[LC] Manchester United - Rochdale (25.09.2019 kl 21:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg var veldig fornøyd med de første 25 minuttene mot Rochdale. Det virket som at United sin plan var å slite de ut, og på et tidspunkt virket det som at det fungerte, men United klarte ikke å utnytte sjansene de fikk.

En ting som irriterer meg spesielt, og det gjelder ikke bare denne kampen. Når United endelig klarer å sende en spiller gjennom alene mot keeper, så ender det så mange ganger at vedkommende tråkker på ballen og spolerer egen sjanse. Hvorfor skjer dette? skyldes det et så høyt treningsnivå at spillerne er slitne og ufokuserte på kamp? Hva?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 26 Sep 2019, 22:44 så ender det så mange ganger at vedkommende tråkker på ballen og spolerer egen sjanse.
Typisk Rashford.. :(

Vidar Dale Fjeld

"Alt" er satt litt på spissen...for å røske litt opp i dvalen og mangelen på kritisk tenkning på de faktiske forhold rundt klubben. Men jeg gir ros til dere her inne...dere har alle evnen til å se "alle" sider vedrørende kortsiktig og langsiktig tenkning. En kritisk kommentar på united.no og du er rapportert av en "14-åring" eller to til redaksjonen og vipps så er innlegget ditt fjernet. Men jeg innrømmer glatt at jeg bevisst provoserer litt inne på United.no, men det er mest for å være en motvekt til alle som "egentlig ikke bryr seg om klubben"...mange kommenterer ikke dine tanker, de kommer med kritikk på kritiske tanker uten å ha andre argumenter rundt problemstillingen. Dog skal det sies at flere og flere har tanker rundt klubbstrukturen og "tør" å uttale seg kritisk til kompetansen til Ole og hans stab. Per nå ser jeg ingen stabilitet og fremgang i klubben, dessverre. Og tro meg, jeg ønsker at Ole skal lykkes...men Ole må tørre å være Ole, tørre å angripe med laget på bekostning av sikkerhet bakover på banen. Da vil 95 % av supporterne uansett stille seg bak prosjektet. Nå er det hverken fugl eller fisk. Det skaper likegyldighet og ingenting er farligere enn det.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Det du skriver støtter jeg 100% spesielt at Ole må tørre for nu ser det bare dumt ut.
Post Reply