[LC] Manchester United - Rochdale (25.09.2019 kl 21:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Herlig gest å gi kapteinsbindet til Tuanzebe.

Et tegn på at OGS ser på ham som den foretrukne makkeren til Maguire?
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Dette er jo en kamp som skal vinnes.
Jeg gikk inn i en liten depresjon etter forrige kamp. Det var rett og slett en grusom opplevelse. Kun AWB og James som kan forlate banen med noe hevet hode.

I denne kampen så håper jeg at Pogba er kjapp med å finne fram til godformen. Vi trenger Pogba, Martial, Rash i toppform resten av sesongen.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pogba har allerede hatt flere gode pasninger framover. Vi mangler bare spillere som kan omsette disse til farligere situasjoner enn det vi har sett til nå.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Pause. Mye rusk i maskineriet fortsatt. Brenner to-tre kjempesjanser. Rochdale småfriske, de prøver seg i alle fall når sjansen byr seg. Greenwood med et par skarpe forsøk, Chong svak igjen. Pereira og Lingard heller ikke denne gangen på ønsket nivå. Fred og/eller Pogba må involvere seg mer offensivt.

HT stats:

Possession: 58 - 42
Avslutninger: 16 - 0
Avslutninger på mål: 3 - 0
Pasninger: 243 (87%) - 156 (74%)
Taklinger: 11/16 - 6/8
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

United sliter nok engang med å SPILLE seg til sjangser mot lag som forsvarer seg dypt.
Ikke akkurat overraskende, dessverre.
Ser ut som dette er den desidert største svakheten under Solskjær.

Williams får debuten sin.
Last edited by Pink Final on 25 Sep 2019, 22:03, edited 1 time in total.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Elendig 1. halvleg.

Chong: Bliver ikke nogen storspiller. Det har været bred enighed blandt United-fans og dem, der har set reserverne det sidste år.

Greenwood: Jo, ham her skal vi være spændte på. Han bliver en kæmpestor angriber. Men er der nogen, der kan fortælle mig hvad det er han kan? Jeg tror ikke, at jeg nogensinde har været så skuffet over en spiller i United. Ment på den måde, at forventningerne har været enorme fordi ham her skulle være noget så helt utrolig god, men som har været elendig stort set hver eneste gang han får minutter på banen. Og har han meget mere end tre afslutninger i alt på første holdet?

Nej, hvis nogen af de unge skal få blive store for United så er det Gomes eller nogen, der ikke er kommet på 1. holdet endnu. Hverken Chong eller Greenwood er så meget som tæt på at være gode nok.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Lingard ligger altfor tilbaketrukket, han oppsøker ikke rommet mellom ledd i det hele tatt. Han KAN virkelig ikke spille 10-er. Når det rommet er dødt, blir det bare spill ut på kant igjen og igjen.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Kyndilfan1 wrote: 25 Sep 2019, 22:02
Greenwood: Jo, ham her skal vi være spændte på. Han bliver en kæmpestor angriber. Men er der nogen, der kan fortælle mig hvad det er han kan? Jeg tror ikke, at jeg nogensinde har været så skuffet over en spiller i United. Ment på den måde, at forventningerne har været enorme fordi ham her skulle være noget så helt utrolig god, men som har været elendig stort set hver eneste gang han får minutter på banen. Og har han meget mere end tre afslutninger i alt på første holdet?
Med all mulig respekt, dette er jo bare rør. Han er 17 år ffs
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Skreiv vel det samme i går eller noe: Greenwood har avslutter-egenskaper, ikke blendende spill, men han dukker opp i gunstige posisjoner, og har tiden fremfor seg. Kan bli en målmaskin forhåpentligvis. Fin avslutning det der.

Morro med Williams inn, har ikke sett 1.omg. Noen som vet hvorfor Jones ble bytta ut, skade?

AWB og Pereira får ta den på sin kappe, helt på jordet jo...

AWB vet virkelig ikke hva han skal finne på med ballen offensivt, ender med pasning langt bakover når inne i boks, han har jo litt fart og teknikk, prøv noe artig da vel...
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Hel..... Dette er jo en kamp som skal vinnes. AWB hadde en vill redning på strek, så det er ikke helt ufortjent at det er 1-1 nå. Men det må da for F... være mulig å få til litt mer gift i de skuddene som sendes mot mål. Sett opp farta vær så snill.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Lingard spiller ja, jeg kom inn i kampen etter 55 min. Nå så jeg ham, 30 min. seinere...

Stakkars Ole...7000 Rochdale-fans synger sacked in the morning.

Blir gjenganger den "hyllesten" der?...Håper ikke det da.

Vi ror det vel i land ...Romero kan ta straffer han...Vi må ikke bli til Spurs...
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Spillet framme på banen er alt for tregt når de står i etablert angrep. Alt for mange som er stasjonære, slik at det blir for få muligheter til å spille ball. Frustrerende å se at hver spiller har minst 2-3 berøringer før ball går videre.
Greit at Pogba skulle hatt straffe, men dette skulle ha vært avgjort for lenge siden.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det er en kæmpeskandale. Uanset hvor dårlige de spillere er så er det en katastrofe, at United ikke vinder den kamp.

Og jeg synes, at Fred, Lingard og Andreas godt kan stoppe i klubben i morgen. Pissehamrende elendige.

Pogba skal sælges i januar. Når man ikke gider klubben så skal man ikke være der. Væk med ham.

Og meget skræmmende, at Jones, Williams, Rojo og Romero er de eneste, der ikke får dumpekarakter på hjemmebane mod et 3. divisionshold. Og kun fordi de stortset ikke bliver testet defensivt.

Jeg håber Solskjær bliver fyret på noget som helst tidspunkt. Men jeg tror mere på nedrykning med ham end, at han på noget tidspunkt får nogen som helst succes i United. Håber United taber denne straffesparkskonkurrence.

Det er pinligt, pinligt, pinligt...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Romero, for en type, digger ham. Det har jeg alltid gjort, morsom og god.

Men problemene er der spillemessig...det er mye som ikke stemmer...

Mediene jakter videre, ikke helt uten grunn...

Interessant om noen her vil sette spillerbørs, jeg så siste 35 min. bare...Ble ikke imponert, men Greenwood var nå viktig , fin goal, fin straffe.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Gjorde seg med litt shithousery fra Romero der, ja. Så at han kom til å bomme.

Orker ikke analysere dette før i morgen, men en kjapp børs:

Romero: 7

AWB - 5
Tuanzebe - 6,5
Jones - 6
Rojo - 6,5

Fred - 5,5
Pogba - 5

Pereira - 5,5
Lingard - 5
Chong - 4

Greenwood - 7,5

----

Williams - 6
Mata - 6
James - 6,5
Last edited by Ryder on 25 Sep 2019, 23:30, edited 2 times in total.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Kyndilfan1 wrote: 25 Sep 2019, 23:00 Håber United taber denne straffesparkskonkurrence.
Hva? Denne typen tankesett har jeg liten forståelse for. Jeg håper på seier uansett.

United hadde 31 skudd, mens Rochdale hadde 5.
Det var ikke akkurat førstelaget United stilte med. Flott at unguttene får prøve seg, og at spillere som er tilbake fra skade får kamptrening.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

1-1 hjemme mot nr 17 i League one ser ikke bra ut.
Men, United er ikke bedre, bare å innse.
Dessuten møtte United ett godt organisert lag.
Brian Barry-Murphy imponerte meg i hvordan ‘Dale spilte.

Det sagt, United kom til mange avslutninger.
Virker som om Solskjær hadde bedt gutta skyte så fort muligheten bød seg.
Sanchez i ‘Dale buret var med på notene.

Skuffet over samspillet i angrep.
Mange blir bare stående å se på ballfører.

Wan-Bissaka med vanvittig redning på strek, der burde Callum Camps scoret.

Positivt at alle straffene settes, og at United er klar for 4 runde.

Børs

Romero 7
Wan-Bissaka 6 (får 1 p for den redninga)
Tuanzebe 7
Jones 6
Rojo 7
Fred 5
Pogba 5
Pereira 5
Lingard 4
Chong 4
Greenwood 7 (1 p for målet)

Williams 6
Mata 5
James 6
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply