Liverpool

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Maskinen ruller videre, fikk godkjent mål av VAR nå. Scorer igjen i siste 15 av 1.omg. Det er da de scorer de flest målene sine...Trøsten er at det er bra for topp 4 kampen, selv om det er krise å ligge 24 poeng bak møkka ved nyttår...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Og så ny VAR-offside, få denne møkka vekk fra fotballen!!! :angry: :angry: :angry:

Klopp gnir seg i henda...jeg spyr av VAR...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Har sluttet å irritere meg for en stund siden over slike avgjørelser. Det er bare slik det er dette året ingen tvil om dette er Liverpools år. Alle marginer går deres vei. Slik det oftes gjør med lag som vinner. På tross av dette så må vel Klopp være den største syte koppen av alle Managere i PL.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Men jeg er veldig irritert på Wolves og de elendige avslutningene dems på slutten av kampen her...De kjører over Liverpool og taper 1-0, jeg liker det ikke, men bra for topp 4 for vår del. Men jeg unner ikke de røde dette...
LUHG!

kantona
Posts: 2
Joined: 30 Dec 2019, 18:44

Helt enig med at Wolves burde satt sjansene sine. Men hva skjer borte hos Liverpool? Det er jo helt vilt at de har alle marginene med seg denne sesongen. Ikke så veldig begeistret over at Klopp signerte ny kontrakt nå nylig...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Kjøpt og betalt dette ligagullet dems :monkey:
LUHG!

kantona
Posts: 2
Joined: 30 Dec 2019, 18:44

Er det noen som vet hvor mye de har brukt sånn ca på spillere siden Klopp kom? van Dijk og Allison var vel de dyreste i hver sin posisjon mener jeg å huske.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Liverpool har vært flinke på overgangsmarkedet, meget flinke. De har solgt for en haug pund og de har kjøpt for en haug pund. Coutinho-pengene gikk rett inn i de to du nevner f.eks. De har eiere som støtter opp under managerens ønsker i følge Dalglish. Det har gitt resultater det.



Maguire er nå den dyreste stopperen, van Dijk var det ja. Allison er dyreste keeper.

United brukte jo penger, men ikke 2,5 milliarder som de skrøt av at de kunne...Så da regner jeg med at de pøser ut minst 3,5 milliarder nå i januar... :strong:

Jeg tror den nye politikken er maks 3 inn pr. sesong...

United har jo også brukt penger som bare det, men det har ikke skapt noe som helst, bortsett fra dårlige resultater :shit:

At Klopp har signert kontrakt er bare fint, blir bare deiligere å rive ham ned den dagen United er tilbake som den beste klubben. (Akkurat når det skjer er mer usikkert)
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Sheffield U egentlig sjanseløse på Anfield, hadde en uheldig back på 1-0...Snubler når han skal bryte en langpasning... innlegget fra Robertson treffer på lissa til Salah 1-0...Og Mane legger på til 2-0 i 2. omg. Game Over...

Trent Alexander-Arnold og Andrew Robertson har nå tilsammen scora 3 og levert 14 assists i PL denne sesongen...

Shaw, Wan-B, Williams og Young står med 1+1 til sammen, Shaw og Young har 0+0, Wan-B 1 assist, Williams 1 mål.

Rom for forbedringer...

Chilwell og Pereira i Leicester har 3+4, Walker i City har 1+2




...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Så 1 omgang med L-pool men det var som om L-pool hadde 20 man på banen, det er ikke noe på det laget som ikke gir 100% under kamp så der er det enormt i forhold til MU der 80% av dem bare daffer rundt i mange kamper. Klopp har fått toppspillere av noen som nesten ikke har fått spille på noen andre topp lag. Trur dessverre dem blir å gjøre reint bord der dem satser 100% på å vinne i år.

Vidar Dale Fjeld

Liverpool er det beste kollektivet som noen gang har vært på en fotballbane, i den forstand at jeg tror dette laget må være det best trente lag noensinne. De har gode fotballspillere, ispedd noen maur som terroriserer sine motstandere i 90 minutter. De har en midtbane som jobber ræven av seg og som bidrar til at backene bare kan fosse frem på sidene. Og bak har de en spiller som gjør at laget kan stå høyt med den største selvfølgelighet. De beste fotballspillerne har City, men akkurat nå er de sårbar i de bakre rekker som går utover deres flyt fremover.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Klopp kjører reservene mot et toppet Everton i FA-cup nå. Milner ut med skade tidlig.

Det står 0-0 rett før pause. Minamino fra Salzburg debuterer.

Det nye stjerneskuddet Curtis Jones putter på 1-0 for scouserne, flaut for Ancelotti dette her...

Liverpool dominerer i 2.omg.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Interessant intervju i The Athletic med Pep Lijnders, Jürgen Klopps hovedtrener og høyre hånd.

Mye der som bekrefter det uhyre grundige og framsynte arbeidet de har gjort over flere år. Og mye som får meg til å lure på om United i det hele tatt er i nærheten av den samme moderne tankegangen.

Ikke minst, han kunne vært i United nå, hadde det ikke vært for rotet etter SAF ga seg:

Lijnders had attracted interest from Manchester United the previous year but after Sir Alex Ferguson’s retirement those discussions had gone cold. United’s loss proved to be Liverpool’s gain.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Ryder wrote: 08 Jan 2020, 10:26 Lijnders had attracted interest from Manchester United the previous year but after Sir Alex Ferguson’s retirement those discussions had gone cold. United’s loss proved to be Liverpool’s gain
Begynner å bli en del sånne historier.

Klopp og Guardiola var begge ønsket, begge sa nei...De orket ikke eierne og styret/adm. tror jeg. Disse to herrene sjekker alle faktorer i en klubb før de skriver under på noe som helst.

"There`s somethin` rotten in United" ...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Vi har en mulighet den 19.januar på Anfield, men om det går som det har gjort i samtlige kamper bortsett fra kampen på Old Trafford, så ligger vi 30 poeng bak, med en kamp mer spilt...

Dette bør brukes for det det er verdt...Dette er tilbake til 1986, "knock`em down of their f...... perch"...!

Hva kan være mer motiverende for MUFC enn å slå tilbake mot både de andre røde og de lyseblå.

Det starter om ei uke! :angry:
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg begynner å se tegn på slitasje i Liverpool, spesielt i kampene i PL. De siste kampene der har de vært under et ganske betydelig press. Både mot Tottenham og Wolves var de under press i store deler av andreomgangene. Nå tetter det seg til i ligaen, cupene og i Europa for laget og jeg har ikke gitt opp håpet om at de knekker sammen i innspurten. 10 av 10 ganger vil jeg heller at City vinner enn Liverpool. Det er rusk i maskineriet på Anfield...Jeg satser på United seier på søndag og City seier på lørdag og vips så kommer nervene...det er ikke første gang de svikter der i PL.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Vidar Dale Fjeld wrote: 13 Jan 2020, 12:30 10 av 10 ganger vil jeg heller at City vinner enn Liverpool.
Støttes!
LUHG!
Post Reply