Wolverhampthon Wanderers v Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Enig med deg her @ Pink Final. Jeg tror ikke vi har overprestere. Men under Mourinho så underpresterer vi, vil jeg heller si.
Jeg er selvfølgelig skuffet etter kampen, og FA cupen for meg står høyt. Og så er det kjipt å gå inn i en landslagspause med to tap.
Mange som er frustrerte nå, og kommer med sterk kritikk, og det er for så vidt greit. Men jeg tror ikke alt er kjørt
Jeg håper enda på topp fire, og et under i CL
Siden OGS overtok, så har dette mer eller mindre vært et eventyr. Og det har blitt rusket liv i gamle kropper igjen 😊
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Jeg skreiv at det kan "se" ut som overprestering med denne troppen, jeg slo det ikke helt fast [mention]Pink Final[/mention]. Jeg er enig med deg i at vi ikke kun har overprestert. Vi har tapt kamper vi kunne vunnet, og vunnet når vi fort burde ha tapt ifølge "expected goals". Å tape borte for Arsenal og Wolves er ikke krise. Men en klubb som United skal jo ikke tape slike viktige kamper. (satt på spissen).

Tapet for Arsenal betyr fort Europaliga neste år og det blir ingen cupfinale...to massive nedturer...

Jeg mener kanskje mer at hverdagen har vendt tilbake, den boosten som OGS har skapt varer ikke evig. OGS oppsummerer kampen greit, dårlig tempo på både ball og folk...spillerne må plukke opp hansken etter landslagspausen, selv om vi vet at det ofte kommer skader og dårlige prestasjoner i disse periodene...

Skal lese den artikkelen om United`s problemer mot etablert og lavtliggende forsvar i linken over.
Det trengs spillere inn for å fikse dette. Problemet er da Pogba som [mention]Pink Final[/mention] skriver. Om en Coutinho-type skal inn må Pogba brukes som Dechamps brukte ham i VM da kanskje, med en mer defensiv rolle. Det funka det. Selv om spillet blir mer grått fra Pogba`s side. .

Pogba varierer voldsomt, og sliter i en del av storkampene, det gjorde han også i Juventus...Men har jo øyeblikk og kamper hvor han slår til mot god motstand. Matic og Herrera var også helt på jordet i går synes jeg.

Og helt enig i at det mangler offensive alternativer på benk. Når man trenger mål og har Mata, Pereira, og McT å sette inn...det holder jo bare ikke. Troppen ser plutselig tynn ut i slike situasjoner...

Wolves har gode stats mot topp 6, men de vinner sjelden, mye 1-1...


Til United`s forsvar så fikk City seieren av dommerne i går. Swansea var virkelig gode. Så det skjer rare ting i fotball hele tiden.

United vil reise seg igjen, alltid!
LUHG!
Post Reply