[PL] Manchester United - Crystal Palace (24.08.2019 kl 16:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Fortjent seier til Palace. Solskjær uten plan som vanlig, dårlig laguttak og hvorfor han setter inn Mata som DM siste ti minuttene er det nok bare han selv som skjønner.

At United ikke gikk for Pochettino i vår er en skandale, selv om OGS er norsk og sier at alle gutta på laget er en good lad så gjør det han ikke til en kvalifisert manager i det hele tatt.

Booooo

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Sånn jeg ser det så var spillerne greie nok idag. Det er en posisjon og en spiller som ikke er bra nok. Da har man to alternativer:
1. Flytt pogba opp som offensiv midtbane og kjøp en SM ved siden av mctominay.
2. Jeg syntes pogba ikke er god nok som SM så da må man selge pogba og kjøpe 2 spillere. En offensiv midt og en SM.
Gjør man det så tror jeg United kan kjempe med de beste.
Ideelt sett så ville en ny HV også vært bra å kjøpe. En ziyech eller sancho for eks.
Forskjellen på en enkel seier idag er en enkel feil i forsvar, dommer feil og unødvendige straffebom.
Så er ikke nødvendigvis spillerne idag som var dårlige.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Fuck Dig Solskjær. Du tabte denne kamp med dette latterligt dårlige hold du stillede med i dag.

Lingard skal bare langt væk fra holdet ASAP. Han er simpelthen så latterlig elendig. Manden har sgu spillede ca. 40 kampe i 2019 og har hverken assist eller mål selvom han er en offensiv spiller.

Og så har folk, der påstår, at Lindeløf er bedre end Smalling bare ikke ret. Lindeløf har "kun" kostet et mål i denne sæson, men han var meget heldig, at han ikke kostede to mål mod Wolves. Han har virkelig startet svagt i denne sæson.

Karakterer 1-10:

DDG 7. Ved første øjekast så det ud til, at DDG burde have reddet 1-2-målet, men et hårdt spark tæt på er altså meget svært at redde.
AWB 7. Gør det fint uden at imponere.
Lindeløf 2. Koster et mål i dag og har generelt været ufattelig svag i sæsonstarten.
Maguire 6. Harrys værste kamp i trøjen. Stod dårligt placeret i forbindelse med målet.
Shaw 7. Gør en god figur inden skaden, men så alligevel ud til, at mangle selvtillid.
Young 8. Sammen med James Uniteds bedste.
McTominay 7. Er ikke nogen verdensklassespiller, men gør en fin indsats og vinder et godt straffe.
Pogba 6. Ufattelig svingende indsats. Glæder mig til at han er væk.
James 8. Uniteds bedste i dag og utrolig flot mål. Men jeg synes stadig ikke, at han er helt klar til United.
Lingard 0. Gør absolut intet rigtigt i dag. Ligesom mod Wolves. Jeg mistænker han har en eller anden hemmelighed om Solskjær siden han har et fripas i startopstillingen.
Rashford 3. Startede fint og spillede egentlig ok i første halvleg. Men hans anden halvleg er på niveau med Lingard.
Martial 5. Forsøgte, men CP slap med at lave utallige frispark, og blev derfor tæmmet.
Greenwood 2. Hvis jeg ikke havde set ham komme på banen havde jeg ikke vidst han var kommet ind.
Mata UB. For kort tid på banen.
Solskjær 0. Da jeg så startopstillingen forventede jeg faktisk ikke en sejr. Lingard er ubehagelig dårlig, og selv med hans dårlige evner i betragtning er han i dårlig form sammen med James mod et hold, der står dybt. Samt Lindeløf, der har brugt sæsonens tre første kampe til at bevise, at Smalling er klart bedre. Da beder han om et nederlag.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Harry Greaves wrote: 24 Aug 2019, 16:49 McTominay... hadde aldri spilt fast for et annet topp 10-lag i England, helt skandale at en så begrenset spiller skal få tillit hos et lag som later som om de skal ta nye steg i år.

Vi har null skudd på mål etter 45 min med vårt antatt toppede lag hjemme mot Palace, og ligger under 0-1. Grusomt.
Og Uniteds næstmest brugte offensiv spiller i 2019 har 0 mål og 0 assist i årets første 8 måneder.

McTominay er ikke problemet. De store problemer på spillersiden er:

Lindeløf. Smalling og sikkert også Tuanzebe er bedre end ham. Hvis Tuanzebe ikke er bedre end Lindeløf så MÅ United have en verdensklasse CB i januar.

Lingard: Dårligste spiller i truppen. Eneste årsag til, at han spiller må være, at han har nøgenbilleder af Solskjær eller noget lignende.

Pogba: Verdensklasse talent. Men med en ufattelig dårlig mentalitet og en utrolig dårlig psyke. Tror det kan gøre United bedre, at sælge ham.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Mats98 wrote: 24 Aug 2019, 17:09 Maguire overvurdert ? Vurdert og falle ned når lindelof taper hodeduellen? Har heller ikke sett de gode pasningene hans eller hans offensive bidrag.
Han spillede Rashford fri, men Rashford trådte på bolden.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

En gang på 3 kamper er vel ikke kjempe bra ?

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Ditt syn på lindelof og smalling er helt drøyt.
Tror vi har hørt nå at du liker smalling altså.
Var absolutt ikke hans feil på målet.
Bortsett fra lingard, hvorfor var det dårlig lagoppstilling ?
Å si fuck deg til manageren etter under et år blir vel litt feil ?
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Må telle til 10 her [mention]Kyndilfan1[/mention].
Vi er alle skuffet, men prøv å være seriøs.
Ellers vil forumet bli ødelagt.
Mange sånne, så er ihvertfall jeg ferdig med dette forumet.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Andre kampen på rad der vi bommrr på straffe, men også andre kampen på rad der en spiller er alene mot keeper og tråkker på ballen. Burde ikke være mulig.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

[mention]Harry Greaves[/mention] å si at alle på laget er en good lad er vel ikke negativt?
Mourinho fikk jo kritikk for å gjøre det motsatte. Da er det jo umulig å ikke få kritikk da.
Å det vi hører er bare noe han sier til media som jeg mener er riktig. Hva han sier til spillerne vet ikke vi.

Å gjøre Mata til dm gjør så vi for ekstra kreativitet. Selvom han er offensiv spiller så ble han byttet mot mctominay og noen må jo ta hans rolle på den sentrale midtbane også. Kan ikke bare bli et tomrom der. Men med han utpå så har vi en spiller som kan spille folk i bakrom. Selvom det ikke skjedde så var det jo ikke dumt tenkt

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

[mention]pixma[/mention] du må nesten fortelle meg hvorfor mctominay ikke er god nok ?
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

United vil variere denne sesongen det var jeg forberedt på. Men dette var skuffene. United er ikke dyktige nok mot lavtliggende lag hjemme på OT.
Og det lå liksom i kortene at Rashford ikke scoret på straffe.
By the way. Young spilte bra når han kom inn.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Mats98 wrote: 24 Aug 2019, 16:55 Han er 22 år, spiller anker alene på midtbanen, løper klart mest for United og når han har spilt nå så har de sluppet inn bare 2 mål. En av de var nå mot palace som var en forsvars feil.
Har også mindre feilpasninger enn lingard og pogba. Så vet ikke helt hva du snakker om.
Det er veldig mange som spiller anker alene og som er langt bedre enn SM. Synet ditt på en DM later jo til å være fryktelig snevert.

At McTominay løper så mye vitner kanskje litt om at han altfor ofte forlater posisjonen som skjold foran forsvaret. I tillegg er han helt grusom med ballen i beina, en klasse DM distribuerer ballen kjapt og effektivt, og posisjonerer seg godt nok til at stopperne eksponeres minst mulig.

McTominay er forsåvidt helt ok som indreløper, men som DM er han Championshipspiller.

Cola

Det som irriterer meg er at James har fått 2 gule kort for å filme, begge kortene burde strykes,
var absolutt ikke noe filming der han fikk kortene.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Det er ikke veldig mange som spiller anker alene sånn som mctominay nei. De fleste har en sentral midt ved siden av som jobber godt defensivt. Det har ikke mctominay i pogba.
At han løper mye trenger absolutt ikke bety at han feilposisjonerer seg ofte.
Da betyr det at kante er fryktelig til å posisjonere seg da ?
Med tanke på at United slipper inn lite mål må jo bety at han ikke gjør en så fryktelig jobb. For et forsvar klarer absolutt ikke den jobben alene uansett hvor godt Forsvaret er.
At han er dårlig med ballen i beina er jeg ikke helt enig, ikke at det er det viktigste for en dm. Ndidi, sissoko og torreira vil jeg ikke si er så mye bedre med ballen i beina og det er spillere som spiller for andre store lag.
At han ikke spiller raskt nok kan ha noe med ganske dårlig bevegelser og mangel på en plan offensivt.
Post Reply