[PL] Everton - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Gaz har en del gode poeng her, og det er bra han sier ifra. Selv-om det er lett å snakke på Sky-Sport, vi så hvordan han gjorde det i Valencia.
Men, mange gode poeng;

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Pink Final wrote: 21 Apr 2019, 19:35Jeg vet ikke lenger hva som IKKE er galt i Manchester United.

Spillerne er mer interessert i penger enn i å prestere på banen.
Er det egentlig så merkelig?

Glazer’s, Woodward, Arnold og hele ledelsen - hva er det som driver dem?
Bare penger og profitt som betyr noe.
Spillerne er vel bare et speilbilde av haiene på toppen :angry:
Hvordan noen av disse spillerene kan tørre å i det hele tatt kreve høyere lønn er jo smått utrolig. De Gea med endel tabber i det siste. Pogba direkte svak siden Arsenal kampen. Når scoret Rashford sist?

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg kan også rigtig godt lide Solskjærs snak efter kampen.

Men som det har vist sig flere gange under Solskjær så har han sagt meget godt og lovende. Men der har aldrig været handling bag ordene fra ham.

Og hvis der skal være nogen kraft i hans udsagn så skal denne kamp have alvorlige konsekvenser. Og det er med unge spillere fra start mod City.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, dette var krisekamp fårn si...

Tror dette er på topp 10 over kjipe opplevelser med United?

Nu vel: OGS sa dette er trinn for trinn, rebuilding osv.

Han har rett, denne troppen må halveres (etter resultatet i dag).

Så må seks stk inn, og de beste juniorene må få spille hele tiden, som i Ajax.

Da har vi full tropp igjen.

Desperasjon...

Dette var som et eneste stort gufs fra de siste 6 åra...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det er sikkert mye man må endre på og gjøre om på, nå har vi prøvd i mange år uten å lykkes. Mye penger har blitt brukt, Zlatan var vel den beste signeringen vi gjorde sånn sett? Jeg tenker at man må få orden på forsvaret som jeg har nevnt før. Begynne i en ende, og det er at vi stabler på beina et solid og robust forsvar. Det faktum at vi har sluppet inn 48 mål, det er veldig mye og det er vel rekord for United i nyere tid.

Ta en ting av gangen, først og frem få inn et godt og solid forsvar. Så tar vi det derfra.

Hvis en ser på forsvaret vårt, Young, Valencia, Darmian, Rojo, Bailey, Jones er spillere som ikke holder mål eller er altfor mye skadet. Shaw er den eneste jeg vil beholde i en fast start 11'r. Dalot, Smalling og Lindeløf mener jeg er backup squad.

Så da trenger vi 2 stoppere og en høyreback.......... Minst.... Tenker det kan vært fint å begynne i en ende, for det er en haug av ting som vi må ta tak i, og la oss se hvor det er mest synlig at skoen trykker. Vi slipper inn 48 mål med David De Gea i mål, hvor mange mer hadde vi ikke sluppet inn om vi hadde hat en annen keeper?

Det må tettes igjen, før man kan tenke på andre ting.
Post Reply