Tottenham

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Da satser vi på at neste stoppested for Mourinho er i Liverpool FC etter at Klopp har bestemt seg for å ta over landslaget hjemme i Tyskland.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vedder en hundrings på at han kommer til å si at han nektet å være med på Superliga-planene, og derfor fikk sparken. Uansett om det er sant eller ikke...
OM det er sånn, får han en sjelden kudos herfra.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Dersom det hadde stemt @Ryder, noe jeg ikke tror at det gjør, men i så fall så håper jeg at Solskjær og Klopp følger etter.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ikke overraskende akkurat. Vanligvis ville jeg ledd rått av at han feiler nok en gang, men er ikke akkurat i et godt humør for tiden.

Må jo være den raskeste sparkingen hans tror jeg. Gikk vertfall fort denne gangen.

Personlig så trodde jeg Kanes brief til pressen nylig var delvis for å bli kvitt Mourinho, men det kan jo være han vil bort uansett. Jaja, nå blir på en måte alt irrelevant.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Vel det går rykter i Tottenham-miljøet at Jose nektet å møte på trening når planene om superligaen ble klar...mer vet ikke jeg.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

@Vidar Dale Fjeld, Fabrizio Romano melder at det ikke stemmer.

Han kan jo selvsagt ta feil, men det virker ganske så troverdig.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Vidar Dale Fjeld wrote: 19 Apr 2021, 14:40 Vel det går rykter i Tottenham-miljøet at Jose nektet å møte på trening når planene om superligaen ble klar...mer vet ikke jeg.
Denne linken om superligaen og sparkingen av Mourinho ble avkreftet ganske raskt. Bare se hva Fabrizio Romano har skrevet på Twitter. Uansett ingen overraskelse at Mourinho fikk sparken, selv om det naturligvis er litt merkelig å sparke en manager som pleier å vinne finaler.. bare 1 uke før ligacupfinalen.

Det skal bli spennende å se hva dette betyr for laget fremover. Hva tenker spillere som Alli, Son og Kane? Er de lystne på nye eventyr? Jeg kan se for meg at Alli er det, men hvis det kommer inn en manager som gir han tillit så kanskje han er åpen for å bli?

Deleted User 430

Gary Lineker har, som vanlig, et herlig syn på saken...

post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Hva som er sant vet vi nok ikke enda, men en krangel med Levy ang planene vedrørende SL skal ha utløst konflikten...
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Hvis Mourinho mistet jobben fordi han var mot SL???... respekt
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

Måtte sjekke opp etter at man så Spurs-fans med ENIC og LEVY OUT-plakater, ikke fått med meg ENIC før.


ENIC Group is a British investment company. ENIC is owned by Joe Lewis. ENIC is Bahamas-registered subsidiary, ENIC International Limited, currently holds 85.55% of the total issued share capital of English Premier League club, Tottenham Hotspur. Club chairman Daniel Levy and his family own 29.4% of the share capital of ENIC International Limited, while Lewis owns 70.6%.

Skatteparadis.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

Spurs` hovedeier Joe Lewis har en net worth på 3.99 millarder pund faktisk, kan kjøpe United alene...Ønsker ikke ham som eier heller da.
LUHG!

Deleted User 480

Nesten to år siden @Blodfink nevnte denne. Sett den i reprise nå. Sterk og rørende dokumentar. Flott dokument over to av våre største profiler. Fantastiske scoringer. Mye historie!

Selvsagt plusser og minuser, og mye drama med både Odd og Steffen Iversen. Likevel tenker jeg at dette dypest sett er fine folk. En veldig fin gest at Steffen Iversen besøker en Tottenham-pub og du ser stjernene i øynene på fansen. En sier han aldri har opplevd en stjerne oppsøkt en pub på denne måten, der han er kompis med gutta.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16740

Sitat @Blodfink fra PL 21/22 tråden.
En gladmelding: Spurs kommer til å stjele poeng på Anfield, magafølelsen sier det, og den stemmer 9 av 10. Sett noen kr på UB. Liverpool vinner ikke denne.
Håper du har rett, at det ikke er den ene av ti 😉
Spurs med 1 seier på de siste 21 mot Pool.
Dog husker vi det evinnelige maset om at Spurs aldri hadde vunnet på Anfield etter at Titanic sank.
Det gjorde de liljehvite slutt på 16 mars 1985.
På dagen 73 år etter at de vant på Anfield sist.
Da fikk vi slutt på det Titanic gnålet hver gang Spurs dro til Anfield.
De kan meget vel ta en slik igjen.
Håper de tar poeng.
post liked by: Pancho P, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

Pink Final wrote:07 May 2022, 21:12 Håper du har rett, at det ikke er den ene av ti
Hehehe, De leder i hvert fall, Conte kan dette med taktikk.
post liked by: messilingard, Pancho P, Pink Final
LUHG!
Post Reply