Tottenham

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Det glapp litt mot slutten, men JM med 3 poeng i første kamp. Spurs full kontroll frem til 1-3
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Det var ikke godt, at Spurs vandt.

Men der må nu være nogle managers, der nok ikke er i jobbet til næste runde. Specielt Pellegrini og Silva må være i fare.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Kyndilfan1 wrote: 23 Nov 2019, 19:20 Det var ikke godt, at Spurs vandt.
Enig, jeg liker ikke Spurs, men jeg klarer ikke å hate JM, selv om han aldri noensinne burde ha jobbet for MUFC imo...

Misliker Klopp sterkt, på grensen til hat der...
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Nu tænkte jeg mest på, at Spurs er konkurrent til United, men sekundært også fordi jeg bestemt ikke kan lide Mourinho. Også selvom den engelske presse forfulgte ham da han var i United, mens Liverpools Klopp blev forherliget. Blot fordi den ene er surmulende og den anden er smilende.

Men de klagede ligeså meget om lige præcis de samme ting. Om dommere, baner, modstandere og hvad ved jeg. Og tit erKlopp langt voldsommere og arrogant i sit sprogbrug, men han slipper for kritik hver gang, mens Mourinho bare skulle åbne munden så kom der kritik fra den samlede engleske presse.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Skjønner [mention]Kyndilfan1[/mention], Spurs er absolutt en konkurrent, jeg forventet at de kom til å gjøre det litt bedre enn oss denne sesongen, men ikke sikkert det blir sånn.

De booster kanskje litt for sin nye sjef, men de møtte et grusomt dårlig West H og det holdt på å gå galt mot slutten.

Blir spesielt når de kommer til Old Trafford om ikke lenge. Blir en bitter pille om portugiseren ror i land en seier der.

Forøvrig spilte MUFC-Spurs 6 ligakamper når JM var United-manager, 3 seiere og 3 tap, den siste kampen var det stygge 0-3 tapet på Old T. i august i fjor.

Ole og laget var litt heldige i januar i år hvor vi rodde i land en 0-1 borteseier.

Forøvrig godt enig i omtalen din av Klopp og Mou.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Spurs sliter hjemme mot Olympiakos. Etter 20 min leder Olympiakos 2-0 i London.
Mou har ikke utført mirakel ennå i alle fall. Han ser relativt bleik ut på benken nå. Av og til for å fekt og rope litt, mens han ser oppgitt og misfornøyd ut. Satser på at det fortsetter i flere kamper framover, så kanskje Eriksen vil nordover i landet ?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Torquemada wrote: 26 Nov 2019, 21:45 Spurs sliter hjemme mot Olympiakos. Etter 20 min leder Olympiakos 2-0 i London.
Mou har ikke utført mirakel ennå i alle fall. Han ser relativt bleik ut på benken nå.
Såpass ja, da er surmulingen igang da, huffamei. Kan ikke se at dette ender godt.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
2-2 etter mål av Dele og Kane, redusering rett før pause og utligning 5 min. inn i 2.omg.

3-2 Aurier, etter klikk-klakk spill rundt om hele banen. Pent spill. Dele Alli ser ut som han gjorde for et par år siden.

Spurs lå under i semifinalen i CL med 2-0 også minnes jeg, Poch hadde noen comebacks han og. Rett skal være rett.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Æsj.... nå ble Mou alt for lystig. Spurs har snudd til 3-2.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Torquemada wrote: 26 Nov 2019, 22:32 Æsj.... nå ble Mou alt for lystig. Spurs har snudd til 3-2.
:hah:

4-2 au, Kane
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Tottenham er på vei til å bli et destruktivt lag. Defensiv i sin tilnærming til fotballen under Jose. Den mannen er gått ut på dato med den tilnærmingen han har. Lærte mye i tiden uten fotballen sa han. Hva da? Vet det er tidlig enda dere...men han minner fotballmessig om SAF sine siste to-tre år. Sikkerhet i høysetet og henger ikke med i utviklingen som de beste lagene i Europa har kjørt de siste 5-10 årene.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Det er tragisk å se Tottenham og JM sin tilnærming til fotballen for tiden. Det er så destruktivt og lite underholdende at finsk fjernsynsteater fra 70-tallet går det en høygang. Tenk å kvitte seg med Poch for dette. Og der scoret Kane uten at det forandre noe som helst.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Ja, det var litt overraskende at Daniel Levy (en fyr jeg ikke liker btw) satset på JM...At Pochettino fikk fyken var forståelig. jeg vet ikke, men mye tydet på at han mistet garderoben, og at spillerne var lei av samme treningsopplegg, var visstnok klin likt alle årene.

Var visstnok veldig overvåkende på spillernes fritid også.

En annen ting var at ledelsen i klubben sa ja til dokumentar-film, det skulle filmes 24/7, kameraer overalt, også inne på kontoret til Poch, det ville ikke manageren, og i denne kommersen lå også det med at Poch fikk nei av Levy på å filme treningsfeltet 24/7. Poch ville filme alt som skjedde på feltet, men Levy ville heller filme alt som skjedde på kontoret...


Pluss at Poch uttalte før finalen at han ga seg i Spurs om de vant CL...Tenker det skjedde noe der også.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Dele Alli 2-1, bra for odds-kupongen min, haha
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Uansett salg, ikke salg. Du kan ikke la være å starte en kamp uten Eriksen på banen når han er i troppen. Kunne godt tenkt meg han luskende i 10-rollen på United. Mål, assist og pasninger av ypperste klasse...men tror han vil varmere breddegrader, dessverre.

Vidar Dale Fjeld

Uansett salg, ikke salg. Du kan ikke la være å starte en kamp uten Eriksen på banen når han er i troppen. Kunne godt tenkt meg han luskende i 10-rollen på United. Mål, assist og pasninger av ypperste klasse...men tror han vil varmere breddegrader, dessverre.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18066

Blodfink wrote: 26 Dec 2019, 15:01 Dele Alli 2-1, bra for odds-kupongen min, haha
Hjalp lite, hadde Chelsea på bongen au... :hah:
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ser ut som om Mou og Totenham ikke greier å hale i land seier i kveld borte mot Southampton. Kane må av banen med skade, og Mou får gult kort etter å ha vært helt borte på benken til motstander for å lire av seg ett eller annet. Dette er godt nytt for United så langt i alle fall.

Med Kane ut av kampen må de sette sin lit til Alli, og han har ikke vært særlig i denne kampen.
Post Reply