Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Spirograf1
Liker gitt: 2602
Liker mottatt: 2342

For en mann! Her må jo klubben ha gjort et scoop, i og med at han ønsker å bidra i fortsettelsen.

post liked by: Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, red, 10Hag, Blodfink, alfen74, Can2, Pwint

28FPellistri
Liker gitt: 1574
Liker mottatt: 5680

Digger Ruud, men hvor optimalt er det for en ny manager å ha Ruud til stede? En som har trent spillerne, en som sannsynligvis fortsatt har ambisjoner, kanskje om å trene United igjen.
Syns han svarer nesten bedre for seg han her, enn ETH har gjort under hele sin periode. Virker i alle fall mye mer komfortabel.

Jeg tenker at vi må gi vår nye manager(eller coach et eller annet som det nå heter) den absolutt beste forutsetningen ti lå lykkes. Om det er med en ex-manager med klare kontakter innad i klubben hengende rundt, det tviler jeg på er en bra løsning.

Er det i en rolle kun for spissene og det er greit for Amorim, eller at det er avtalt allerede at han er en "klubbtrener" som skal være der nå, så er det vel litt enklere.
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 16818
Liker mottatt: 6436

Dette er bare en følelse jeg har. Har lite faktisk belegg, men har ikke United vært bedre i de periodene hvor ikke alt er radert ut, og startet på nytt. Det kan jo være viktig - og riktig å ha en kontinuitet, en eller noen personer som har vært der over noe tid. Som kjenner spillere og klubben. I min bok er det ihvertfall veldig positivt at Ruud har dette engasjementet.
post liked by: Spirograf1, Pwint, 10Hag, RedTrafford
Kong Eric Cantona

Ryder
Liker gitt: 3371
Liker mottatt: 14054

Er det et samsvar mellom hvordan Amorim/hans team ønsker å jobbe og hvordan Ruud ønsker å jobbe? Vil han komplementere de andre med egenskaper og kompetanse de andre ikke har? Hvis ja, så er det jo flott å ta ham med, hvis ikke blir det jo litt rart - litt sånn som Darren Fletcher ble en slags udefinert altmuligmann for et par år siden.
post liked by: Pwint, Blodfink, 10Hag, red

red
Liker gitt: 3121
Liker mottatt: 6113

Det står i britiske medier "he is expected to bring five backroom staff with him but confirmation of his coaching team will not come on Friday".

Så spørs om han ikke kommer til å få en noe smalere rolle enn han har hatt hittil i hvert fall. F.eks. at jobber mer spesifikt med Zirkzee og Højlund.

Her er de som er listet som endel av coaching staff hos Sporting i dag - https://www.sporting.pt/pt/futebol/equi ... al/plantel:

Image
I rekkefølge på bildet: Amorim, 3x assistenter, 2x physios, 2x keepertrenere.

Så om han tenker å ta med seg 5 stykker, er vel fort de tre assistentene bankers. Også enten 2x keepertrenere, evnt. 1x physio og 1x keepertrener.

Edit: Dette innlegget hadde kanskje passet bedre inn i Amorim tråden ... :hah:
Men uansett, ikke umulig at han kommer til å ende litt som Darren Fletcher nei. Selv om jeg ser kanskje for meg at Ruud da er typen til å helle søke seg videre, om det blir tilfellet.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pwint, Can2

10Hag
Liker gitt: 6400
Liker mottatt: 9611

red wrote: 01 Nov 2024, 14:03 Det står i britiske medier "he is expected to bring five backroom staff with him but confirmation of his coaching team will not come on Friday".

Så spørs om han ikke kommer til å få en noe smalere rolle enn han har hatt hittil i hvert fall. F.eks. at jobber mer spesifikt med Zirkzee og Højlund.

Her er de som er listet som endel av coaching staff hos Sporting i dag - https://www.sporting.pt/pt/futebol/equi ... al/plantel:

Image
I rekkefølge på bildet: Amorim, 3x assistenter, 2x physios, 2x keepertrenere.

Så om han tenker å ta med seg 5 stykker, er vel fort de tre assistentene bankers. Også enten 2x keepertrenere, evnt. 1x physio og 1x keepertrener.

Edit: Dette innlegget hadde kanskje passet bedre inn i Amorim tråden ... :hah:
Men uansett, ikke umulig at han kommer til å ende litt som Darren Fletcher nei. Selv om jeg ser kanskje for meg at Ruud da er typen til å helle søke seg videre, om det blir tilfellet.
Vi har allerede fått litt rapporter på de 5 han vil ha med til United. De ble og navngitt. Husker ikke navnene, men det var:

2 assistenter
1 teknisk trener (Trener for utespillere)
1 keepertrener
1 dataanalytiker
Last edited by 10Hag on 01 Nov 2024, 20:11, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Pwint, red

Jan Erik
Liker gitt: 15029
Liker mottatt: 16273

Jeg blir overrasket om RvN blir værende. Ihvertfall i samme rolle som nå. Litt synd, for han er tydeligvis en vinnerskalle med relativt høy selvtillit. Det trengs i denne klubben.

Hvem har ansvaret for akademiet? Kunne det vært noe for ham? Altså lede hele greien?

Hadde vært utrolig gøy om Amorim ville tatt ham med videre, men sannsynligvis er det slutt. For denne gang?
post liked by: Pwint, RedTrafford, 10Hag, Can2, Blodfink

Pangaea
Liker gitt: 6427
Liker mottatt: 8469

Hvis han blir nedgradert fra assman, så vil han sikkert videre til en managerjobb. Det var litt spesielle omstendigheter at han tok denne jobben i United, og han ønsker helt sikkert å prøve seg som manager/head coach igjen. Men vi får se hva som skjer:)
post liked by: Pwint, 10Hag, RedTrafford

Andtho01
Liker gitt: 12988
Liker mottatt: 13857

Ruud har lyst til å forsette å bli en del av treerne teamet til Amorim.
post liked by: Pwint, 10Hag, Can2, Belfastboy, RedTrafford, Blodfink
Hate Glazer love United

Andtho01

Blir spennede å se om Ruud for forsetter i trener teamet til Ruben.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Blodfink, Can2, RedTrafford
Hate Glazer love United

Andtho01

Spillerne vil at Ruud skal forsette i klubben når Ruben Amorim tar over.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Pink Final, Can2
Hate Glazer love United

Andtho01

Takk for denne gongen Ruud :heart: ønsker deg lykke til videre i din trenerkarriere.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Rød Pølse, 10Hag, Spirograf1, Can2, Hojlund
Hate Glazer love United

Ryder
Liker gitt: 3371
Liker mottatt: 14054

Bra vikariat, 3-1-0 og 11-3 i målforskjell.

Holder oss flytende og vel så det, tror stemningen i troppen er bedre enn for to uker siden.

Samtidig har bedringen i selve spillet vært marginal, og vi har ikke møtt den tøffeste motstanden. Ingen grunn til å diskutere om vi heller burde gått for Ruud i stedet for Amorim.
post liked by: Andtho01, 10Hag, RedTrafford, Can2, Jan Erik, Spirograf1

Andtho01

Dette sa Ruud etter kampen til viaplay. Avklaringen rundt hans fremtid kommer enten i kveld eller i morgon.
post liked by: Can2, Jan Erik, RedTrafford
Hate Glazer love United

28FPellistri
Liker gitt: 1574
Liker mottatt: 5680

Ruud virker utvilsomt som en meget bra fyr.

Får bare håpe klubben overlater det til Amorim å bestemme 100% om han vil ha han med seg i trenertamet. At spillerne liker han bør ikke bety noenting. Er han med på planen til Amorim og kjøper hans budskap så fair enough, om han ikke gjør det så bør man kvitte han.

Personlig er jeg meget skeptisk til å beholde han, da jeg frykter det kan gi unødvendig støy. Spesielt om resultatene uteblir fra start av, eller at noen spillere ikke liker det nye systemet.
post liked by: Andtho01, Spirograf1, RedTrafford, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
Post Reply