Chelsea - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

andr3
Posts: 5
Joined: 19 Feb 2019, 09:58

Lingard wrote: 19 Feb 2019, 11:48 Nå har vel Solskjær hatt en bra taktikk inn til hver kamp og gårsdagens kamp var intet unntak, men vi tok ledelsen og trengte dermed ikke gjøre taktiske forandringer. Men hva om Higuain hadde headet ballen i mål på innlegget fra Azpi (?) rett før vi scoret vårt første? Da måtte vi kanskje ha lagt om taktikken etter hvert og det er jo dette Hangeland prater om.
Enig i at taktikken som var satt før kampstart var helt korrekt. Men det som ofte skjer etter pause er trangen til og gjøre endringer når man blir såpass presset. Der mener jeg han gjorde det riktig med og faktisk ikke gjøre noe. Noe som kan være vanskelig i seg selv.
Hva han hadde gjort hvis Chelsea hadde fått et mål blir umulig og svare på, men jeg hadde gjettet på at Sanchez hadde erstattet Lukaku tidligere for og true bakrommet i større grad.

Jeg er enig i mye av det Hangeland skriver, og det su skriver forsåvidt. Det jeg mener er at det er veldig prematurt og komme med sånne påstander når du har ekstremt lite fakta og bygge oppunder. Da mener jeg at denne "taktiske" triumfen må tas med i vurderingen.

Når det er sagt så gleder jeg meg til fortsettelsen, så får vi telle opp når sesongen er ferdig. Fortsetter det som dette blir vi nok å se OGS i lang tid fremover ;)
Ole's at the wheel! :football:
User avatar

andr3
Posts: 5
Joined: 19 Feb 2019, 09:58

Lingard wrote: 19 Feb 2019, 14:17 Det var forresten ikke bare Sanchez som kom inn fra benk og fikk seg en god opplevelse, Pereira også. Den tror jeg han trengte - det gikk ikke spesielt bra sist han spilte.
Ikke bare løp han og kjempet de minuttene han fikk, men han hadde noen gode involveringer også. Det gjorde nok godt for selvtilliten.
Enig. Men han skal få det tøft med tanke på spilletid fremover sånn som Matic og Herrera holder på. Pogba spiller uansett, så den plassen er optatt.
Håper Fred kommer ordentlig igang snart, har sansen for spilletypen.
Ole's at the wheel! :football:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Pink Final wrote: 18 Feb 2019, 23:47 Hvor mange mål har Pogba vært involvert i fra Solskjær kom hjem?
Tror det er 9 mål og 5 assist. Brukbart det :D
Riktignok er det vel 3-4 straffer han har scoret på, men det teller jo det au. Vi har begynt å få straffer igjen. Det er gull verdt.
LUHG!
Post Reply