Alexis Sánchez

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Du har veldig gode poeng der [mention]Ivanisevic[/mention] ! Men troppen vår er jo en fryktelig tynn suppe. Får vi skader og belastninger kommer vi til å slite voldsomt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Trekker frem assistene til Alexis S på Etihad i 2-3 seieren. Han har gjort bra ting for oss, og masse dårlig. Men han har jobbet hardt, det har i hvert fall jeg lagt merke til. Håper han lykkes i Inter.

Og ikke hans skyld at han fikk den lønna...
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 28 Aug 2019, 23:46 Og ikke hans skyld at han fikk den lønna...
Nei det ikke hans skyld.
Men jeg er glad at MU begynner å si at så og så mye penger i uka er du ikke verdt.
Er Sergio Romero mindre verdt enn DDG?
For min egen del så er ikke DDG mere verdt enn SR!

Men jeg har tråkket feil før, men uansett så er dette feil tråd å diskutere dette i :D
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Jeg undres jo virkelig på med hva de holder på med?

Dette er fra VG i dag.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/e8XBQ ... er-utrolig
– De betaler så mye for å ha ham i en annen liga i stedet for å beholde ham i en klubb som allerede har solgt en erfaren spiss uten å erstatte ham. Det får deg til å lure: Hvor ille har det blitt? spør Wallace og konkluderer:
Jeg mener ikke å være negativ, men vi er virkelig ute å kjøre. Jeg tipper Solskjær sitter maks til Jul. Det er selvsagt ikke løsningen å hente inn en ny trener for denne klubben er i alvorlige problemer og det har den vært en stund. Men likevel.......

For meg fremstår united som planløse..... Det blir å koke suppe på spiker i år er jeg redd...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

offside wrote: 29 Aug 2019, 11:12 Jeg undres jo virkelig på med hva de holder på med?
Sikkert en del som har skjedd og som skjer i kulissene som vi ikke vet om.
Å sende Lukaku og Alexis på lån uten at de blir erstattet er selvsagt ikke helt optimalt, men vi får krysse fingrene for at unggutta kan være med å bidra litt denne sesongen. Lukaku passer ikke inn i fotballen som Solskjær ønsker å spille. Alexis derimot, skulle man jo tro at i hvert fall kunne bidra litt? Han kan spille i alle de offensive posisjonene og det er ikke akkurat som om vi har flust av offensive spillere.

Men Alexis er nok en sær type og ikke minst egoistisk. Han var dårlig likt i garderoben til Arsenal og jeg tviler på at han er så mye bedre likt i garderoben vår. Tjener desidert mest penger av spillerne og har så vidt spilt en god omgang for oss siden han kom.

Jeg vet ikke hvor lenge Solskjær sitter, men det virker som han har full tillit av styret med tanke på de forandringene han foretar seg nå.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ja la oss håpe det er en lengre prosesss, med at vi må rydde opp i stallen. Vi har brukt enorme summer på spillere og det har slått helt feil. Kanskje ser vi resultatene om noen år. Laget må bygges opp igjen......
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Det ryddes skikkelig, Fellaini, Herrera, Lukaku, Sanchez, Smalling...Av disse er det kun Herrera som OGS ikke tok avgjørelsen tror jeg. Ifølge Herrera selv så prøvde OGS og overtale ham til å bli. Jeg var aldri helt fortrolig med baskeren, men sånn troppen ser ut nå, ville han vært gull verdt, noe OGS forsto...At han forsvant er ledelsen og eiernes fortjeneste...

De andre passer ikke inn i stilen synes OGS, bortsett fra Sanchez, men der tror også jeg at det har skjært seg mtp klimaet i troppen, den høye lønna osv...Så OGS må luke ham ut.

Angående Fellaini og Lukaku, så kunne jo de nesten blitt, om det stemmer at Mandžukić og Llorente var aktuelle i sommer...Litt flåsete av meg kanskje, men jeg sliter litt med å se sammenhengen og tråden i det som skjer.

Støtter det som blir skrevet ang. opprydning og langtidsprosjekt, for det blir det...G.Neville mener jo at Solskjær må få de neste 4 vinduene på seg til å bygge det laget han vil ha. Så da er det bare å smøre seg med tålamod, som de har gjort i Liverpool f.eks...Men de vant CL under downperioden, og gikk til en del finaler ellers...Vi har jo vunnet EL og FA da, så håper OGS klarer å vinne LC, EL eller FA denne sesongen. Sklei ut litt, men Sanchez er da nevnt her...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ikke mye spille tid på Sanchez i sin nye klubb, må bare innse at mannen er helt over the topp.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kanskje sant det [mention]pixma[/mention], men jeg hadde gitt Sanchez klippekort på laget, (i 1 full sesong minst), jeg nekter å tro at han er ferdig, jeg må ha den siste ultimate sjekken av ham, hehehe

Måtte jo holdt seg skadefri om det skulle bli aktuelt noen gang da; At jeg er manager for et lag som har Sanchez i troppen :hah:
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Sanchez spiller fantastisk i Inter om dagen. Vartet opp med både assist og mål i kampen mot SPAL. Dette vil uten tvil gjøre han mer attraktiv for salg. Krysser fingrene.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Sanches fortsetter å imponere i Inter. Ny scoring i går mot Genoa. Inter vant 3 - 0, og Lukaku scoret de 2 andre målene.

United ønsker fremdeles å selge Sanches, men enda et utlån er uaktuelt visstnok. Så det blir fort at han spiller for United neste sesong. Men det er kanskje like greit. Sånn han fremstår nå, så er han et langt bedre alternativ enn Lingard, James og Pereira.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja, en Sanchez i form er jo ingen dårlig spiller, men han er vel ikke ønsket i MUFC, så håper på et salg ja.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Håper Sanchez ikke kommer mere i garderoben til MU, en benk spiller med den lønna blir et stort uromoment det er jeg ganske sikker på, så det har vært en stor glede vist noe kan overta han fra MU.
Post Reply