Dan Ashworth
-
- Liker gitt: 182
- Liker mottatt: 657
Er det virkelig noen som trodde at dette skulle snu på 2 uker? Med en spillertropp som har vært som en jojo i tre-fire år, om som fortsatt ikke vet hvordan de skal finne hverandre på banen...Klubben blir ikke bedre om eiere og manager skjønner at 50-60% må bort...så får det heller gå to-tre år. Plasteret må rives av, og inntil såret(spillerne) er erstattet vil det gå i rykk og napp på banen, men med strukturelle bedringer og spillere som passer systemet. Vi savner fart i midtbaneleddet, og sentralt bak...dette tror jeg Amorim ser, om ikke må jeg over og ta en prat...
post liked by: RedTrafford, Pwint, Tringe, Andtho01, 28FPellistri
Ja, @Vidar Dale Fjeld , flere enn man skulle tru mener at ett managerskifte alltid e løsninga og at spilleran e så gode som statsen på fm/fifa.
Og skjer det ikke endringer i løpet av de første ti dagene så har man lov å kritisere manager og kreve vedkommende avskaffet fra sine plikter.
Og skjer det ikke endringer i løpet av de første ti dagene så har man lov å kritisere manager og kreve vedkommende avskaffet fra sine plikter.
post liked by: Pwint, 28FPellistri
Ingen er større enn klubben!
-
- Liker gitt: 1705
- Liker mottatt: 6170
Når Ashworth var en forkjemper for å få inn Gareth Southgate, GARETH SOUTHGATE inn portene som neste trener, da er det bare å pakke sakene sammen og finne seg noe nytt for min del. En del fans forguder denne Ashworth, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Ja, han har gjort en god jobb i Brighton og flotte ting i Newcastle også visst nok, men herregud, han er da ikke en "one of a kind" fyr.
Ironisk nok så vil nok mange av de som kritiserer dette, også ha kritisert Ineos om dette ble til et problem og det skar seg om 12 måneder.. Da hadde de brukt den lange tiden mot Ineos med at.. "Dette burde de vel skjønt tidligere" blabla.
Jeg er helt enig med Ratcliffe, at man nå trengte en karismatisk trener, altså rake motsetningen til ETH, og også Gareth Southgate. To så ukarismatiske fyrer på rappen hadde jeg hatt store problemer med å takle i alle fall.
Takk for innsatsen og ferdig med det.
Tenker vi puster litt med magen nå og bare følger med videre, som jeg sa tidligere i tråden, så tror jeg ikke dette er så dramatisk som mange skal ha det til. Media elsker jo å hause opp alt rundt United.
Ironisk nok så vil nok mange av de som kritiserer dette, også ha kritisert Ineos om dette ble til et problem og det skar seg om 12 måneder.. Da hadde de brukt den lange tiden mot Ineos med at.. "Dette burde de vel skjønt tidligere" blabla.
Jeg er helt enig med Ratcliffe, at man nå trengte en karismatisk trener, altså rake motsetningen til ETH, og også Gareth Southgate. To så ukarismatiske fyrer på rappen hadde jeg hatt store problemer med å takle i alle fall.
Takk for innsatsen og ferdig med det.
Tenker vi puster litt med magen nå og bare følger med videre, som jeg sa tidligere i tråden, så tror jeg ikke dette er så dramatisk som mange skal ha det til. Media elsker jo å hause opp alt rundt United.
post liked by: Rød Pølse, Spirograf1, Tringe, Pwint, Andtho01, RedTrafford, Can2
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona