[PL] Manchester United - Newcastle (21.02.21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Angående Maguire sin situasjon så er jeg veldig bastant på at dette ikke var straffe. Det er lov å oppsøke kontakt med overkroppen til motstander i egen femmeter. Samtidig så bør vi nok erkjenne at straffen til Rashford i beste fall er billig. Samtidig så har det blitt slik, spesielt etter VAR, at det er lite som skal til før man får straffe. Og slik er det nå, det må man nesten bare forholde seg til.

Angående VAR, så har jeg egentlig ingenting i mot verktøyet VAR. Tenker at det er litt slik at man ikke kan skylde på skrutrekkeren dersom snekkeren er dårlig. Er dommerne i PL som er problemet, teknologien kan ikke brukes dersom brukerne ikke er kompetente nok.
post liked by: Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

messilingard wrote: 22 Feb 2021, 15:38 Angående VAR, så har jeg egentlig ingenting i mot verktøyet VAR. Tenker at det er litt slik at man ikke kan skylde på skrutrekkeren dersom snekkeren er dårlig. Er dommerne i PL som er problemet, teknologien kan ikke brukes dersom brukerne ikke er kompetente nok
Det er så klart dette som er riktig.
Ikke noe galt med skrutrekkeren.
Det er håndverkerne som ikke kan bruke verktøyet.
Dessuten synes jeg de skrur og vrir litt for mye på detaljene.
Men de store skruene som skulle holde alt oppe har de ikke fått skrudd på plass.
post liked by: Blodfink, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 22 Feb 2021, 13:30 @Buchan , du har sitert deg selv og meg så det ser ut som jeg har skrevet det du skreiv, hehe, litt blanding der.

For å svare deg på det du spør om, jeg mener Rashford faller litt vel teatralsk...Om det Maguire gjør er helt greit, så bør det heller ikke blåses straffe for Rashford. Men man ser ting forskjellig :)
Ja jeg så det i ettertid at det så ut som jeg siterte meg selv 😊
Ja man ser ting forskjellig, lever helt greit med det 😊
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Vidar Dale Fjeld wrote: 22 Feb 2021, 14:28 Det er så mye lettere å forsvare håpløse dommeravgjørelser når de går vår vei...;-)
Ja det er det, men kan ikke se at disse var så håpløse. Ingen drama noen sted , ingen store overskrifter 😊
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Buchan wrote: 22 Feb 2021, 15:53
Blodfink wrote: 22 Feb 2021, 13:30 @Buchan , du har sitert deg selv og meg så det ser ut som jeg har skrevet det du skreiv, hehe, litt blanding der.

For å svare deg på det du spør om, jeg mener Rashford faller litt vel teatralsk...Om det Maguire gjør er helt greit, så bør det heller ikke blåses straffe for Rashford. Men man ser ting forskjellig :)
Ja jeg så det i ettertid at det så ut som jeg siterte meg selv 😊
Ja man ser ting forskjellig, lever helt greit med det 😊
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Vidar Dale Fjeld wrote: 22 Feb 2021, 14:28 Det er så mye lettere å forsvare håpløse dommeravgjørelser når de går vår vei...;-)
Ja det er det, men kan ikke se at disse var så håpløse. Ingen drama noen sted , ingen store overskrifter 😊
Det er vel fordi alle har gitt opp VAR :-)...håper det forsvinner med Covid-19...det er et virus som har truffet fotballen.
Post Reply