Casemiro/Hannibal var veldig greit synes jeg, McTominay burde også vært bytta ut tidligere. Men ellers ser jeg mening i posten din ellers.
Men det var jo bedritent over hele linja.
Casemiro/Hannibal var veldig greit synes jeg, McTominay burde også vært bytta ut tidligere. Men ellers ser jeg mening i posten din ellers.
Jeg er også bekymret over bytter, valg som tas både når vi leder samt ligger under. Men får dette laget satt seg, begynner å få flyten tilbake samt får noen overgangsvinduer til håper og tror jeg dette ser bedre ut på lengre sikt kontra å miste troen samt miste Ten Hag.Pwint skrev: ↑16 sep 2023, 18:09 Jeg begynner å stusse litt på EtH. Taktikken er bekymringsverdig, måten han sliter med å endre kampbilde er bekymringsverdig og byttene hans virker ofte å være mer "la oss få noen andre med rød skjorte på, det løser sikkert alt" og gjør oss egentlig ikke bedre. Ser hvordan spurs bare har endret fullstendig karakter, og hvordan byttene endrer kampbilde og hvordan taktikken er akkurat sånn som jeg skulle ønske at vi var. Vi er trege, spiller mye bakover og når vi først er i angrepsposisjon så er det etter så mange trekk at motstander har elleve mann foran mål. Jeg begynner å helle mot at EtH kanskje ikke er mann nok til å lede oss tilbake til toppen. Sorry, nå er jeg veldig negativ, men det er få lyspunkter.
Vidar Dale Fjeld skrev: ↑16 sep 2023, 17:41 Alt kan forklares med at Anthony Martial fortsatt er i klubben siden overgang i 2015...
Musikk i ørene dette, håper det samme.
Tror ikke det blir så enkelt, Brentford og Palace kommer til å bli seigt...Burnley og Sheffield bør jo slås, men det er for mange usikkerhetsmomenter med United for tiden.