Hannibal Mejbri

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

messilingard wrote: 05 Dec 2020, 09:58 @The Rock.

Tror de aller fleste Unitedsupportere både ønsker og forventer at klubben kjøper spillere til førstelaget. Men samtidig så er ganske så sjeldent at spillere av Brunos kvalitet er tilgjengelig for en totalsum innen rimelighetens grenser. For eksempel ville Sancho fort ha kostet opp mot 200 millioner pund i følge noen rapporter. Da kan man spørre om det er verdt det også utenfor pandemier.

Da er det både fornuftig både økonomisk og sportslig å investere i yngre og billigere spillere som man kan utvikle selv. Mejbri faller innenfor den kategorien. Virker også som at klubbens nye overgangsstrategi er å nettopp hente yngre spillere som vi heller utvikler selv. Fornuftig hvis man spør meg.
Seff er det økonomisk og sportslig å invistere i yngre spillere. Men er nok ikke så mange av dem som kommer til å få sjansen på førstelaget eller slå igjennom. Jeg tror vi ser oss litt blinde på fordi vi har hatt noen de siste årene som har slått igjennom.
I en perfekt verden skulle vi bare skuffet frem nye førstelagsspillere fra u laget uten å kjøpe nye spillere. Men dette er ikke realistisk og vil ikke skje.
Men at vi får frem en i ny og ned tror og håper vi alle skjer.
Bruno er selvsagt one in a million! Men får håpe vi treffer like bra eller i samme gate som han på våre neste signeringer 8-)
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12529
Liker mottatt: 4887

Jeg fikk dessverre ikke sett United U23-Blackburn U23 i kveld. Mye mål, lå under 2-4 og vant 6-4 er imponerende.
Men ut ifra det jeg har skjønt og lest så var Mejbri banens klart beste, og Blackburn-spillerne ble veldig frustrerte å sparket han ned i tide og utide.
Neste sesong er nok denne gutten i A-troppen.
Her har vi skutt gullfuglen. Blir spennende å følge han videre.
post liked by: Blodfink, Pangaea, Pink Final, Elkey
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18067

Ja, litt av en match, og utrolig flott spill til tider, one-touch komboer jeg ikke har sett siden Pep`s Barca herjet.

Hannibal, Amad og Shoretire sto frem. Sønnen til Phil Neville ser ut til å bli en habil back, Fernandez ser også ut som en bra back. Levitt hadde en grusom pasning på tvers som ga baklengs. Men alt i alt et friskt lag dette her.
post liked by: Belfastboy, Pangaea, Pink Final
LUHG!
User avatar

Topic author
Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Synes Mejbri har tatt steg i år, og ikke minst klart å beherske seg litt mer med temperamentet. Tror han er nær førstelaget (benken), og mistenker han har fått beskjed om å jobbe med temperamentet for å få sjansen. Talentet og fysikken er allerede på plass. Tror han hadde klart seg bra mot mannfolk.

Jeg har et lite håp om at han kan bli en del av en framtidig midtbane-toer. Men håper han ikke plutselig gjør en "Pogba" og forsvinner til utlandet et sted.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Pink Final
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12529
Liker mottatt: 4887

Gode nyheter!
Hannibal Mejbri har signert en ny langtidskontrakt med United
https://www.goal.com/en-us/news/hanniba ... jmlk7hpejg

Edit: Ser nå at den også er lagt ut på united.no
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18067

Får nok en gang godt skussmål i mediene, jobber steinhardt, får mye juling. 2-2 mot Swansea.

Spent på hva EtH blir å foreta seg med Hannibal, Laird, Diallo m.fl fremover.

Pellistri forsvinner ser det ut til...Har jo vært bra på landslaget, men tydeligvis ikke på trening i United...
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Positivt overrasket over at Hannibal ikke har mer enn tre gule kort på 14 kamper.
Han virket veldig heit og litt ute av kontroll i de innhoppene han hadde for oss før utlånet, men tydelig at han kan holde fokus selv om han helt sikkert blir sparket ned titt og ofte i Championship.
post liked by: Can2, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18067

Jeg ville jo gjerne ha tatt med Hannibal i kamp-troppen, men ikke i planene til A-laget overhodet ser det ut til.
post liked by: Rød Pølse
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12529
Liker mottatt: 4887

United skal være i ferd med å tilby Hannibal en forbedret kontrakt nå.
Det er noe jeg synes er fortjent. Han var god i kampen i går.
Den han har varer til 2024 med opsjon på 1 år.
post liked by: Cola2, Blodfink, messilingard, Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18067

Er meget fornøyd med gutten. Nå bør han få spille regelmessig, så lenge han bringer med seg den energien, energi er sårt savnet i dette laget!
post liked by: Belfastboy, messilingard, Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Cola2
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 1796
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 7508
Liker mottatt: 7092

Romano ute og melder at United planlegger å tilby Hannibal ny og forbedret kontrakt, med Sevilla liggende og lure i sivet...

Leste et sted at han i kampen mot Burnley løp mer enn noen Unitedspiller har gjort i en kamp på over 4 år og mer enn noen annen PL-spiller denne sesongen. Sign him up!
Last edited by Rød Pølse on 28 Sep 2023, 07:15, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, 10Hag, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18067

Få det gjort fort. Han har viljen og tøffheten en United-spiller skal ha.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, Cola2
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Er veldig for at han resignerer og at han satses videre på. Vært fantastisk uten ball de siste to kampene, men jeg vurderer det dit at han bør ta noen steg med ball. Det blir litt upresist og han sliter å være en av de som virkelig skaper ting med ballen. Da havner man fort bak både Bruno og Mount i køen som nr 10. Kan riktignok bidra på kant også, men køen er ikke akkurat mindre der.
post liked by: RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18067

3-4-2-1 , så spiller han som en av de to, spilte litt sånn formasjon offensivt i går. Og rulleres. Men han kan ta noen steg med ballen ja, det kommer når han blir varmere i trøya. Har for få minutter foreløpig.
post liked by: messilingard, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Har lekt litt med tanken om en trebacks-linje med en box på midten jeg også, men må innrømme at den boksen består av Casemiro, Amrabat, Fernandes og Mount foreløpig. Men er klart at det må rulleres!
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply