Manchester United - Southampton

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Lukaku start da...må være med, følge med, se 1 trekk frem!!!
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

hæhæhæhæh, hjelper alltid med kjeft
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

Seier og bare 3 poeng bak Tottenham.
Veldig varierende fra United i ettermiddag.
Fra glimrende prestasjoner til håpløse personlige feil.

Young svak i dag.
Dalot et friskt pust.
Lukaku med to herlige mål, og han kunne hatt 5 i dag.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Deilig med seier, og særlig siden vi stiller med mange fra benken. Tydelig at Pogba trenger Hererra og Matic rundt seg. Var ikke særlig god idag. Rashford var også langt unna toppnivå. Heldigvis stiller Lukaku inn siktet etter flere bom i begynnelsen. Ekstremt viktig med 3p idag.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Lukaku vs Ras i dag så må jeg si Lukaku er første valg som spiss nu, litt flaks med 3 poeng i dag men det driter man i, 3 herlige poeng.
User avatar

Topic author
Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Skuffende kamp, men vi vant tilslutt, og det er det viktigste. "Å nei - nå taper vi" sa jeg når Fred ble byttet inn, men han beviste meg grundig feil. Flott innhopp av Fred, og med avgjørende assist i dag gir det meg faktisk håp for Fred sin framtid i United.

De Gea hadde en dårlig dag på jobb syntes jeg. Men vi er vel bare bortskjemte...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 02 Mar 2019, 18:14 De Gea hadde en dårlig dag på jobb syntes jeg. Men vi er vel bare bortskjemte...
Det er vi. Uten tvil. Frisparket er han sjanseløs på, men det første målet må han ta på sin kappe.. selv om det muligens ikke kan kalles en keepertabbe? Tror uansett han er skuffet over egen innsats på det målet. I tillegg kunne han muligens vært litt mer offensiv i feltet? Svært mange av dødballene til Southampton var farlige, kanskje kunne han ha plukket noen?

I forsvaret synes jeg Young roter noe voldsomt. Dalot imponerte meg i dag. Ser gjerne at fyren tar gradvis over for Young nå før sesongen er slutt.. så kanskje vi ikke trenger en ny høyreback i sommer allikevel? Om det viser seg at Dalot allerede er klar for oppgaven.

Helt vanvittig deilig med tre poeng. Det hadde jeg ikke troen på i pausen. Pereira med et klassemål og Lukaku med to herlige avslutninger. Viktig at belgieren står frem i kamper som dette når Rashford ikke har dagen.

Nesten litt komisk hvor mye bedre laget ble etter at Sanchez forlot banen med skade. Fyren sliter virkelig med å finne seg til rette.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Rettferdighet seiret til slutt, de er alltid vanskelige disse hjemmekampene mot Southampton. Glad på Pereira og Lukakus vegne.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Elkey wrote: 02 Mar 2019, 18:14 Flott innhopp av Fred, og med avgjørende assist i dag gir det meg faktisk håp for Fred sin framtid i United
Fikk ikke med meg denne. Tror kanskje du blander den med assist som kom fra Dalot.

Dalot og Lukaku var kampens to spillere for meg. Rash og Pogba var svake. Sanchez nok en gang 100% ubrukelig. Når han er på banen spiller vi med 9 mann...
User avatar

Topic author
Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Torquemada wrote: 02 Mar 2019, 18:43 Fikk ikke med meg denne. Tror kanskje du blander den med assist som kom fra Dalot.
Nå måtte jeg sjekke. Står nå Fred i kampreferatet til vglive.no
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Har sett video, Fred har assist på siste målet .
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Som nevnt over av alle, denne var viktig(noe alle seire er). Men med Spurs og Arsenal sin poengdeling så er vi nærmere enn noen gang. Nå har vi tross alt en mildt sagt vrien borte kamp til helgen.

Mange positiviteter fra de som ikke spiller så altfor ofte. Pereira var god dersom vi også ser bort i fra knallskuddet. Lindeløf og Shaw også veldig på hugget.

Lukaku, den så jeg ikke komme. 4 mål på 2 kamper og alle med høyrefot(?).

Om jeg ikke var positiv fra før, gi nå Solskjær kontrakten :strong: . Vi kan nevne potensielle managere i fleng, men om han får med seg Phelan så ser jeg ingen utvei. Han har samlet troppen, supporterne og visstnok alle på Carrington. Om han taper noen kamper betyr nada for meg. Han har nå bevist at han kan ta på seg hansken under vanskelige perioder som med 6 faste spillere skadet.

United ville definitivt startet med Matic, Herrera, Lindgard, Martial i denne kampen. Pluss på med Valencia, Mata, Sanchez så er skadelisten drøy.
Post Reply