[CL] Barcelona - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Vi trenger en verdensstjerne vi også...

Edit: Etter å ha sovet på det, og tenkt på hvordan Ajax gjør det, så kanskje vi bare skal kopiere dem så godt som mulig. De må ha noe spesielt i maten på akademiet sitt ;)
Last edited by Blodfink on 17 Apr 2019, 10:01, edited 1 time in total.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Om ikke seier, så håper jeg noe læres i dag...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Gir bort mål gladelig vi...amatørmessig rett og slett...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er ikke så veldig skuffet, MU kommer sterkere tilbake en gang. Håper på en god sommer med noen gode spiller kjøp. God på fra hytta.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Mål preger fotballkamper sies det. United er særdeles ineffektive for tiden. Og Barcelona har Messi. De to første målene ga vi bort.
Etter det var det liten tvil om hvem som ville vinne.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Du kan ikke gi bort mål mot Barcelona på denne måten, det er rett og slett elendig. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Young spiller på dette laget. Mot topp notch motstand så sliter han virkelig, det så vi mot Paris, det så vi forrige uke mot Barca og det ser vi igjen i dag. Ville så heller brukt Dalot på venstre i dag.

Solskjær har en stor jobb i sommer, for vi er milevis unna toppen av Europa, men på den ene siden så har vi tettet igjen det gapet de siste 2-3 årene en viss forbedring har det vært, men forsatt et stykke å gå.

Det blir ryddesjau på Old Trafford i sommer det er sikkert og visst....
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

offside wrote: 16 Apr 2019, 23:05 Det blir ryddesjau på Old Trafford i sommer det er sikkert og visst....
Det vil komme noen nye ansikt inn og noen vil forsvinne. Problemet er bare at vi ikke kan kvitte oss med for mange samtidig. Først og fremst må de verste gå.. og da er det litt trasig å tenke på at både Herrera og Mata er på tur ut, for det er ikke de verste, spesielt ikke Herrera.

Forsvaret vårt er en vandrende katastrofe. Hvilke av de bak er gode nok til å være på et lag som skal kjempe om ligatittelen?
Luke Shaw. Lindelöf. Dalot er talentfull. Bailly har jeg egentlig ikke gitt opp, men det virker det som Solskjær og co har. Resten kan man bare selge.. men vi kan ikke kvitte oss med alle samtidig.

McTominay og Fred er inne i en god periode og de har begge vist vi kan regne med de fremover, men vi kan ikke tro at disse skal være bærebjelker for oss allerede neste sesong, spesielt ikke McTominay. Det er litt som med Martial, Lingard og Rashford. Gode spillere, men alle disse er for variabel i prestasjonene til at de kan være bærebjelker på laget.

Gleder meg til å se hva som skjer i sommer.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lingard wrote: 16 Apr 2019, 23:39 men vi kan ikke kvitte oss med alle samtidig.


Nei vi kan ikke kvitte oss med alle samtidig, men det ser fort ut at vi kommer til å miste en hel del spillere.
Jeg er ganske sikker på at disse forsvinner, Valencia, Herera, Mata, Rojo, Pogba(dessverre); Darmian, Sanchez. Da sitter man igjen med en tynn forsvarsrekke, og en tynn midtbane. Der må det forsterkes. Laget må fornyes, og det har United skreket etter lenge...... Å miste mange er ikke optimalt, men jeg tror vi mister en del spillere...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

offside wrote: 16 Apr 2019, 23:53 Nei vi kan ikke kvitte oss med alle samtidig, men det ser fort ut at vi kommer til å miste en hel del spillere.
Jeg er ganske sikker på at disse forsvinner, Valencia, Herera, Mata, Rojo, Pogba(dessverre); Darmian, Sanchez. Da sitter man igjen med en tynn forsvarsrekke, og en tynn midtbane. Der må det forsterkes. Laget må fornyes, og det har United skreket etter lenge...... Å miste mange er ikke optimalt, men jeg tror vi mister en del spillere...
Ja, enig i alt. Litt usikker på Pogba bare. Ser for meg at han signerer ny kontrakt (av den lukrative sorten) og at han muligens blir en sesong til. Hvem er det som orker å bla opp 1 milliard for Pogba i sommer? Kaaanskje Real Madrid, men tror ikke det.

Håper bare at det kommer 2-3 solide forsterkninger som kan gå rett inn i førsteelleveren og gjøre en bra jobb...
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lingard wrote: 16 Apr 2019, 23:59 Håper bare at det kommer 2-3 solide forsterkninger som kan gå rett inn i førsteelleveren og gjøre en bra jobb...
Det kommer an på om vi havner på topp 4, og det avgjør vel også om Pogba vil bli eller ikke. Men jeg tror vi må hente ungt, og det tror jeg vi kommer til å hente i sommer. Unge lovende spillere som har potensiale, og jeg tror Solskjær kan være perfekt der for å få ut det beste av unge spillere. På toppen av det må det nok komme 2 store signeringer også.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Disse to kampene får tydelig fram hvilken jobb som må gjøres for å finne de rette spillerne.
Jeg har tidligere vært veldig kritisk til Fred, men i kampene mot Barca har han vært av de bedre. Helt klart en spiller som har veldig mye mer inne enn det han har fått vist. hvis han nå blomstrer skikkelig, så har vi kanskje ikke kastet penger ut av vinduet. McTomminay har virkelig slått ut i blomst. Måtte han bare fortsette å utvikle seg.
- Young var nok en gang helt krise. Jeg er en av dem som virkelig hat hatt sansen for Young, men nå er det bare elendighet å se. Han treffer ikke med innlegg, han gjør fatale feil, og han mister hodet når han skal rette opp feilene sine. Få han vekk fra banen så fort som mulig.
- Pogba er fantastisk når han har dagen, men når han ikke har dagen er det ille. Hvis han plukkes av banen pga slett spill, så virker han ikke de neste 3 kampene. Jeg begynner å bli utålmodig kjenner jeg.
Post Reply