply