Manchester United - Burnley

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Manchester United - Burnley

Tirsdag 29.01.2019


Turnering: Premier League
Sted: Old Trafford


Head to Head:

Kamper spilt:
Man Utd seire: 5
Uavgjort: 3
Burnley seire:1
(Premier League statistikk siden 1992)



Pressekonferanse:


User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Kan bli en tøff kamp dette. Burnley er i fantastisk form om dagen. Siste 5 kamper i PL er TVVVU. Siste 5 bortekamper i PL har vært TTTVU. De tapte nettopp 5-0 mot City borte i FA-cupen. Så forhåpentligvis blir dette lett match for United.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Noen som vet hvordan man kan få sett kampen?
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Elkey wrote: 29 Jan 2019, 10:48 Noen som vet hvordan man kan få sett kampen?
Kan jo tipse deg om denne artikkelen: https://sistestopp.com/artikkel/teknolo ... ratis.html
Strengt tatt litt i gråsonen dette, men vi får bare hysj hysj ;)
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Ny hjemmekamp, og forhåpentligvis en ny seier. Selv om vi har slitt mot Burnley hjemme etter at de kom opp i PL igjen.
Måtte det det bli ni av ni, og godfølelsen forsetter. Litt spent om eventuelt Fred for sjansen her, hadde vært greit og fått opp nivået på han også. Slik at Solskjær har flest mulig spillere i form når kamp programmet nå begynner å dra seg til for alvor.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Gruer meg til kampen kjenner jeg. Martial, Lingard og Herrera på benken? What? Spesielt bekymret for at Herrera ikke er med; defensivt sett vår viktigste spiller på midten.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Martial er ikke i troppen pga han skadet seg på trening. Vi har tøft program fremover, så jeg håper byttene slår til. OGS trenger å rotere på laget.
Last edited by Buchan on 29 Jan 2019, 20:31, edited 1 time in total.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Kanskje Mata er rett mann til å låse opp et tettpakket borteforsvar?

Nå sitter jeg med 100% tro på en komfortabel hjemmeseier, en stund siden sist det skjedde :)
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ikke noe stort spill fram til nå. Rashford burde ha puttet ballen i mål alene med keeper. Pogba treffer ikke helt med innleggene sine inn i boks.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Men i svarte helvette da Andreas Pereira, dette er jevngodt med selvmål. Han har ikke vært noe god heller, så få inn Lingard.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette. Prestasjonsmessig burde dette holdt til seier. Mange spilte solid, spesielt Lindeløf og Pogba. Dessverre blir Pereira og Rashford sine dårlige prestasjoner avgjørende for resultatet. Forhåpentligvis noe de begge lærer av til neste kamp.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Personlige feil gir 0-2.
Tar med det positive her, United kommer tilbake og får 2-2 i gode gamle Fergie time.

Bekymringsfullt at de nest beste i stallen ligger såpass under i kvalitet.
Sanchez ser i hvertfall ut til å være på stigende.

Dette laget er veldig avhengig av Lindelöf, de tre faste på midten og de tre beste foran.
Skremmende at ingen kan erstatte Herrera.
Tenk om Pogba blir skadet.

Sanchez kan være et alternativ.
Lukaku ser jeg bare på som en gamechanger fra benk.

Midtbanereservene ser tynt ut,
Kan 17 åringen Garner bli brukt, eller er han for lett foreløpig?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Skuffende resultat i går kveld, men som Elkey er inne på.. prestasjonsmessig så burde nok dette gitt oss tre poeng. Vi var ikke like "on fire" som tidligere, men vi skapte noen gode muligheter.. men dessverre slapp vi bortelaget alt for lett til ved et par anledninger. Jeg hadde NULL tro på poeng da Burnley gikk opp til 2-0, så rett og slett deilig at vi kommer tilbake og sikrer ett poeng. Det hadde ikke skjedd under Mourinho.

I utgangspunktet likte jeg gårsdagens lagoppstilling. Rotasjon må selvsagt til når kampene kommer så tett som de gjør.. og så får vi bare håpe at Solskjær fikk de svarene han var ute etter.

Andreas Pereira er en (av flere) spillere som det er delte meninger om blant oss supportere. Jeg skal innrømme at jeg egentlig liker fyren og spilletypen, men han har ikke tatt vare på noen av sjansene han har fått denne sesongen. Han var lovende i pre-season og da fikk jeg troen på at han kunne være mye involvert denne sesongen, men nei. Det virker dessverre ikke som at han har det som skal til. Og det sier jeg selvsagt ikke bare på grunn av balltapet som sendte Burnley i føringen, men prestasjonene hans sett under ett. Tror nok ikke det blir mange starter på Pereira i tiden fremover, så vi får krysse fingrene for at Herrera, Matic og Pogba holder seg skadefrie ut sesongen.. og at Fred leverer de gangene han får sjansen.

Så gjenstår det å se hva som skjer med Fellaini, men dekningen på midtbanen er alt annet enn god så for min del må han gjerne bli værende.

Ellers irriterende at Rashford ikke sendte oss i føringen da han ble spilt gjennom av Lukaku. Det er nesten en større prestasjon å bomme på mål der enn å treffe. Skuffende.

Og som Pink Final nevner over her, Sanchez ser ut til å være på en stigende formkurve og det er viktig for det trenger vi. Han har vært meget skuffende så langt, så håper han fortsetter i samme spor. Februar måned blir veldig interessant!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Fikk jo ikke se kampen i går, men er mere skuffet av at City tapte for nu er veien åpen for at L-pool vinner PL. L-pool fansen er begynt å feire seriemesterskapet allerde, er jo helt forferdelig å lese på sosiale media i dag. PS å nesten tape for Burnley på hjemme bane er jo helt tragisk, man blir jo nesten helt satt ut av det.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Endelig Bailly og Lindeløf sammen i midtforsvaret!
Post Reply