[PL] West Ham - Manchester United (22.09.2019 kl 15:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7513
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26816
Liker mottatt: 17315

Dette er svake greier.
Wan-Bissaka og James :clap:
Resten er :shit: .

Og Solskjær, hva er gameplanen?
Redd mangel på taktiske evner blir Ole’s bane.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Det samme med OGS kunne vært på linja å fokke gutta opp men neida sitter på stolen og alt er bra, minner mye om LVG.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Få inn Fred, Rojo og Lingard etterhvert nå.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Helt enig, må jo prøve noe.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Der ja... Fra vondt til verre. Rashford ut med skade var det siste vi trengte. Vi har ingen som kan lage mål nå.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Klokkeklart rødt kort på Noble det der. Dommer gjør ikke jobben sin.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Det er bra trist når selv L-pool fansen er slutta å nevne MU når dem taper, uff det her er bare trasig.

Vidar Dale Fjeld

Totalt planløst i spillet...og grep fra sidelinjen er fraværende. Nitrist og Lukaku og Sanchez er i Italia.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Tanker efter denne kamp:

- OGS mangler nosser
- OGS er for umodig
- OGS er for flink
- OGS skal vrage de spillere, der i alt for mange kampe har spillet sig af holdet
- OGS er for dårlig
- Spillertruppen er for smal
- Spillertruppen er for uengageret
- Spillertruppen er for dårlig
- Af de 14, der har fået spilletid i dag burde syv spillere blive solgt til januar
- Lingard er pivhamrende elendig og anonym
- Mata er næsten lige så dårlig som Lingard
- Matic er ikke god nok
- Lindeløf er dårlig
- Andreas er dårlig
- Ingen plan og ingen vilje at se
- Gomes skal spille fra start HVER kamp til der bliver købt en bedre 10'er
- Tuanzebe skal der satses på
- Greenwood skal spilles til der bliver købt en ny angriber
- Chong skal spilles til der bliver købt en ny højre fløj
- Garner skal have chancen for at vise sit værd
- Woodward skal bare væk ASAP
- Glazers skal bare væk ASAP
- Resultaterne bliver ikke bedre så længe Woodward er ansvarlig for fodbolden
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Elendig kamp. Foruten av Maguire sin sjanse virket United aldri å være i nærheten av å score. Det sagt, så synes jeg WH scorer to mål som er nesten umulig å forsvare seg mot. Det var høy presisjon i begge målene. Synd at United ikke klarer det samme.

At Rashford blir skadet er bra. Det gir Greenwood sjansen. Rashford spiller bare dårligere og dårligere, og jeg er enig i vedkommende som nevnte at Rashford begynner å ligne mer og mer som Welbeck, som aldri klarte å ta steget opp tross sitt store talent.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Elkey wrote: 22 Sep 2019, 17:01 Elendig kamp. Foruten av Maguire sin sjanse virket United aldri å være i nærheten av å score. Det sagt, så synes jeg WH scorer to mål som er nesten umulig å forsvare seg mot. Det var høy presisjon i begge målene. Synd at United ikke klarer det samme.

At Rashford blir skadet er bra. Det gir Greenwood sjansen. Rashford spiller bare dårligere og dårligere, og jeg er enig i vedkommende som nevnte at Rashford begynner å ligne mer og mer som Welbeck, som aldri klarte å ta steget opp tross sitt store talent.
United kunne have scoret mindst to mål i starten af 2. halvleg. Mata kunne også have scoret. Det er for mig meget tydeligt, at der er flere spillere, der er hårdt ramt på selvtilliden. F.eks. Rashford. Men der er også for mange, der er for dårlige. Og jeg håber, at der bliver brugt en masse penge i januar, men troen på det ligger ned på omkring 10 %.

Vidar Dale Fjeld

Regner med at Fred starter neste kamp...bidro mer de 20 minuttene han spilte enn resten av midtbanen tilsammen.

Cola

Dette var den dårligste kampen jeg har sett under OGS

Lindelöf og Rashford har jo ikke noe tro på seg selv, mistet all selvtillit begge to
Wan-Bissaka synes jeg var best, selv med noe feil

Må jo bli bedre til onsdag mot Rochdale

Men gruer meg til neste mandag
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Huff og huff som jeg har sagt før stallen er syltynn du velger å gå inn i en så hard liga med kun 2 rene spisser. Generelt en tynn stall, og det nytter ikke lenger ikke når du skal bort til West-Ham og lignende. Vi mangler kvalitet og vi mangler bredde. Får håpe det blir bedre neste uke, bare å se frem mot neste match da.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4380
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2766
Liker mottatt: 9201

Frykter ikke lenger at det er dette vi kan forvente oss denne sesongen, nå er jeg absolutt helt sikker på at det kommer flere repriser. Dagens tropp er tynn, vi mangler et offensivt spill, OGS kommer med flere taktiske blemmer, de offensive spillerne er enten for dårlig eller lagd av porselen.

Alt i alt er det stort sett negativt rundt klubben om dagen, men hva er løsningen? Tid, jeg ser ingen andre managere som kunne prestert bedre med dagens tropp enn hva OGS gjør. Med mindre Ferguson melder seg til tjeneste og kommer med et mirakel, tror til og med han ville slitt med dagens tropp. Sier ikke at OGS er feilfri eller gjør en spesielt god jobb, jeg savner for eksempel et offensivt spillemønster og en klar plan når vi angriper. Jeg savner at gutta løper, inviterer til kombinasjoner, presser aggresivt og virkelig ofrer seg.

Men for å være helt ærlig så trenger disse gutta en klar og tydelig leder. Hva hadde jeg gitt for at Cantona kunne være 27 år og kaptein i dagens United, mest sannsynlig hadde jeg ofret en kroppsdel eller to. Vi mangler kvalitet og erfaring, hvis man ser på antall spillere i alderen 25-29 år i dagens tropp er det Pogba og De Gea, tildels Maguire som står frem. Ellers er det fryktelig tynt med spillere som skal være i sin beste alder. Ser ingen spillere over 30 som jeg ønsker å beholde heller, bortsett fra Romero som er en god 2. keeper. Av de spillerne under 23 så skal ikke disse være ledestjernene vi trenger. Tror heller ikke at løsningen er å hive inn spillere som Gomes, Chong, Greenwood eller Garner. Disse gutta trenger tid, og for å være helt ærlig er ingen av disse klare heller. Kort oppsummert så er det bare å smøre på et jækla tykt lag med tålmodighet, gi Solskjær tid, og heller ta en oppsummering i mai 2021.
LoveUnitedHateGlazers

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Snakken om, at det var den værste kamp i nyere tid eller endda under OGS tyder på korttidshukommelse. Jeg kan huske flere kampe i sidste sæson, mange kampe under Mourinho, endnu flere under LVG og næsten en hel sæson med Moyes som har været langt værre end den i dag.

I dag havde United trods alt tre kæmpechancer, som der SKAL scores på
Post Reply