(PL) Manchester United - Burnley

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Andtho01
Posts: 1308
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4253
Liker mottatt: 4266

Blir ingen cl neste sesong.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Pancho P, Rød Pølse
Hate Glazer love United
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3044
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14251
Liker mottatt: 9247

Det er en stund siden jeg ga opp champions league. Nå er jeg mest spent på hva som skjer i sommer og neste sesong.
post liked by: Andtho01, Pancho P, Jan Erik, Rød Pølse, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14781
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23753
Liker mottatt: 19863

Ja @Jan Erik, jeg var litt, skal vi kalle det bitter-ironisk, med tanke på syndebukker vs helter. At det er enkeltpersoner som står ansvarlig for dårlige resultater, og så er det full hylling av andre ustanselig.

Jeg sa beklager for både det avsnittet, og sarkasmen i avsnittet under i posten min.


Jeg synes det er et kollektiv som ikke klarer å spille sammen her, gang etter gang etter gang. Selvfølgelig er det enkelthendelser som vipper kamper til tider, er med på den. Men i det store og hele er det skikkelig underprestering fra trenere og tropp. Noe større som ikke funker liksom :yikes:

Kan rette opp med denne kanskje, BL-fans utfordrer hverandre, hehe



Edit: Skrivefeil
Last edited by Blodfink on 28 Apr 2024, 11:03, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Pancho P, Buchan, Jan Erik, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3044
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14251
Liker mottatt: 9247

Godt poeng @Blodfink. Det er dumt å peke på enkeltspillere, spesielt sånn som sesongen har vært. Laget har ikke vært godt og innimellom tabber spillere seg. Jeg for eksempel var nok litt streng med Onana i går, og irritert som jeg var sa jeg nok ting som jeg kan moderere dagen derpå. Jeg er bare så lei av denne sesongen. Lei av dårlig spill, skader, sene poengtap, VAR, dommerstanden osv.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Buchan, Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2621
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13723
Liker mottatt: 8880

Det er nok ingen grunn til å verken hylle eller slakte enkeltspelarar når kollektivet sviktar så til gagns som det har gjort denne sesongen (og i større eller mindre grad dei siste ti åra). I utgangspunktet har vi spelarar som minst burde vere på høgde med spelarane i Liverpool, Aston Villa, Spurs og kanskje til og med Arsenal, men det ser ut til at kvar einaste spelar vi hentar, nesten uten unntak, utviklar seg negativt når han har vore i klubben ei stund.

Det store spørsmålet er kvifor det er slik. No er vi på den femte faste manageren etter Sir Alex og det ser ut til vi sit fast i ein loop. Ny manager -> lovande tendensar-> optimisme-> klar til å vere tittelutfordrar-> motgang-> hjula dett av vogna -> ny manager osv.

Er det pga elendig klubbstruktur gjennom lang tid, feil manager, dårlege treningsfasilitetar, dårleg medisinsk apparat, spelarklikkar og ukultur blant enkelte spelarar? I så fall, kvifor held denne ukulturen fram sjølv når dei antatte "dårlege epla" forlet klubben? Eller er det rett og slett slik at ein jækla scouser har gravlagt ein svart katt under målet framfor Stretford End?

Uansett er det litt leit at vi supportarar går i klinsj med kvarandre. Eg er sikker på at alle som ein berre vil klubben sitt eige beste, så får vi prøve å akseptere dei ulike måtane dette kjem til uttrykk på.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Buchan, King Eric, Belfastboy, Andtho01, Pwint, Pink Final, messilingard, pixma, Jan Erik, Ryder, Rød Pølse, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14781
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23753
Liker mottatt: 19863

Pwint wrote: 28 Apr 2024, 10:51 . Jeg er bare så lei av denne sesongen. Lei av dårlig spill, skader, sene poengtap, VAR, dommerstanden osv.
Støttes, tålmodigheten tar jo slutt til tider.

Etter ca 10 år med bare rot er jeg usikker på hvor entusiastisk jeg kommer til å være i sommer, og i opptakten til ny sesong, med EtH og denne troppen...

Det må skje noen omveltninger, og noe nytt og spennende, en god start har jo vært fornying av sportslig adm. Så håper jeg det kommer noe bra i kjølvannet av det.

Deler mye av det samme tankegodset @Pancho P
post liked by: Pancho P, Buchan, RedTrafford, Belfastboy, Andtho01, Pwint, Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2061
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7713
Liker mottatt: 4442

Støtter alt som blir sagt her om at det ikke er enkelt spillere, men i store og det hele er kollektivet som har sviktet.
post liked by: Blodfink, Belfastboy, Andtho01, Pwint, Pancho P, Jan Erik, Rød Pølse
User avatar

King Eric
Posts: 77
Joined: 04 Dec 2023, 19:08
Liker gitt: 101
Liker mottatt: 485

Synes du kommer med gode tanker og stiller gode spørsmål, @Pancho P . Er vel en god blanding av det meste.

Når det i tillegg blir veldig giftig i og rundt klubben så har vi en faktor til som kan påvirke.

De har mye å ta tak i vår nye sportslige ledelse, for å si det pent...
post liked by: Andtho01, Belfastboy, Pancho P, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse
Post Reply