(PL) Manchester United - Burnley

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Mye å sette fingen på her. Men jeg har ikke energi til å orke det!

Man ser hvorfor jeg nevnte det ettertrykkelig før ligastart at vi trengte to spisser.

Mer enn nok sjanser til å avgjøre kampen men laget evner ikke når det gjelder som så mange ganger tidligere denne sesongen. Onana laster jeg ikke i det hele tatt i den inngripen som leder til straffen og målet. Fult mulig å trekke seg eller fullføre uten å treffe spiller med hånd men jeg retter heller søkelyset mitt mot Casemiro samt generelt en for dårlig bakre firer.

Jeg ser frem til at denne sesongen er over uavhengig av hvordan det går siste kampene.
Last edited by MektigeTHOR on 27 Apr 2024, 18:14, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, Jan Erik, 28FPellistri, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3040
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14229
Liker mottatt: 9232

Men ... Neste år folkens! Da blir det andre boller. Mine spådom er at vi, på denne dato neste år biter negler fordi vi kjemper om tittelen. ;)
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Posts: 478
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 500
Liker mottatt: 1670

De Gea var dritgod for 3 sesonger siden. Siste sesongene hans var han 100% middelmådig. Er ikke uten grunn han ligger på sofaen i sin beste alder.

Bare i dag hadde Onana 6-7 klasseredninger. Kritikken hører hjemme offensivt. Onana startet rufsete, etter det noen få feil som alle keepere vil ha. De Gea var ikke i nærheten av det nivået sine siste sesonger, i sine beste derimot var han over.
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4040
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17754
Liker mottatt: 11421

Hadde vært interessant og fått en forklaring på hvorfor det ikke ble dømt hands for den til Grealish i semi og denne på slutten, mens Coventry fikk tildelt straffe.
Dette skjedde jo innenfor en uke, og skulle tro regelen var den samme.
post liked by: messilingard, Andtho01, Rød Pølse, M.r. Brownstone
User avatar

Jan Erik
Posts: 2575
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8173
Liker mottatt: 8489

@Pwint, hvem vet? Om Liverpool smuldrer opp, City blir degradert, Arsenal får en haug med skader, Spurs-spillerne snur seg mot Postecoglu, Villa tar en Newcastle når de skal ut i Europa og Newcastle må selge spillere for å ikke bli straffet, så KAN vi være med....
post liked by: Pwint, Andtho01, Belfastboy, Rød Pølse, Pangaea, Blodfink, Can2

28FPellistri
Posts: 478
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 500
Liker mottatt: 1670

Syns ikke det er straffe jeg, handa er rett ned langs kroppen. Hadde blitt rasgalen om vi fikk i mot på den. Grealish sin skulle jeg gjerne hørt forklaringen på.
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3040
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14229
Liker mottatt: 9232

Som jeg sa @28FPellistri så gjør han spektakulære ting til tider, men det mener jeg at DeGea gjorde også. Sjelden at DeGea slo ned folk, såvidt jeg kan huske, men ja, han gjorde feil han også. Jeg mener ikke at Onana er en dårlig keeper, tvert imot, han er en god keeper. Men er han bedre enn DeGea? Jeg syns ikke det, men nå sitter ikke jeg på noen fasit.
post liked by: Belfastboy, Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3040
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14229
Liker mottatt: 9232

Jan Erik wrote: 27 Apr 2024, 18:17 @Pwint, hvem vet? Om Liverpool smuldrer opp, City blir degradert, Arsenal får en haug med skader, Spurs-spillerne snur seg mot Postecoglu, Villa tar en Newcastle når de skal ut i Europa og Newcastle må selge spillere for å ikke bli straffet, så KAN vi være med....
😂😂😂
post liked by: Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Posts: 478
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 500
Liker mottatt: 1670

Nei, han slo ikke ned folk, han gikk "aldri" ut.
post liked by: Pwint, 10Hag, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Andtho01
Posts: 1301
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 4227
Liker mottatt: 4249

28FPellistri wrote: 27 Apr 2024, 18:17 Grealish sin skulle jeg gjerne hørt forklaringen på.
Der er forkaringen lett 115 har kjøpt dommerne så dei dømmer aldri i mot den klubben. Bare å se på alle situasjoner dei får med seg.
post liked by: 28FPellistri, Belfastboy, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse
Hate Glazer love United
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7699
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27796
Liker mottatt: 18324

I dag var vi rævvvva.
Ikke minst Rashford, Jones, De Gea og Fred.
Og hvor var Fellaini i dag?

Jada, jeg har dårlig humor….også 😉
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Pangaea, Rød Pølse, Belfastboy, Can2, M.r. Brownstone, Jon Andreas
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2856
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4150
Liker mottatt: 5512

28FPellistri wrote: 27 Apr 2024, 18:19 Nei, han slo ikke ned folk, han gikk "aldri" ut.
I motsetning til Rashford? :P

Ikke meningen å rakke ned på Onana her altså, men jeg synes han har vært dårligere for oss enn DDG var i sin siste sesong. Onana skulle gjøre oss sikrere med ball bakfra, og det har vi sikkert blitt, men synes ikke han har vært en revolusjon akkurat. Han sendte oss nesten egenhendig ut av tidenes enkleste CL-gruppe. DDG hadde noen brølere i ssite sesong også, og var ikke like menneskelig mur som han var nesten hele tiden sin i United. Men han gjorde ikke så mange feil som vi har sett fra Onana i år. Selvsagt håper jeg det kommer seg, og han har vært bedre etter en katastrofal start.

Om det er en trend her, så er det at alle vi kjøper blir dårligere for United. Bruno Fernandes er det hederlige unntaket. Han har vært et beist for oss i alle år.


Det triste er at jeg er egentlig ikke skuffet lenger av slike elendige kamper og resultater (vi kunne raskt tapt på slutten også!). Ikke sånn VIRKELIG skuffa. Det er halvveis forventa, nesten uansett motstand, at vi er veldig på/av og at ALT kan skje. Er mer irritert over at vi fortsatt er bedritne etter en hel sesong, med få til ingen tegn til bedring. Håpte vi skulle holde nullen i dag, for første gang siden tidenes morgen (nesten, sukk), men den gang ei.

Skader opp og ned i mente, men ærlig talt, vi har fortsatt noen jævla gode spillere utpå der. Så hva faen er galt?
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2190
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9930
Liker mottatt: 8950

Pwint wrote: 27 Apr 2024, 18:13 Neste år folkens!
Har vi fått Liverpoolsupportere på besøk? 😬

Faen! Vi er vaksinert mot å drepe kamper. Ett poeng hjemme mot Burnley 💩 Gidder ikke bruke energi på dommerne og VAR, men det er selvfølgelig irriterende at de er så jævla inkonsekvente og rævva. Flott knockout av Onana. Tipper han kølla fortjente det. Ligasesongen har jo egentlig vært over i noen uker allerede...
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint, Jan Erik
Football, bloody hell!
User avatar

Pangaea
Posts: 2856
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4150
Liker mottatt: 5512

MektigeTHOR wrote: 27 Apr 2024, 18:13 Mye å sette fingen på her. Men jeg har ikke energi til å orke det!
Galgenhumor holder oss oppe. Hurr-hurr.

-Hvordan går det gutter?
-Heng i mann, vi har steder å være!

Onana prøvde i det minste å sette fingeren på det. Litt mange fingre, men kan ikke klandre ham for innsatsen :rofl:
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Jon Andreas
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3040
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14229
Liker mottatt: 9232

Rød Pølse wrote: 27 Apr 2024, 18:34
Pwint wrote: 27 Apr 2024, 18:13 Neste år folkens!
Har vi fått Liverpoolsupportere på besøk? 😬

Faen! Vi er vaksinert mot å drepe kamper. Ett poeng hjemme mot Burnley 💩 Gidder ikke bruke energi på dommerne og VAR, men det er selvfølgelig irriterende at de er så jævla inkonsekvente og rævva. Flott knockout av Onana. Tipper han kølla fortjente det. Ligasesongen har jo egentlig vært over i noen uker allerede...
Morsomt at jeg tenkte, mens jeg skrev at det var en Liverpool ting å si 😂
post liked by: Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply