Virker som du har gjort deg forholdsvis kjent med Amorim ball @Rød Pølse .Rød Pølse wrote: ↑15 Nov 2024, 16:22Formasjonen er vel en av få ting jeg er rimelig sikker på at vi får se umiddelbart. Tror det kan bli en del endringer i personell fra kamp til kamp, men strukturen tror jeg blir innført fra kamp én. Amorim har også gitt uttrykk for dette i uttalelser ifm overgangen til United.
Personlig har jeg etterlyst trebackslinje lenge, så dette gleder jeg meg veldig til. Spennende å se hvilke spillere som raskt utvikler gode relasjoner i det nye systemet. Vi har en del spillere jeg tror kan være aktuelle i flere posisjoner.
Men med Shaw, Maguire og Yoro definitivt ute, og med både Martinez og Lindelöf som tvilsomme står vi igjen med Evans og De Ligt som stoppere.
Blir det tre bak alt mot Ipswich?
Mazraoui eller Casemiro som tredje stopper da?
Mulig det, men jeg begynner å tro at vi kjører med fire bak på Portman Road.
Av de 11 som skal starte er jeg overbevist om disse;
Onana
Dalot - De Ligt - Evans - Mazraoui - ?
Casemiro - Ugarte
Fernandes - ?
Højlund
De 9 uansett om det blir 3 eller 4 bak.Dalot - De Ligt - Evans - Mazraoui - ?
Casemiro - Ugarte
Fernandes - ?
Højlund
Blir det 4 bak er det plass til én ekstra av Amad, Garnacho og Rashford.
Kjører vi med tre stoppere må det bli Amass eller Garnacho som venstre vingback.
Ser ikke for meg at det skjer allerede på Portman Road.
Med min begrensede kjennskap til Amorim og med våre skader forventer jeg å se fire bak.
At han dropper 3-4-3 formasjonen til denne, men går for de prinsippene han lykkes med i Sporting.
Men hva vet jeg, en skarve sofaekspert?