(EL) Porto - Manchester United (03-10-24)
Jo, det er det, @Pink Final. Ellers har det ikke noe for seg å følge United. Da kan man bare ta tre måneder fri og melde seg på igjen når vi vinner kamper. Det er ett ord for sånne folk.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Pink Final, Tringe, Andtho01, Can2
Tror EtH må vrake Bruno for å redde jobben, Zirkzee som 9,5 og Højlund som spydspiss mot Villa, med Ugarte og Casemiro på midten. Han må nesten prøve noe nytt nå, kan ikke starte alle kamper med en ballerina som kaptein.
post liked by: 10Hag, Tringe
Kanskje skadene rett og slett har tatt litt knekken på han? Har kanskje mistet et par prosent av fysikk og fart og følgelig litt agressivitet? Noe han er/var ekstra avhengig av grunnet størrelsen.
Ellers så er den defensive strukturen såpass på trynet at jeg er litt forsiktig med hvor kritisk jeg gidder å være mot enkeltspillere.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Tringe, Andtho01, Rød Pølse
Fordi vi fikk en dødball og Maguire er god i lufta. Individual moment. Tror ikke det er så mye dypere enn det.Spirograf1 wrote: ↑03 Oct 2024, 22:58 Hva er grunnen til at United utlignet? Er det fordi United mobiliserte eller fordi Porto tok foten av gassen?
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink, Spirograf1
Bare overtroen som tok overhånd ett øyeblikk, @Pink Final
E nok på feltet og banen det må gjøres.
Personlig kan æ ikke se løsninga med å sparke ten Hag, fordi vi har jo lett og prøvd i alle verdens hjørner uten at noen virker å klare jobben. Min tanke e at det e de utøvende medlemmene som må a) ta ansvar for egen innsats eller b) byttes ut. Og da snakker æ kem som helst i troppen, ingen immunitet whatsoever.
E nok på feltet og banen det må gjøres.
Personlig kan æ ikke se løsninga med å sparke ten Hag, fordi vi har jo lett og prøvd i alle verdens hjørner uten at noen virker å klare jobben. Min tanke e at det e de utøvende medlemmene som må a) ta ansvar for egen innsats eller b) byttes ut. Og da snakker æ kem som helst i troppen, ingen immunitet whatsoever.
post liked by: Pwint, Pink Final
Ingen er større enn klubben!
Det ble ikke en kjedelig aften. Verken her eller på gressmatta. For å fokusere på noe positivt
Jeg skjønner selvfølgelig at de fleste jubler for målet, ingen kritikk av det.
Det er i grunn bare trist at jeg ikke klarer det.
Men vil ikke ha på meg at det er fordi jeg ikke setter laget først. Det er bare vås.
Min logikk tilsier at dette målet forlenger Ten Hags tillit, som da i så måte egentlig bare skader nettopp laget, på sikt.
Man trenger ikke være enig, men det er nå en måte noen tenker på. Det betyr ikke at man ikke supporter United. For meg er det et prov på at jeg bryr meg om laget.
Ten Hag skader klubben slik han holder på nå. Alt som holder han i den stolen er en net negative for meg nå. Det overdøver at vi vinner enkeltkamper eller scorer noen mål.
De som ser det motsatt følger en annen logikk, eller følelser, som og er like gode.
Jeg skjønner selvfølgelig at de fleste jubler for målet, ingen kritikk av det.
Det er i grunn bare trist at jeg ikke klarer det.
Men vil ikke ha på meg at det er fordi jeg ikke setter laget først. Det er bare vås.
Min logikk tilsier at dette målet forlenger Ten Hags tillit, som da i så måte egentlig bare skader nettopp laget, på sikt.
Man trenger ikke være enig, men det er nå en måte noen tenker på. Det betyr ikke at man ikke supporter United. For meg er det et prov på at jeg bryr meg om laget.
Ten Hag skader klubben slik han holder på nå. Alt som holder han i den stolen er en net negative for meg nå. Det overdøver at vi vinner enkeltkamper eller scorer noen mål.
De som ser det motsatt følger en annen logikk, eller følelser, som og er like gode.
Last edited by 10Hag on 03 Oct 2024, 23:19, edited 2 times in total.
post liked by: Pink Final, Pwint, Tringe, red, Blodfink, messilingard, Rød Pølse, Jon Andreas
Dette er 24. gang United slapp inn tre mål eller mer under Erik ten Hag. Det er mest av samtlige Premier League-lag i alle turneringer siden nederlenderen ble ansatt.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Can2, Jon Andreas
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Eg og feier alle målene vi scorer uten at eg er happy med kampen. Eg skal støtte laget resten av livet mitt i både medgang og motgang.Pwint wrote: ↑03 Oct 2024, 23:05Kommer aldri til å slutte å juble for scoringer, men er ferdig med ten Hag. Skal ikke snakke så mye om det og jeg vet ikke hvem som skal redde oss, men jeg ser null fremgang.Pink Final wrote: ↑03 Oct 2024, 23:03 Klart man feirer.
Er det ikke LAGET som gjelder?
Ikke enkelt personer.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det er grunnlag aleine for å sparke Ten Hag.. Skal faktisk ikke være mulig.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Can2, Jon Andreas
Hate Glazer love United
Jeg vil bytte ut han skalla løken. Dette var sjokkerende av en manager med ryggen mot veggen. Kjøleskapet scorte, men hvem faen beholder gamlehjemmet på midtbanen og bytter inn Evans og Maguire når vi trenger mål? Leder 2-0 før 25 min, og går for fullstendig kaos. Makkverk
post liked by: Pwint, Andtho01, Jan Erik, messilingard, Pink Final, Jon Andreas
Football, bloody hell!
Stor forskjell på en liten knyttet neve og at jubelen står i taket.
For min del kommer det minst en knyttet neve og ett "yesss" om vi scorer, utligner eller reduserer.
For min del kommer det minst en knyttet neve og ett "yesss" om vi scorer, utligner eller reduserer.
post liked by: Pwint, Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Jon Andreas
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34717
- Liker mottatt: 25170
Tror vi alle er United her inne.
Helt ærlig @10Hag, jeg trodde bestemt at du var Liverpool ganske lenge.
Men jeg velger å tro at vi alle er United, men bare er uenige.
Lov det.
At vi ikke er noe godt fotballag p.t er vel ingen overdrivelse å påstå.
Alle er enige der.
Så kan vi bare være uenige om hvorfor ståa er som den er.
Helt ærlig @10Hag, jeg trodde bestemt at du var Liverpool ganske lenge.
Men jeg velger å tro at vi alle er United, men bare er uenige.
Lov det.
At vi ikke er noe godt fotballag p.t er vel ingen overdrivelse å påstå.
Alle er enige der.
Så kan vi bare være uenige om hvorfor ståa er som den er.
post liked by: Andtho01, Pwint, Jan Erik, 10Hag, Rød Pølse, Tringe, Can2, Jon Andreas
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Da er vi uten Bruno i kampen mot Fenerbahce . Kjenner eg Mount rett mangler vi sikkert han og i den kampen.
post liked by: Jan Erik, Tringe, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink, Can2, Jon Andreas
Hate Glazer love United
At Maguire faktisk ikke bruker armer og bein og får frispark i mot på scoringa viser jo fremgang. EtH har åpenbart peiling, ro ned gutta
post liked by: Pwint, Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Spirograf1, Pink Final, Can2, Jon Andreas