Manchester United - Arsenal

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Det er jo taktisk helt på trynet også. Lichtsteiner slet, Mustafi haltet, Kolasinac gikk så mye frem at det ble store rom på kanten. Hvorfor går man da over til å dunke fra DdG på Fellaini og Lukaku? Jeg forstår det ikke.

Hadde det vært mitt valg så hadde vi avsluttet kampen sånn:

De Gea

Dalot
Smalling
Bailly
Darmian

Matic
Herrera

Valencia
Mata
Lingard

Rashford
User avatar

Topic author
Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Bra intensitet. Gutta jobbet bra. Der kunne man ikke forlangt så mye mer.
Så finner DDG og Rojo at de skulle være i det gavmilde hjørnet - lag i motgang....

Rashford fikk ikke til stort, men jobbet rævva av seg. Løp og stresset forsvaret deres hele veien. Rojo og Bailly spiller godt, Darmian også. Tenk at disse har kanskje 1-2 kamper samlet i beina etter 14 kamper. Kunne vel ikke forlangt stort mer, ser man isolert sett og lukker øynene for Rojos hårreisende pasning.

Martial hissig på grøten, premieres med mål etter strålende jobb av Dalot på dødlinja.


Likevel! United virker paniske defensivt, får lite hjelp. Offensivt, null plan. Om man legger huet i bløtt og ser på angrepsmønsteret så er dette basert på enkeltprestasjoner.


Ser man kun på kampen så var dette helt ok. Høy intensitet, kriging, dueller og dommeren var stadig i fokus. Rojo rødt? Fellaini rødt? Torreira rødt? Ramsey stempling på Herrera ble totalt oversett... Slike kamper er moro å se.

Starter vi slik også mot Fulham, bør vi vinne komfortabelt. Men så optimistisk er ikke United supporterne. Frykter poengdeling, hva da Mourinho? Taler han poengtap mot Fulham og Liverpool i de 2 neste?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ketil Cantona wrote: 06 Dec 2018, 21:55 strålende jobb av Dalot på dødlinja.
Det var Herrera som la inn fra dødlinja, bare til info :)
LUHG!
User avatar

Topic author
Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Ok, min feil :blush:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ketil Cantona wrote: 07 Dec 2018, 16:44 Ok, min feil
He he, ja den var grov!! ;P Men det var bare det som var feil da, ellers var posten din god den ;)
LUHG!
Post Reply