Jadon Sancho

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Pangaea
Liker gitt: 5981
Liker mottatt: 7884

Pwint wrote: 11 Jun 2024, 22:24 Dette forstår jeg ikke (fra United.no):

"Simon Jones i Daily Mail skriver at Juventus fortsatt er interesserte i Jadon Sancho. United skal ifølge avisa ha fått flere tilnærminger om Sancho, mest fra Tyskland og Italia, men det er fortsatt uklart om noen vil gå med på å betale det United krever."

Når man leser at spillere koster helt vanvittige summer så burde Jadon for 40 millioner £ være et bargon for de som vil ha ham. 🤔 Hvor ellers kan man få en sånn spiller for en sånn pris?
Jepp, ganske pisslei av at alle disse storklubbene som er med i CL hvert år later som de ikke har penger, og må nesten drive med crowdfunding for å signere en spiller. Dortmund opererer som Onkel Skrue...

Enten får de betale €40-50 mill for Sancho eller drite i det. Vi kan ikke sende gjøken på lån mens vi betaler halve regninga i sesong etter sesong.

Men skal vi kjøpe fra disse klubbene...? Ooooh, jo han der koster 120 millioner. Så blir han solgt til en ikke-United klubb senere for 30.

Grr. Slutt på klovnefaktene nå. Krysser fingrene.
post liked by: Andtho01, Pwint, Pink Final, Rød Pølse

Pwint
Donor
Liker gitt: 21012
Liker mottatt: 14153

Ser ut som Juventus også er mest interessert i et Sancho lån. Er klubbene litt skeptisk til å binde seg til en spiller som har disiplinær historie tro?
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Rød Pølse
Liker gitt: 17915
Liker mottatt: 16233

Faen! Det må i hvert fall gå an å få med et punkt om kjøpsplikt neste sommer ved x antall starter. Skjønner godt at klubber ikke vil binde seg umiddelbart. Bortsett fra Dortmund, men de har jo så jævlig dårlig råd 🙃 Tipper han kan gjøre det bra i Serie A, hvis han klarer å komme tidsnok på trening.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pwint, Pangaea
Football, bloody hell!

10Hag
Liker gitt: 6007
Liker mottatt: 9010

Litt som forventet, dette. Tror vi er stuck med en Sancho med monsterlønn på utlån til kontrakten går ut i 2026.

Han tjener jo helt vilt mye.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Pwint

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3311
Liker mottatt: 11374

Klubben må nok gjøre det tydelig ovenfor Sancho at dersom han blir så blir det uten spilletid og uten å være involvert rundt førstelaget. Dersom han ønsker å sitte på ræva til 2026 uten spilletid så kan han selvsagt gjøre det, men mest sannsynlig så vil andre partnerskap også tørke opp siden det er ingen som gidder betale folk som ikke gjør noe. Med andre ord så må han ned i lønn hos en ny klubb, og er han smart så er han villig til å gå med på det også. Alternativet er 2 år uten spilletid og da er karrieren hans ferdig.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Rød Pølse

Lønna er god, men ifølge capology.com tjener han litt over €4m mindre i året enn de Ligt i Bayern, dvs nesten €80k mindre i uka. Jeg tror United klarer å bli kvitt Sancho, men vi klarer nok ikke å tjene penger på han.

Litt på siden av tråden, men jeg er veldig skeptisk til å signere den nederlandske forsvarsspilleren.
post liked by: Andtho01, Pwint, Pink Final, RedTrafford
Football, bloody hell!

Pwint
Donor

Jeg vil jo tro at så lenge han er såpass barnslig at han ikke har interesse av å skvære opp med manager, så vil han sikkert akseptere et visst lønnskutt.

Feil tråd selvsagt, men siden du nevnte det :D Jeg er ikke sikker på hva som er riktig lenger, men De Ligt tjener 15 millioner Euro, altså 244 000 pund i uken og er villig til å ta pay cut for å komme til United sier Stretty News. https://strettynews.com/2024/07/02/neth ... per month.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford
— Eric Cantona

Rød Pølse

Det er "bare" €1m mindre enn capology.com opererer med, så da er sikkert virkeligheten et sted i nærheten. Kommer han så håper jeg jo at det blir dritbra, men det er litt urovekkende at han blir billigere for hver overgang. Hvorfor vil Bayern selge? Har kneskaden satt han tilbake? Jeg klarer bare ikke å bli så veldig entusiastisk.

For å spore tilbake til tråden; Sancho er en idiot 😬
post liked by: Andtho01, RedTrafford, 10Hag, Pwint
Football, bloody hell!

Andtho01
Liker gitt: 11858
Liker mottatt: 12322

Sancho og Ten Hag har hatt møte ansikt til ansikt og dei har ordna opp etter bråket i fjord. Sancho tilbake på treningsfelte.
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Pancho P, Pangaea, Can2
Hate Glazer love United

Pwint
Donor

Blir det umulig å selge ham, så er det vel bedre å ha ham spillbar enn å la ham bemanne kantinen. Om ten Hag har tilgitt ham så skal ikke jeg være verre.

Edit: Og jeg har jo (selvsagt) en sancho drakt. Den vil ha mer verdi for meg om det vi har hatt siste året pluss skal være "arven hans" i United. 😂
post liked by: Blodfink, red, RedTrafford, Rød Pølse, Pancho P, Pangaea, Can2
— Eric Cantona

Jan Erik
Liker gitt: 13973
Liker mottatt: 15059

@Pwint, prinsipper...never forgive, never forget...🤔😁
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse, Pancho P, Pangaea, Can2

Pwint
Donor

Jeg er en prinsippløs manet av en mann. Glemmer fort og tilgir enda fortere.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Pancho P, Can2
— Eric Cantona

Blodfink
Donor
Liker gitt: 28947
Liker mottatt: 23475

Ikke noe er bedre enn om Sancho har forstått noe, og EtH får skikk på fotballen hans.

Positiv nyhet. Kan være at dette gjør ham mer attraktiv for andre klubber. Det er jo flere som har vært interessert. Om han er i troppen første ligakamp ville det gitt god odds for noen mnd. siden.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Pink Final, Pancho P, Pangaea, Can2
LUHG!

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 24008
Liker mottatt: 16649

Jeg glemmer sent og tilgir aldri😁😁
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, 10Hag, Pwint, Jan Erik, Pancho P, Pangaea, Can2

Rød Pølse

Kjenner at jeg er lunken til Sancho og håper han blir solgt. Greit å sørge for at han er fit til neste klubb. Funker til nød som et tredjevalg på en av kantene eller som 10er.

Må vise helt andre takter enn han har gjort så langt i United for å overbevise meg om at han har en fremtid i klubben. En ting er den babygreia han holdt på med forrige sesong, men han var ikke særlig god i de to foregående sesongene heller.
post liked by: Pwint, Andtho01, pixma, RedTrafford, Jan Erik, Pancho P, Blodfink, Can2, MektigeTHOR
Football, bloody hell!
Post Reply