Å kritisere Ten Hag på et forum er en ting, men den buingen fra tribunen blir lavmål.
Han måtte ikke ta mikrofonen, syns det var tøft gjort jeg, med denne sesongen i betraktning.
(PL) Manchester United - Newcastle
-
- Donor
- Liker gitt: 23912
- Liker mottatt: 16557
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Pink Final, red, Spirograf1, Belfastboy, M.r. Brownstone, Andtho01, Pwint
-
- Liker gitt: 1355
- Liker mottatt: 4818
Jeg er en stor kritiker av ETH, og vil ha han ut.
Syns allikevel han klarte seg meget bra med mikrofon i dag. Buingen skulle jeg aller helst sluppet å hørt, men tenker kanskje det var litt som forventet etter en ordentlig drittsesong. Så slår han faktisk litt om, og "minner" fansen på Wembley, og da kommer jubelen meget høyt og smilene sitter løst på stadion igjen. Kanskje noe av det beste jeg har sett han. Så ble det kanskje litt enklere med en seier, enn et nytt poengtap.
Syns allikevel han klarte seg meget bra med mikrofon i dag. Buingen skulle jeg aller helst sluppet å hørt, men tenker kanskje det var litt som forventet etter en ordentlig drittsesong. Så slår han faktisk litt om, og "minner" fansen på Wembley, og da kommer jubelen meget høyt og smilene sitter løst på stadion igjen. Kanskje noe av det beste jeg har sett han. Så ble det kanskje litt enklere med en seier, enn et nytt poengtap.
Last edited by 28FPellistri on 15 May 2024, 23:21, edited 1 time in total.
post liked by: 10Hag, Blodfink, Andtho01, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Ville aldri buet selv. Synes det er en lavmålt og nedverdigende form for kommunikasjon.
Men kan samtidig forstå de som buer. Hvordan skal de ellers kommunisere misnøyen direkte til Ten Hag? Man kan ikke lenger skrive brev til en manager i håp om at det blir lest, og ingen ville hørt det om man rolig sa fra tribuneplass at man er misfornøyd.
Så i så måte er buing den mest rasjonelle og effektive måten å si i fra om noe man er misfornøyd med fra en tribuneplass. Enn hvor barnslig og lavmål det også er.
Synes det er både barnslig og trist, men og ganske forståelig at mange buer.
Prøver å se det fra begge sider.
Men kan samtidig forstå de som buer. Hvordan skal de ellers kommunisere misnøyen direkte til Ten Hag? Man kan ikke lenger skrive brev til en manager i håp om at det blir lest, og ingen ville hørt det om man rolig sa fra tribuneplass at man er misfornøyd.
Så i så måte er buing den mest rasjonelle og effektive måten å si i fra om noe man er misfornøyd med fra en tribuneplass. Enn hvor barnslig og lavmål det også er.
Synes det er både barnslig og trist, men og ganske forståelig at mange buer.
Prøver å se det fra begge sider.
post liked by: Blodfink, Pwint
Det er jo helt klart at ten Hag må ta mye av ansvaret for hvordan denne sesongen har vært. Når man har så mange skader, må man vurdere eget treningsopplegg (håper det har blitt gjort...), og man må være pragmatisk i flere kamper. Altså, sørge for at forsvarsspillet fungerer og at vi er mye mindre åpne.
Så er ikke nødvendigvis alle skader hans feil, eller enkeltspilleres formsvikt og manglende disiplin, eller personlige feil fra Onana, AWB, Casemiro eller hvem som helst andre.
Men....hvis 'oppdraget' hans er å få til en spillestil som på sikt sitter, nesten uansett, så får vi se om han vil lykkes som Klopp og Arteta har (delvis) gjort. Om han får sjansen.
I tillegg til ten Hag, så må spillerne se på seg selv. Har jeg gitt nok hele sesongen?
Og så MÅ vi få ryddet opp i denne stallen. Er ikke så opptatt av hvem som må ut og hvem som kommer inn, men vi må ha en TROPP som kan spille sammen, på den måten ten Hag (eller en ny trener), vil. Det holder ikke med 5-6 spillere som skjønner tegningen.
Så er ikke nødvendigvis alle skader hans feil, eller enkeltspilleres formsvikt og manglende disiplin, eller personlige feil fra Onana, AWB, Casemiro eller hvem som helst andre.
Men....hvis 'oppdraget' hans er å få til en spillestil som på sikt sitter, nesten uansett, så får vi se om han vil lykkes som Klopp og Arteta har (delvis) gjort. Om han får sjansen.
I tillegg til ten Hag, så må spillerne se på seg selv. Har jeg gitt nok hele sesongen?
Og så MÅ vi få ryddet opp i denne stallen. Er ikke så opptatt av hvem som må ut og hvem som kommer inn, men vi må ha en TROPP som kan spille sammen, på den måten ten Hag (eller en ny trener), vil. Det holder ikke med 5-6 spillere som skjønner tegningen.
post liked by: 10Hag, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Spirograf1, Pwint, Andtho01
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33197
- Liker mottatt: 23636
Finnes andre måter, bruk av humor feks.
Lage et talekor med et budskap som både er tydelig og morsomt.
Buing er uoppfinnsomt.
Vi har et annet publikum enn vi hadde før.
Når begynte vi å bue på våre egne?
Lage et talekor med et budskap som både er tydelig og morsomt.
Buing er uoppfinnsomt.
Vi har et annet publikum enn vi hadde før.
Når begynte vi å bue på våre egne?
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, M.r. Brownstone, RedTrafford, Rød Pølse, Spirograf1, Andtho01, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Interessant hvor ulikt man kan vinkle ting:
Journalist, Henry Winter (positiv): Good reception for Erik ten Hag as he takes the microphone. Thanks the fans. More applause. Mentions Wembley. More applause. “Players will give everything to win the Cup.” More applause. “You are the best supporters in the world.” More applause. Pretty stirring from Ten Hag #MUFC
10Hag (balansert): Oioi... Mye buing på Ten Hag når han snakker til publikum. Fra United-fansen, altså, ikke Newcastle-fansen. Men og en god del jubel. Tydelig et delt publikum
VG.no: SISTE: Fikk pipekonsert
Journalist, Henry Winter (positiv): Good reception for Erik ten Hag as he takes the microphone. Thanks the fans. More applause. Mentions Wembley. More applause. “Players will give everything to win the Cup.” More applause. “You are the best supporters in the world.” More applause. Pretty stirring from Ten Hag #MUFC
10Hag (balansert): Oioi... Mye buing på Ten Hag når han snakker til publikum. Fra United-fansen, altså, ikke Newcastle-fansen. Men og en god del jubel. Tydelig et delt publikum
Last edited by red on 15 May 2024, 23:29, edited 2 times in total.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Buchan, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Pwint
@Pink Final, jeg er enig med deg, men jeg skjønner det jo på en måte også. Uansett hvor kjipt det er. Det har vært mye svakt denne sesongen. Og mange år i relativt mørke.
post liked by: Pink Final, Buchan, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink
Henry Winter rapporterer jo usannferdig om det er alt han skriver. Har man ører så hører man pipekonserten tydelig. Den var i alle fall svært tydelig på Sky Sports.red wrote: ↑15 May 2024, 23:28 Interessant hvor ulikt man kan vinkle ting:
Journalist, Henry Winter: Good reception for Erik ten Hag as he takes the microphone. Thanks the fans. More applause. Mentions Wembley. More applause. “Players will give everything to win the Cup.” More applause. “You are the best supporters in the world.” More applause. Pretty stirring from Ten Hag #MUFC
10Hag: Oioi... Mye buing på Ten Hag når han snakker til publikum. Fra United-fansen, altså, ikke Newcastle-fansen. Men og en god del jubel. Tydelig et delt publikum
Så snur det når han snakker om FA Cupen, da blir det god stemning. Men det nevnte jeg jo også.
Alt i alt synes jeg min vinkling blir den mest ærlige her. Men ikke på langt nær like romantisk skildret og godt skrevet.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pwint
-
- Liker gitt: 480
- Liker mottatt: 587
Enig. Lett å glemme Bruno av og til når man kårer Uniteds beste etter kamper. Men mannen er overalt gir juling og får juling så at den mannen har kun stått over 2 kamper pga skade er helt utrolig. Han er vår kreative hjerne.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Belfastboy
@red: Ser nå at du la til at min vinkling var den balanserte i sammenligningen. Grei edit å legge til for de som ikke er med
Tror nok de fleste som likte den posten ikke helt skjønte det, og tok det som noe helt annet
Tror nok de fleste som likte den posten ikke helt skjønte det, og tok det som noe helt annet
Last edited by 10Hag on 15 May 2024, 23:42, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pwint
Har hørt talen til ten Hag igjen. Syns både ten Hag og SPESIELT majoriteten av supportere er flinke til å overdøve buingen. Vet ikke hvor helhjertet applausen og støtten er, men de fleste på tribunene viser ham og laget respekt ihvertfall.
post liked by: M.r. Brownstone, RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, Blodfink, 10Hag, Pwint, Belfastboy
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33197
- Liker mottatt: 23636
I følge Håkon Aaberge kom buingen fra Newcastle fansen.
Stoler mer på ham enn kritiske røster.
Aaberge er ofte på Old Trafford og er ihuga United fan.
Fansen på Old Trafford er de beste i verden er hva jeg sitter igjen med etter talen til sjefen .
Stoler mer på ham enn kritiske røster.
Aaberge er ofte på Old Trafford og er ihuga United fan.
Fansen på Old Trafford er de beste i verden er hva jeg sitter igjen med etter talen til sjefen .
post liked by: Buchan, Andtho01, Pwint, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000