(PL) Ipswich Town - Manchester United (24-11-24)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 33709
Liker mottatt: 24147

Rød Pølse wrote: 15 Nov 2024, 16:22
RaoulDuke wrote: 15 Nov 2024, 10:45 Har trua på at en 3-4-3 formasjon vil ta litt tid å fase inn
Formasjonen er vel en av få ting jeg er rimelig sikker på at vi får se umiddelbart. Tror det kan bli en del endringer i personell fra kamp til kamp, men strukturen tror jeg blir innført fra kamp én. Amorim har også gitt uttrykk for dette i uttalelser ifm overgangen til United.

Personlig har jeg etterlyst trebackslinje lenge, så dette gleder jeg meg veldig til. Spennende å se hvilke spillere som raskt utvikler gode relasjoner i det nye systemet. Vi har en del spillere jeg tror kan være aktuelle i flere posisjoner.
Virker som du har gjort deg forholdsvis kjent med Amorim ball @Rød Pølse 👌.
Men med Shaw, Maguire og Yoro definitivt ute, og med både Martinez og Lindelöf som tvilsomme står vi igjen med Evans og De Ligt som stoppere.
Blir det tre bak alt mot Ipswich?
Mazraoui eller Casemiro som tredje stopper da?
Mulig det, men jeg begynner å tro at vi kjører med fire bak på Portman Road.
Av de 11 som skal starte er jeg overbevist om disse;
Onana
Dalot - De Ligt - Evans - Mazraoui - ?
Casemiro - Ugarte
Fernandes - ?
Højlund
De 9 uansett om det blir 3 eller 4 bak.
Blir det 4 bak er det plass til én ekstra av Amad, Garnacho og Rashford.
Kjører vi med tre stoppere må det bli Amass eller Garnacho som venstre vingback.
Ser ikke for meg at det skjer allerede på Portman Road.
Med min begrensede kjennskap til Amorim og med våre skader forventer jeg å se fire bak.
At han dropper 3-4-3 formasjonen til denne, men går for de prinsippene han lykkes med i Sporting.
Men hva vet jeg, en skarve sofaekspert? 😂
post liked by: alfen74, Rød Pølse, Belfastboy, BluePink, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Rød Pølse
Liker gitt: 18260
Liker mottatt: 16527

Jeg tror vi stiller i en 3-4-3-formasjon mot Ipswich, @Pink Final. Vi har i hvert fall fire skadefrie forsvarsspillere i tillegg til Ugarte og Casemiro, som begge har spilt stopper tidligere. Hvis skadesituasjonen er uendret tipper jeg Antony starter som høyre vingback og Mazza eller Dalot går inn i den bakre treeren. Det er mulig jeg tar feil, men da blir jeg overrasket 😬

Edit: her er fra gårsdagens formasjonstrening.

post liked by: Andtho01, Belfastboy, Pink Final, alfen74, red, 10Hag, BluePink, RedTrafford, Spirograf1, Can2
Football, bloody hell!

red
Liker gitt: 3015
Liker mottatt: 5782

Antony er vel best som venstre wing-back? (pga han er så ekstremt dårlig med høyrefoten sin, så får ikke slått innlegg fra høyresiden). Ala det han gjør her på trening (fra venstresiden):

Edit: Samtidig spiller Malacia på høyresiden her … så skal kanskje ikke legge for mye i opptaket. Fremdeles 5 dager igjen, føles som lengste landslagspausen noensinne ;`(

Edit 2: Mens i videoen som er lagt ved her, spiller han på høyre side:

post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Pangaea, Can2

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 16055
Liker mottatt: 6081

Veldig interessant historie. Ukjente ting! Det var litt av et stjernegalleri i den filmen. Hadde vært moro å se. Håper nazistene ble slått sønder og sammen! Veldig morsomt å høre om Beattie som scoret 60 (😮) mål for Kongsberg!
post liked by: Andtho01, alfen74, Pink Final, red, BluePink, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Pwint
Kong Eric Cantona

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 33709
Liker mottatt: 24147

Ja det er artig @Can2.
Beattie spilte i Kongsberg i 1987 og i Nybergsund i 1988.
Men i Trysil var han stort sett syk og skadet og ble bytta bort med en spiller oppe i Engerdal i 5 divisjon.
Kevin Beattie var visstnok et supertalent men, fikk tidlig skadeproblemer.
Han spilte 228 matcher for Ipswich, ca halvparten av dem innen han var 19 år.
Han måtte legge opp som 28 åring.
Han var back, men på det gode 80/81 laget deres var det Mick Mills og George Burley som var backparet.
Sir Bobby Robson karakteriserte Kevin Beattie som en av de tre beste spillerne han hadde sett!
Han har som nevnt en statue utafor Portman Road.
Han og sir Alf Ramsey og sir Bobby Robson.

Gleder meg til denne matchen.
Mest pga oss selv og Rùben Amorim.
Og at landskagspausen omsider er over.
Men også pga Ipswich og Kieran McKenna.
Coming man de har der.
Også er det mange minner med Ipswich fra de formative år.
post liked by: red, Andtho01, Can2, BluePink, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Spirograf1, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Andtho01
Liker gitt: 12262
Liker mottatt: 12902

Anthony Taylor skal dømme denne kampen. Jarred Gillett sitter i VAR.
https://www.premierleague.com/news/4170623
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Can2
Hate Glazer love United

Pangaea
Liker gitt: 6144
Liker mottatt: 8108

Tusen takk, @red. Godt å se Yoro tilbake, og håper han unngår skader nå i etterkant av å ha blitt frisk igjen. En del artige uttalelser av den AI stemmen i den første videoen, haha.

Forresten, med alle disse historiske tilbakeblikkene: var det ikke Ipswich vi gruste 9-0 da Andrew Cole scoret 5 mål? :strong:

Edit. Jo, det stemmer, jeg måtte jo bare sjekke. Fortsatt vår største seier gjennom historien, sammen med noen flere 9-målseire.
post liked by: Pink Final, Can2, Rød Pølse, Spirograf1, red, Belfastboy

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 16055
Liker mottatt: 6081

Jeg synes vi burde stille 4-4-3, egentlig. Vi ville jo hatt et veldig klart fortrinn. Det er jo ikke helt urimelig. Jeg mener, Taylor kommer jo til å spille for Ipswich.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Spirograf1, red, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Pangaea, alfen74
Kong Eric Cantona

Pangaea
Liker gitt: 6144
Liker mottatt: 8108

Can2 wrote: Yesterday, 10:26 Jeg synes vi burde stille 4-4-3, egentlig. Vi ville jo hatt et veldig klart fortrinn. Det er jo ikke helt urimelig. Jeg mener, Taylor kommer jo til å spille for Ipswich.
4 + 4 + 3 = 11, så det må jo være innafor 😄
Post Reply