Føler dog at det passer Lukaku i meget stor grad. Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg ikke dette inntrykket av ham da han spilte i Everton, men mulig hukommelsen min svikter her...ville jo vært litt merkelig hvis han hadde blitt DÅRLIGERE.

Støtter dette. Derfor skal det bli spennende å se hva som skjer i sommer - om han blir værende eller ikke. Men det er jo ikke i tvil om at Lukaku - i det rette systemet - er en spiss som lett scorer 20 ligamål hver sesong. I tillegg er han jo bare 26 år gammel. (pokkers 26 år!) Har jo mange fine år fremfor seg.Torquemada skrev: ↑14 mar 2019, 14:28 Jeg synes Lukaku er litt for begrenset i spillemåten sin. Vi trenger en bedre og mer allsidig spiss enn dette. Håper de to andre kan slå ut i full blomst, og begynner å bøtte inn mål.
Støttes. Håper det kommer inn et bra bud på han i sommer. Lukaku er for all del ingen dårlig spiss, men da Solskjær kom til klubben fikk vi se hvordan han vil at klubben skal fremstå på fotballbanen, blant annet med et høyt press.. og da ble ikke Lukaku prioritert i det hele tatt. (nå var han muligens skadet helt i starten, men uansett) Det samme gjelder Alexis Sanchez. Fyren er ivrig og jobber veldig bra når han først får sjansen, men gjør dårlige valg med ball.. og i tillegg ser det ut som han har mistet mye av farten sin. Absolutt en av jokerne i troppen vår, men da kan han ikke være den best betalte.Blodfink skrev: ↑29 apr 2019, 23:12 Romelu løper også lite, på bånn 5 i PL...Martial topper altså bånnlista...disse to forsvinner om OGS skal ha sjanse...men jeg tror han ønsker å beholde franskmannen...
Lukaku er gone. 75 mill, får igjen det vi ga. DET er en god deal. Om noen byr 60 er det helt greit.