Takk for denne gangen Ruud
Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij
På en måte kjipt at det bare ble noen måneder tilbake i United, men måtte nesten bli sånn. Håper han får seg en trenerjobb igjen kjapt, gjerne i PL for ett lag som ikke er helt hjelpesløst.
post liked by: red, Pink Final, Rød Pølse, 10Hag, Andtho01, RedTrafford, Belfastboy, Can2, Spirograf1, Pangaea
-
- Donor
- Liker gitt: 25018
- Liker mottatt: 17363
Uten tvil en herlig fyr som det er umulig å ikke like.
Hadde vært fint hvis han fikk fortsette i en annen rolle enn assistent.
På en annen side er det greit at Ruben får det som han ønsker.
De andre i trenerteamet er like greit at de forsvinner. Visste det det var minst en 'Hake' ved de ansettelsene
Hadde vært fint hvis han fikk fortsette i en annen rolle enn assistent.
På en annen side er det greit at Ruben får det som han ønsker.
De andre i trenerteamet er like greit at de forsvinner. Visste det det var minst en 'Hake' ved de ansettelsene
post liked by: Pink Final, Jan Erik, BluePink, Andtho01, Belfastboy, Can2, Spirograf1, Pangaea
-
- Liker gitt: 1574
- Liker mottatt: 5678
Takk, Ruud! Takk, for at du kom inn og viste følelser igjen, særlig etter ETH forlot skuta. Var helt nydelig å se han juble med begge knyttnevene. Det er koster lite og det gir fansen en helt annen tro på at manageren bryr seg.
Så er det ikke sånn at alle må gjøre det på den måten, men for Ruud syns jeg det var meget passelig. Det var liksom store jubelscener jeg forbinder med han når han scoret mål, så det var naturlig det ble sånn med seire også.
Håper han får seg en jobb i England. Hadde vært kult å følget med på karrieren hans videre. Litt tett, og ikke fra for eksempel Nederland.
Lykke til skal han i alle fall ha og takk for innsatsen!
Så syns jeg helt klart det var riktig avgjørelse.
Så er det ikke sånn at alle må gjøre det på den måten, men for Ruud syns jeg det var meget passelig. Det var liksom store jubelscener jeg forbinder med han når han scoret mål, så det var naturlig det ble sånn med seire også.
Håper han får seg en jobb i England. Hadde vært kult å følget med på karrieren hans videre. Litt tett, og ikke fra for eksempel Nederland.
Lykke til skal han i alle fall ha og takk for innsatsen!
Så syns jeg helt klart det var riktig avgjørelse.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, BluePink, Andtho01, Belfastboy, Can2, Spirograf1, Pangaea
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34410
- Liker mottatt: 24780
Likte at han vinket opp til Stretford End, jubla opp mot Stretford End, knytta never opp mot Stretty og i det hele tatt vinka til fansen på hele Old Trafford.
Digger passion, folk som tør å vise litt følelser.
Det gjør Ruud.
Takk for jobben du gjorde i sommer og i høst Ruud van Nistelrooy.
Digger passion, folk som tør å vise litt følelser.
Det gjør Ruud.
Takk for jobben du gjorde i sommer og i høst Ruud van Nistelrooy.
post liked by: Jan Erik, 28FPellistri, RedTrafford, BluePink, Andtho01, Belfastboy, 10Hag, Can2, Spirograf1, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 1574
- Liker mottatt: 5678
Ja, det var noe av det aller beste med Solskjær også syns jeg. Måten han feiret på når laget vant. Koster lite, og drar med fansen bra. Og jeg tror personlig det smitter over på spillerne også, uten at jeg har noe belegg for å si det, men jeg tenker det er litt som på skolen, har man en engasjert lærer, så blir det meste artig og motsatt.
Viser lidenskap og følelser som du sier @Pink Final
Ruud var en av mine absolutte favorittspillere i United når han var der. Og mye av det var pga. lidenskapen han viste på banen, og litt pga. jeg hadde han på CM før han signerte for United, og der bøtta han inn mål for meg for United. Hva kunne liksom gå galt?
Viser lidenskap og følelser som du sier @Pink Final
Ruud var en av mine absolutte favorittspillere i United når han var der. Og mye av det var pga. lidenskapen han viste på banen, og litt pga. jeg hadde han på CM før han signerte for United, og der bøtta han inn mål for meg for United. Hva kunne liksom gå galt?
post liked by: Pink Final, Andtho01, red, Belfastboy, 10Hag, Can2, Spirograf1, Pangaea
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Men tanke på avsløringer blant dommere nå, kanskje bra Rene Hake ble trener og ikke dommer
post liked by: RedTrafford
Tja. Alvorlig ACL-skade og overgangen utsatt i 1 år
Men etter det gikk det strålende. Bare synd United ikke vant så mye i "hans" periode.
post liked by: Pink Final
Relativt troverdige kilder melder at Ruud blir å se i PL denne sesongen. Så vil resultatene avgjøre om han blir å se i øverste divisjon neste sesong.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, 10Hag, Belfastboy, Blodfink, Can2, Pink Final
Football, bloody hell!
Here We Go fra Fabirzio så blir nok offentlig gjort av Leicester snart. Ønsker Ruud masse lykke til og håper at han og Leicester holder seg.
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Belfastboy, Rød Pølse, Can2, Pink Final
Hate Glazer love United
Signert en kontrakt ut 2027 sesongen. Første kampen hans på Leicester benken er tirsdag hjemme mot West Ham.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Blodfink, Spirograf1, RedTrafford, Can2
Hate Glazer love United
-
- Liker gitt: 2602
- Liker mottatt: 2341