Wolves-United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Huff ja...men kjør på, 1 poeng er gull verdt nå...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Alt av oppturen er nu borte, MU ser mere ut som et lag i totalt oppløsning og at de fleste ikke vil spille med MU drakta mere. Nei dette var triste greier .
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

ja...3 tap siste 4...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Slurvete forsvar.
Slurvete avslutninger.
Sjakk matt.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Fire dårlige kamper på rad nå, noe har skjedd siden Arsenal. Topp 4 utrolig vanskelig nå. Må slå City som 16 poeng og 42 mål bedre enn oss.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

ja ja, bare 3 poeng opp om Spurs vinner. Viktigste er vel å få inn noen solide forsterkninger.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Forstår ikke hvordan de tapte kampen. Så mange enorme sjanser til å avgjøre kampen, åsså bare skusler de alt bort.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er det tapet som har smerta meg mest i denne sesongen, klarer ikke helt å forstå hva som er hent med spillerene at dem sånn nesten over natta skal bli så gidda løs og direkte dårlig, må jo være noe som ligger bak. Har nesten gitt opp hele sesongen nu, blir en spenende sommer for å se på ambisjons nivået til MU, vist dem skal være bland de beste så må mye forandres, og får bare håpe OGS er rett man til den jobben. Men frykter at det blir lite spillerkjøp, trur penger er det meste som teller for dem som har det siste ordet med det å gjøre.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Slik som dette er dessverre fotballen enkelte ganger, når man ikke setter sine sjanser, så blir man brutalt straffet. Denne kampen så straffet vi stort sett oss selv, med å gi bort to mål til Wolves.
Men det er klart at det er en del å sette fingeren på hos enkelte spillere. Young var dårlig, DeGea virker litt utav det for tiden. Fred var ikke bra på det første målet til Wolves, men hadde målgivende til United sitt mål. Lukaku og Lingard burde absolutt scoret. Etter min mening så var det feil å ta ut Lukaku, selv om han misset på noen store sjanser, så kom han til sjanser.
McTominay Uniteds beste.
Det er i slike kamper jeg savner en leder som virkelig kan stå frem. Det er her jeg har hatt forventninger til Pogba, men det virker som at han er akt for avhengig av at de rundt han skal fungere. Tror nesten jeg selv ga mer under kampen i enn Pogba gjorde.
Det er ok å bli skuffet om vi ikke klarer å bli topp 4 nå, men det er viktig å huske hvor vi var i Desember. For noen uker siden så hadde vi en fantastisk tropp, nå er plutselig nesten ingen brukenes lenger. Eller er det i likhet med Moyes,LvG, Mourinho, Manageren som er ubrukelig :D
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

En ting som bekymrer meg er hvor få av disse spillerne jeg kan se et forbedringspotensial i. Plutselig er stallen vår litt halvgammel, når skjedde det? Da LvG forsvant så var det jo en ung og spennende stall?

Matic (31), Herrera (30), Young (34), Smalling (30) er alle sammen fast i laget nå. Pogba ser jeg i Real neste år, samme med De Gea. Da er det liksom Lindeløf, Shaw, Lingard, Rashford og Martial igjen.

Jeg tok meg selv i å lure på hvor mange av de i går som faktisk hadde vært klare førstevalg for Wolves. Bottom line is, stallen er ikke i nærheten av god nok, begge målene er rett og slett håpløse feil fra Uniteds side og man har et angrep som er skrekkelig langt bak City og Liverpool sitt.

Har alltid vært pro spillerutvikling fremfor kjøp, men jeg sliter som nevnt å se at det er mange av disse spillerne som faktisk kommer til å bli bedre. Da må man kjøpe ungt og spennende. Tipper vi kommer til å blø 2-3 milliarder i sommer, og det må faktisk til - Liverpool og City har kommet seg til topps ved å gjøre nettopp dét.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Hadde ikke lyst til å rable ned all mulig drit etter matchen i går. Greit å få natten på seg.

Lyspunkt:
Vi tør å spille angrepsfotball. Vi skaper ett hav av sjanser som normalt burde gitt 3 poeng.

Bekkmørkt:
De erfarne gutta som Young og Smalling - hvorfor får dem stadig tillit. Makan til elendig og uprofesjonell opptreden har jeg knapt sett.


Tross av at vi blir redusert til 10 mann så triller vi ball og skaper sjanser om vi dropper de siste 5-10 minuttene (da gjør ulvene som dem vil).

Herrera ikke med...? Spekuler.
Matic? Trengte han pause etter landslagsoppholdet?

Hvorfor fulfører Lingard matchen? Han var totalt fraværende gjennom hele matchen.

Pogba får pepper og det med rette. Sant skal sies, han ble kledd av på midten. 2 personer stupte oppi han hele tiden. Dette kunne han rettet på med å spilt raskere ball. Det gikk altfor sakte.


Klarer ikke være så grinete som enkelte i går. Vi burde / skulle fint ledet og ikke minst avgjort tidlig i 2 omgang. Flere gedigne sjanser.

Tar heller ett tap eller to så lenge vi prøver. Hadde dette vært Mourinho kamp hadde vi ligget med buss og håpet på en tilfeldig skåring mot slutten.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ketil Cantona wrote: 03 Apr 2019, 15:07 Herrera ikke med...? Spekuler.
Jeg har lest at Solskjær har sagt at Herrera var skadet, men har ikke sett dette intervjuet med egne øyne.

Grusomt resultat i går og kampen var ikke noe særlig bedre. Hvis man skal finne noe positivt fra gårdagen, så må det være at vi var såpass gode de første 20 minuttene at kampen faktisk burde vært avgjort. Patricio gjør en god redning på headingen fra Lukaku (nydelig innlegg fra Dalot forresten), men skuffende at Lukaku ikke setter den. Det er jo nettopp disse han er hentet for å skåre på.. og jeg føler han har sviktet litt for mye på denne biten.

Sjansen til Lingard er enda større og jeg tviler på at fyren har sovet godt i natt. Viser alt for lett hvor han skal plassere headingen sin og da ble det en enkel jobb for Patricio når headingen i tillegg var så svak som den var. Skuffende. :(

Laget må utvilsomt forsterkes i sommer. Det skriker etter forsterkninger, rett og slett. Det er nesten så jeg ikke vet hvor jeg skal begynne på lista over spillere som ikke er gode nok. Men som Bojan så fint sa i studio i går. Jones og Smalling har vært i klubben i snart 10 år og det er nesten så vi fortsatt lurer på om de er gode nok - og her er vel svaret NEI - enkelt og greit. Ja, di kan gjøre kjempekamper i ny og ne, men det holder ikke. De varierer alt for mye i prestasjonene. Det er rett og slett trist at Young og f. eks Smalling sikkert er de første navnene på blokka til Solskjær når laget skal settes opp.
Post Reply