José Mourinho's tredje sesong, skjebne sesongen

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Etter min mening er det helt unødvendig å omtale personer på en slik måte @Gorbasjov. Nå er Mourinho borte, men måten han har uttalt seg på etter sparkingen. Står det all respekt av. Og husk en sak har alltid to sider.
Men nå kan vi stå opp og støtte OGS.

Gorbatsjov
Posts: 10
Joined: 17 Dec 2018, 20:40

Dersom man ikke skulle kunne bedømme og karakterisere en offentlig person uten selv å ha personlig kjennskap til vedkommende, ville det vært vanskelig å debattere noe som helst. Jeg mener oppriktig at det på bakgrunn av Mourinhos stil, hans nærmest selvutslettende negativitet, manglende respekt for vår klubb (Sevilla post match, blant annet) og hans ekstremt konfliktskapende væremåte er berettiget å omtale ham i de ordelag jeg har gjort. Jeg orker ikke gå i detaljer på alle negative historier fra Mourinho og hans tid her og i andre klubber; disse er allment kjente og bidrar ikke til diskusjonen. Alt i alt mener jeg at det er en enorm lykke for klubben å bli kvitt en sånn type. Det gjør nok Woody også, for det satt nok ekstremt langt inne å gå inne å gå til et slikt skritt, hensett til kontraktsfornyelsen, prestisjetapet, kostnaden ved å bli kvitt ham, og den usikkerheten en caretaker nødvendigvis medfører. Mourinho er nok neppe skyld i alle problemer, de er åpenbart mer strukturelle, men det fritar ham selvsagt ikke for ansvar for hans part.

Det må, med all respekt, være mulig å komme med kraftige meningsytringer på et internettforum. Jeg tilkjennegir mine oppriktige meninger, og det er ikke meningen å være unødig krass. Kanskje er det ganske enkelt slik at vi ser ulikt på hans bidrag til United, og at forskjellen i omtale skyldes dette? Jeg synes for øvrig at en skal være forsiktig med å kneble andres mer eller mindre legitime argumentasjon ved å "true" med å bli inaktiv. Det har et visst preg av å være en hersketeknikk. Er det noe dette forumet ikke trenger, så er det mindre aktivitet. Nå som problemet er borte, blir det for øvrig en helt annen tone fra meg fremover.

Og gratulerer til alle med en ekstremt spennende ansettelse.

Nei, er ikke United4ever.

Var noe aktiv på det opprinnelige forumet i en svunnen tid, men ikke det forrige.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Det er riktig å skrive at Mourinho er negativ og i perioder har vist manglende respekt for vår klubb.
Dette er noe alle ser, uten å kjenne Mourinho.
En slik karakteristikk kunne jeg stilt meg bak.
Vil ikke framstå som ‘forumpoliti’

Det jeg reagerte på var, og jeg siterer deg:

«Mourinho er et genuint dårlig menneske som de siste årene har blitt særlig mannevond. Han kan ikke åpne munnen sin uten å komme med stygge karakteristikker, alt for å sette seg selv i et heldig lys. Han er fullstendig uverdig og fremstår som verdens kjipeste menneske. Han er ansvarsfraskrivende, oppfarende, løgnaktig og humørløs.»

Jeg har alt skrevet hva jeg mener om den formen for karakteristikk, og trenger ikke gjenta meg selv.
Jeg vil heller ikke gjøre dette til noe større enn det er.
Lar hver enkelt vurdere om slike argumenter bidrar til et bra forum.

Ville aldri kneblet noens «legitime argumentasjon» som du skriver.
For meg er ikke din førstepost legitim argumentasjon.
På det forrige forumet var det flere som forlot da saklighetsnivået sank.
Om det var usaklighet i form av grove fornærmelser av van Gaal, eller motsatt - nærmest nesegrus beundring.

Var btw uenig i din vurdering av Mourinho’s karriere også.
Lot imidlertid det ligge.

Uansett, han er historie i Mufc nå.
Tredjesesongen ble dessverre slik mange fryktet.

Ser fram til å følge United med Ole Gunnar Solskjær som manager.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Jeg har sagt det før og sier det igjen, her inne må det jo være takhøyde. Gorbatsjov`s ytringer om Mourinho er nok ikke verre enn det de ansatte på Carrington har tenkt i et par år nå [mention]Pink Final[/mention].

Men har forståelse for at noen misliker andres stil. Men det bør være plass til de ulike her inne. Just my opinion :blush:

Edit: Vi trenger aktive forumbrukere, jo flere jo bedre!
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Rykte: JM til Roma? Om de klarer topp 4 er kravet visstnok
LUHG!
Post Reply