Dette ble en koselig aften. Ikke perfekt, men akkurat det man kunne håpe på. Det var god medisin
Skuffende at ingen tippet rett resultat!
(LC) Manchester United - Leicester City
Xgen endte på 2,95-0,94.
Last edited by Andtho01 on 31 Oct 2024, 08:02, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, 10Hag, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink, Pangaea, Pwint
Hate Glazer love United
-
- Moderator
- Liker gitt: 3311
- Liker mottatt: 11368
Jeg tar det resultatet her. Er på ingen måter perfekt og vi scorer litt heldige mål. Men det er en seier, det er god uttelling og det gir i det minste en boost inn mot Chelsea. Virker som om at det er flere av våre som plutselig så litt lettere ut nå enn i helgen. Hvis det er RvN som står for vitamininnsprøytingen så er tenker jeg at det er en grei løsning enn så lenge.
post liked by: 10Hag, Pink Final, Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy, RedTrafford, Spirograf1, M.r. Brownstone, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
Litt unyansert fra Eivind BH og Viaplay studio nå. Det er litt forskjeller i formasjon og hvordan det settes press osv. Men blir vel for krevende...
post liked by: Andtho01, Pink Final, 10Hag, Rød Pølse, Can2, RedTrafford, red
Liker det andre målet til Casemiro nesten mer enn det første. Det er to gode prestasjoner i én.
Bruno sitt er favoritten. Det er så alt for iskaldt.
Bruno sitt er favoritten. Det er så alt for iskaldt.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Can2, Spirograf1, Blodfink, Pwint
-
- Donor
- Liker gitt: 24008
- Liker mottatt: 16648
En opptur dette her.
Ruud har ikke hatt all verdens tid uten gamle sjefen.
Syns jeg så mye av det samme, men med en mer motivert gjeng utpå der.
Kanskje det ikke skulle være så detaljert, men litt enklere bare.
Må vel innse at Leicester var ganske svake også, spesielt i første omgang.
Syns Bruno og Casemiro var gode i dag.
Kanskje ikke Ruud beholder målsnittet etter Chelsea kampen, men tror det kan bli målrikt der også
Uansett en opptur etter alle suppe kampene i høst man har blitt servert.
Ruud har ikke hatt all verdens tid uten gamle sjefen.
Syns jeg så mye av det samme, men med en mer motivert gjeng utpå der.
Kanskje det ikke skulle være så detaljert, men litt enklere bare.
Må vel innse at Leicester var ganske svake også, spesielt i første omgang.
Syns Bruno og Casemiro var gode i dag.
Kanskje ikke Ruud beholder målsnittet etter Chelsea kampen, men tror det kan bli målrikt der også
Uansett en opptur etter alle suppe kampene i høst man har blitt servert.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Spirograf1, Rød Pølse, 10Hag, Can2, Belfastboy, M.r. Brownstone, Pink Final, Blodfink, Pwint
@10Hag, den dragningen forbi keeper er erotisk.
Last edited by Jan Erik on 30 Oct 2024, 22:53, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, Andtho01, RedTrafford, Can2, Belfastboy, M.r. Brownstone, Blodfink, Pwint
Ruud ser evigung ut der han går rundt i den stramme frakken sin. Ser ut som en vandrende Armani-reklame.
Hæll se' gøtt!
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Hæll se' gøtt!
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jepp, den ligger nok allerede på P*rnh*b!
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Can2, RedTrafford, Blodfink, Pangaea, Pwint
-
- Liker gitt: 400
- Liker mottatt: 1037
Casemiro fortjener både mål og målgivende på sin andre scoring.
post liked by: Belfastboy, Andtho01, Jan Erik, Pink Final, M.r. Brownstone, Blodfink, Can2, Pangaea, Pwint
-
- Liker gitt: 485
- Liker mottatt: 594
God kamp casemiro og Fernandes var knall.
Men det deiligste var fotball uten VA. En helt annen flyt i spillet. Man kunne juble for skoring. Ingen tunge offsideflagg. Fra å være VAR tilhenger er jeg nå helt imot.
Men det deiligste var fotball uten VA. En helt annen flyt i spillet. Man kunne juble for skoring. Ingen tunge offsideflagg. Fra å være VAR tilhenger er jeg nå helt imot.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Can2, Jan Erik, Pangaea, Pwint
Litt på overtid, men det gikk jo helt allright det der!
7 mål med 5 rette veien er ikke til å kimse av. Må ha vært artig å være på Old Trafford i dag. Så får vi heller glemme litt at Leicester stilte omtrent med andrerekka. En seier er en seier, og det har ikke akkurat gått inflasjon i dem denne sesongen. Deilig med to mål av Casemiro, og 2 av Fernandes. Synes også det var fint at vår tyrkiske venn fikk seg en kamp igjen. Kult om Amass hadde fått noen minutter på slutten, men Wheatley kom innpå da, så får være fornøyd med det. Nesten hele benken var akademispillere, pluss en del i første-11veren. God representasjon, og 87-årsrekka fortsetter :)
7 mål med 5 rette veien er ikke til å kimse av. Må ha vært artig å være på Old Trafford i dag. Så får vi heller glemme litt at Leicester stilte omtrent med andrerekka. En seier er en seier, og det har ikke akkurat gått inflasjon i dem denne sesongen. Deilig med to mål av Casemiro, og 2 av Fernandes. Synes også det var fint at vår tyrkiske venn fikk seg en kamp igjen. Kult om Amass hadde fått noen minutter på slutten, men Wheatley kom innpå da, så får være fornøyd med det. Nesten hele benken var akademispillere, pluss en del i første-11veren. God representasjon, og 87-årsrekka fortsetter :)
post liked by: Pwint, Can2
Så ut som se fikk ut mye energi, det var jo morro.
Nesten fristet til å gi Ruud jobben fast etter en slik forestilling.
Men hvor mye kan Ruud ha spilt inn sånn rent forbredelsesmessig?
Men han har tydeligvis fått ut mye energi av gruppen som satt langt inne?
Men har jo dessverre sett det før, ny manager ny energi også faller man sammen.
Gleder meg selvsagt over seier og at vi scorer 5 mål.
Det er morro å se United når de spiller slik.
Nei får håpe ting snur om det blir Ruud eller Ruben?
Det er tydeligvis større potensiale i gruppa, enn det som har blitt vist.
Syntes jo det litt bekymringsfullt.
Når sant skal sies så gjorde vi en god første omgang mot West-Ham.
Føler jo litt med Erik faktisk, han får fyken og laget leverer en kjempeprestasjon og scorer fem mål.
Nei jeg håper vi kan sette standarden høyt uansett hvem som er trener, og at vi slipper det her med å kaste managere under bussen.
Jeg har vært litt kritisk til klubben i det siste, men 5 mål og seier skal jeg selvsagt ikke klage over.
Nesten fristet til å gi Ruud jobben fast etter en slik forestilling.
Men hvor mye kan Ruud ha spilt inn sånn rent forbredelsesmessig?
Men han har tydeligvis fått ut mye energi av gruppen som satt langt inne?
Men har jo dessverre sett det før, ny manager ny energi også faller man sammen.
Gleder meg selvsagt over seier og at vi scorer 5 mål.
Det er morro å se United når de spiller slik.
Nei får håpe ting snur om det blir Ruud eller Ruben?
Det er tydeligvis større potensiale i gruppa, enn det som har blitt vist.
Syntes jo det litt bekymringsfullt.
Når sant skal sies så gjorde vi en god første omgang mot West-Ham.
Føler jo litt med Erik faktisk, han får fyken og laget leverer en kjempeprestasjon og scorer fem mål.
Nei jeg håper vi kan sette standarden høyt uansett hvem som er trener, og at vi slipper det her med å kaste managere under bussen.
Jeg har vært litt kritisk til klubben i det siste, men 5 mål og seier skal jeg selvsagt ikke klage over.
post liked by: 28FPellistri