[PL] Everton - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Tror ikke våre spillere har vunnet en eneste duell. Dette er elendige greier.
Håper at OGS gjør magiske endinger med laget i pausen. Det kan trengs både en og to hårfønere i garderoben.
Lukaku bør ut, Matic bør ut, Martial har heller i ikke vært synlig. Strengt tatt så har Lukaku gjort sakene bedre enn både Martial og Rashford.

Inn med McTominay og Lingard i alle fall.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26219
Liker mottatt: 16748

Young!! og McTominay inn til 2 omg.
Ufattelig skuffende 1 omgang :(
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Fred ut, og ikke Matic? Hva fan?
jeg skjønner at Jones kanskje måtte ut pga skade, men Fred har vært av de mer aktive på laget. Mulig at hans aktivitet ikke var offensiv nok, men han vant i det minste ball.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Her hadde jeg faktisk satt inn Sanchez, en spiller som har noe å bevise i dette laget. De andre gidder jo ikke det. Om det holder seg så blir det 6 tap på siste 8 kamper. Det er vel rekord? og de to seirene var ufortjent også.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Med den "barten" Sanchez har anlagt, så må han dessverre sitte på benken. ;)
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Dette er helt krise... 3-0 til Everton, og United har ikke skapt en eneste mulighet. Rundspilt blir vi...
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Torquemada wrote: 21 Apr 2019, 15:50 Rundspilt blir vi...
Rundspilt er ordet ja. Helt håpløst!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Blir vel til at OGS får sparken før sesongen er over, eller at han sier opp selv når det går opp for han at det er bare penger de fleste på MU er ute etter.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Dette var ikke gøy, hvis jeg ikke tar helt feil så var sist gang United tapte 6 av 8 i 88/89 sesongen. Stryk karakter over hele fjøla i dag.
Kan OGS i likhet med Mourinho gravd sin egen grav når han kritiserte spillerene.
Virker ikke som om det finnes noe moral i laget. Spillerene kan igjen begynne med sin favoritt hobby, og hjemme seg vak Manageren.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Tragedisk, trist og elendig. Den eneste som forsøkte noe i perioder var Martial, og det var ikke mye han hadde å by på. Dette er en av de dårligste kampene jeg har sett fra et United-lag. I farten kan jeg ikke komme på en dårligere kamp. INGEN er i stand til å ta tak. Hva faen er dette for noe? Laget var helt fantastisk, og spillegleden var på topp for litt siden, men nå er alt vekk. Hvordan i #$%&/ er dette mulig?

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg ved ikke om dette var den værste præstation jeg nogensinde har set fra et United-hold. Men det må hvertfald være tæt på.

Jeg er efterhånden ved at give Mourinho ret når han sagde, at det var hans største bedrift at slutte toer i PL med dette hold. De bedste hold har den værste mentalitet set mellem professionelle spillere. Og de spillere, der har mentaliteten i orden har bare ikke evnerne.

Martial, Alexis, de Gea og i særdeleshed Pogba hører til den første gruppe. Young, Lukaku, Matic og Lingard er så blandt spillerne i den anden gruppe.

Hvorfor presser de ikke modspillerne? Og når man ligger så langt tilbage (uanset om det er taktikken eller modspillernes evner) hvorfor går man ikke fremover i fuld fart når man endelig får bolden?
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det har gått fort fra himmel til helvete...
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Huff, dette var jo ikke bra. Klubben er virkelig i en krise. Mye penger har blitt brukt, lite som har fungert. Det er noe fundamentalt galt i Manchester United. Hva som skal til å fikse det? Godt spørsmål, det kan ta mange, mange år igjen før United er på beina igjen og er der de skal være. Ting snur vanvittig fort i fotballen. Men som jeg har påpekt før, vi trenger personligheter og ledere i den spillergruppen. Akkurat nå ser det mørkt ut, og det er ikke en quick fix. Vi får se hva som skjer........
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26219
Liker mottatt: 16748

Jeg vet ikke lenger hva som IKKE er galt i Manchester United.

Spillerne er mer interessert i penger enn i å prestere på banen.
Er det egentlig så merkelig?

Glazer’s, Woodward, Arnold og hele ledelsen - hva er det som driver dem?
Bare penger og profitt som betyr noe.
Spillerne er vel bare et speilbilde av haiene på toppen :angry:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Slik som spillet og innstilling ble i dag, så tror jeg ikke OGS kunna ha endret noe som helst ved å bytte spillere. Young og McTominay var de to beste på banen, og de kom inn i 2. omg. Pogba var elending, Matic var krise, Martial var helt usynlig, ... Alle var dårlige.

Her er det virkelig mange som må gå i seg selv etter kampen. Det nytter ikke bare med ET spillermøte i etterkant. Det var absolutt INGEN som forsøkte å ta tak. Vi har rett og slett ingen som er egnet til å være kaptein på laget i dag.
Post Reply