West Ham United - Manchester United
Premier League
Søndag 27.10.24 kl 15:00
Dommer David Coote og VAR Michael Oliver
Skader/karantene
West Ham: Mohammed Kudus og Niclas Füllkrug er ute.
Manchester United: Kobbie Mainoo, Harry Maguire, Leny Yoro, Mason Mount, Antony, Luke Shaw og Tyrell Malacia er ute.
(PL) West Ham United -Manchester United
Ny kamp nye muligheter. West Ham i likhet med oss har skuffet så langt denne sesongen. West Ham hjemme har kun 1 seier og det var mot Ipswich 4-1. Ellers har dei spilt mot Chelsea 0-3, 1-3 City og 1-2 Aston Villa. Dei ligger på 15 plass med 8 poeng og vi ligger på 12 med 11 poeng. Borte har vi så langt kun 1 seier og den var mot Southampton 0-3. Har 1 tap 2-1 Brighton og 2 uavgjorte begge 0-0 mot Crystal Palace og Aston Villa.
post liked by: Can2, alfen74, Rød Pølse, Pink Final, Pwint, Blodfink
Hate Glazer love United
Har faktisk tro på et resultat her, West Ham er i enda mer uorden enn oss. Blir neppe pent eller med stor margin, men tipper vi karrer i land en ettmålsseier.
post liked by: Can2, alfen74, Pink Final, Pwint, Blodfink, Jon Andreas
Er veldig usikker. Vi har ikke slått West Ham borte på 2 sesonger nå. Pent blir det unasett ikke men lov å håpe at guttene er effektive. Men dei må passe på Pauqtea, Antonio og Bowen for vist dei har dagen og guttene våras ikke har dagen da blir det tøft å ta poeng.
post liked by: Can2, alfen74, Pink Final, Pwint, Blodfink
Hate Glazer love United
Yoro, Mount, Shaw, Malaica, Mainoo og Maguire er ute. Evans rekker kanskje kampen og Bruno er med i troppen.
https://www.manutd.com/en/news/detail/e ... =muwebsite
https://www.manutd.com/en/news/detail/e ... =muwebsite
post liked by: alfen74, Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Pwint, Blodfink
Hate Glazer love United
-
- Donor
- Liker gitt: 25685
- Liker mottatt: 17749
Har ikke all verdens forventninger til denne kampen.
(Eller til kamper generelt sett lenger.)
Vet liksom hva man får.
Har man ingredienser til suppe, kan man nesten ikke forvente biff.
Tror denne kan ende i hva som helst.
hadde jo vært fint med 3 poeng mtp flere lag over oss avgir poeng denne helgen.
(Eller til kamper generelt sett lenger.)
Vet liksom hva man får.
Har man ingredienser til suppe, kan man nesten ikke forvente biff.
Tror denne kan ende i hva som helst.
hadde jo vært fint med 3 poeng mtp flere lag over oss avgir poeng denne helgen.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Rød Pølse, Pwint, Can2, 10Hag, Blodfink
Jeg er dessverre der nå at jeg bare går og venter på en bedre manager. Syns Erik sier så mye rart. Jeg var jo på Old Trafford og så oss mot Spurs. Vi spilte elendig fra første sekund og så sier Erik at den kampen ikke betyr noe. At fordi vi fikk en utvisning etter å ha blitt mer eller mindre rundspilt gjør at kampen ikke betyr noe. Og det er bare en av mange dumme kommentarer. Når vi skulle spille mot Mourinho sier han: Vi har begge mange trofeer ... Som om han på noe som helst vis kan sammenlignes med Mourinho. Nei, nå er det faktisk nok. Inn med en som ikke er delusional.
post liked by: Pink Final, Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, Can2, 10Hag, Rød Pølse, Blodfink, alfen74, Jon Andreas
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 25685
- Liker mottatt: 17749
Jeg hadde forlangt pengene tilbake
Vet hvor han bor
post liked by: Andtho01, Pwint, Jan Erik, Can2, 10Hag, Rød Pølse, Blodfink, Jon Andreas
Mourinho er en grinebiter blitt... med litt sjarm da, det mister han aldri helt.
Men helt enig. Ten Hag kan ikke sammenligne det Mourinho har oppnått:
CL med Porto (!)
Treble med Inter (!)
Chelsea som brøt opp dominansen til United (og litt Arsenal).
Og EL i United. Det er faktisk en bragd mtp situasjonen vår post-Fergie.
Jeg skjønner godt at Mourinho blir usmakelig, og utdatert i dagens fotball. Men hans meritter er unektelige i toppen.
CL med Porto (!)
Treble med Inter (!)
Jeg skjønner godt at Mourinho blir usmakelig, og utdatert i dagens fotball. Men hans meritter er unektelige i toppen.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Can2, Pwint, RedTrafford, Blodfink, alfen74, Tringe, Jon Andreas
Mourinho er veldig undervurdert med tanke på hva han har fått til.10Hag wrote: ↑26 Oct 2024, 22:57 Mourinho er en grinebiter blitt... med litt sjarm da, det mister han aldri helt.
CL med Porto (!)
Treble med Inter (!)
post liked by: Can2, 10Hag, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Tringe
Hate Glazer love United
Synes og det, han får (fortjent) mye tyn for hans usmakelige sider. Og samtidig ufortjent lite kred for hvor taktisk genial (og kynisk) han var på sitt beste (2001-2014 ca).
Skal og ha kred for at han var en av de som Fergie virkelig hadde respekt for. De hadde og har fortsatt en dyp, gjensidig respekt. To genier som erkjenner hverandre.
Mourinho er en moderne trenerlegende. Ingen tvil om det. En berikelse for engelsk og europeisk fotballs moderne historie.
For min del gir det litt "slack" for at han altfor lett mister fatningen på sidelinja. Det er bare Mourinho, han er lidenskapelig og teatralsk med et barnslig tilsnitt. Samtidig kan jeg være glad for at han ikke er vår manager lenger, da vi er en klubb som trenger mer stabilitet enn det han kan gi -- både sportslig og emosjonelt.
Skal og ha kred for at han var en av de som Fergie virkelig hadde respekt for. De hadde og har fortsatt en dyp, gjensidig respekt. To genier som erkjenner hverandre.
Mourinho er en moderne trenerlegende. Ingen tvil om det. En berikelse for engelsk og europeisk fotballs moderne historie.
For min del gir det litt "slack" for at han altfor lett mister fatningen på sidelinja. Det er bare Mourinho, han er lidenskapelig og teatralsk med et barnslig tilsnitt. Samtidig kan jeg være glad for at han ikke er vår manager lenger, da vi er en klubb som trenger mer stabilitet enn det han kan gi -- både sportslig og emosjonelt.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Blodfink
Tja. Akkurat vært på driter'n her, og synes det som lå igjen nedi der har mer sjarm enn Mourinho.
En kamp vi burde vinne selvsagt, men har mistet all tro på laget. Vi kan tape mot absolutt alle virker det som, så blir ikke forundret om vi gjør det most West Ham også. Men siden begge lagene suger, er kanskje uavgjort mest sannsynlig.