(PL) Manchester United - Aston Villa
-
Topic author - Moderator & Donor
- Liker gitt: 19687
- Liker mottatt: 20990
Hadde vært positvt om vi kan avslutte denne møkka sesongen med en seier mot eit bra Villa lag men har mine tvil på at det skjer. Taper vi på søndag så har vi tapt 10 kamper på Old Trafford denne sesongen.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy, Pwint
Hate Glazer love United
@10Hag, er vel ingenting som er offentlig, men det forventes at han legger opp.
Blir overrasket om han får et år til, men det er ikke den dummeste idéen jeg har hørt i dag.
Blir overrasket om han får et år til, men det er ikke den dummeste idéen jeg har hørt i dag.
post liked by: Andtho01, Can2, Pwint
@Jan Erik: Ja det er jo ikke sånn at det har så mye å si heller. Vår fremtid avhenger lite av Evans. Men greit å ha en ekstra kropp som er både et godt forbilde, koster minimum og oppfyller noen kvotekrav. Er liksom ingen risk for vår del om han blir til han ikke lenger klarer å sparke en ball 
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Can2, Pwint
Sant det, @10Hag. Det ble jo skrevet i April at Evans og Heaton ikke ble med videre, men siden det har jo Heaton skrevet under på en ny, fet kontrakt. Så det kan jo skje med Jonny også. Kan kanskje dekke det som Lindelöf har gjort denne sesongen, mens Heaven og Kukonki evt får noen kamper her og der.
Er jo ikke sånn at vi skal spille mot Real Madrid eller Bayern München med det første.
Er jo ikke sånn at vi skal spille mot Real Madrid eller Bayern München med det første.
post liked by: Andtho01, Can2, Pwint
Hehe nei. Og ikke Lokomotiv Kursk i Eastern European Conference heller, heldigvis.
Ikke misforstå; jeg vil mye heller ha de pengene CL genererer.
Men når situasjonen ble som (dessverre) forventet, prøver man å se på det i positivt lys. Det blir litt refreshing å bare konsentrere seg om ligaen. Og det tvinger klubben til å selge unna en del, noe jeg tror var et spark i ræva vi kanskje trengte.
Om de klarer å selge, er en annen sak. Det blir vanskelig å finne kjøpere som kan gi oss store summer inn for andre enn Bruno, Garnacho og Mainoo. Uten de 3, blir det lite penger å tjene på salg. Og jeg er ganske sikker på at Mainoo nærmest er fredet.
Ikke misforstå; jeg vil mye heller ha de pengene CL genererer.
Men når situasjonen ble som (dessverre) forventet, prøver man å se på det i positivt lys. Det blir litt refreshing å bare konsentrere seg om ligaen. Og det tvinger klubben til å selge unna en del, noe jeg tror var et spark i ræva vi kanskje trengte.
Om de klarer å selge, er en annen sak. Det blir vanskelig å finne kjøpere som kan gi oss store summer inn for andre enn Bruno, Garnacho og Mainoo. Uten de 3, blir det lite penger å tjene på salg. Og jeg er ganske sikker på at Mainoo nærmest er fredet.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Tringe, Pwint, RedTrafford, Blodfink
Godt jobbet med kamptråden, @Andtho01 ! Denne kampen blir litt sånn "tap og vinn med samme sinn" for Uniteds del. Men Villa kjemper om CL-plass, og kampen er således økonomisk sett nesten like viktig for dem, som det EL-finalen var for oss. Det er vanskelig å se hvordan vi nå plutselig skal begynne å vinne, men kanskje er der her at Chido Obi får sitt gjennombrudd på A-laget?
post liked by: Pwint, Andtho01, Can2, Rød Pølse, Pink Final
Skjønner ikke hva du mener @alfen74. Dette blir jo en ekstremt viktig kamp! Her skal vi endelig få avgjort om sesongen har vært en suksess eller ei ... eh ... Nei, her sliter jeg med å skrape sammen noen som helst form for entusiasme gitt. Nå gleder jeg meg bare til sesongen er over og vinduet åpner.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Jan Erik, alfen74
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Liker gitt: 491
- Liker mottatt: 1538
Jeg er spent på hvilket lag som kommer på banen...er det en gest til enkelte spillere med spilletid, for å takke av til noen, eller blir det et lag med tanke på fremtiden...synes dette er en spennende kamp på mange måter...jeg gleder meg.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Tringe, alfen74, Pink Final
-
Går rykter om at Garnacho ikke blir med i kamptroppen en gang i morgon. Forholdet mellom Amorim og Garnacho er ødelagt.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Tringe, Jan Erik, Can2
Hate Glazer love United
Jeg hadde blitt sjokkert hvis han var i kamptroppen etter å ha fått beskjed om finne seg ny klubb. Nå må det satses på de som skal være med videre. Så kan man slippe til et par av gamlingene som er ferdige etter sesongen når vi leder 4-0 med en halvtime igjen 
post liked by: Andtho01, Pwint, Jan Erik, Can2, RedTrafford
Football, bloody hell!
United skal tape. Det er fornuftig.
Who the f… cares.
Eneste som er noe å bry seg om er at City ikke kommer til CL.
Kampen i morgen betyr mindre enn alt, absolutt alt
Who the f… cares.
Eneste som er noe å bry seg om er at City ikke kommer til CL.
Kampen i morgen betyr mindre enn alt, absolutt alt
post liked by: Jan Erik, Pwint, Andtho01
LUHG!
-
Kampdag. Nå idag kan vi sette punktum på denne skrekk sesongen. Gleder meg til dommern blåser av denne kampen så kan den store rebuilden endelig starte som vi har venet lenge på.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Can2, Pwint, Rød Pølse
Hate Glazer love United
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 40426
- Liker mottatt: 29965
Håper United vinner.
Det gjør jeg alltid, uansett hva som gagner våre rivaler.
Vi har ikke mye å spille om.
Men en god avslutning og seier over Aston Villa kan bare være til vårt beste som jeg ser det.
Det gjør jeg alltid, uansett hva som gagner våre rivaler.
Vi har ikke mye å spille om.
Men en god avslutning og seier over Aston Villa kan bare være til vårt beste som jeg ser det.
post liked by: Pwint, offside, Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Skal bli godt å bli ferdig med årets sesong.
Det blir en hektisk sommer.
Jeg håper bare et vi kan være raske å effektive i all den utskiftingen, og at ikke alt venter til siste deadline day hvor en får en amputert preaseson og må spille inn laget fra midten eller slutten av August.
Det blir en hektisk sommer.
Jeg håper bare et vi kan være raske å effektive i all den utskiftingen, og at ikke alt venter til siste deadline day hvor en får en amputert preaseson og må spille inn laget fra midten eller slutten av August.