Kan hende du får rett for dette var kjempe dårlig kamp av Stjernen. Men denne serien kan fort gå til 7 kamper. Spennede å se om det blir karantenere på dei som slåss etter kampslutt idag.
Ishockey
post liked by: Blodfink
Hate Glazer love United
2-0 i alle playoff-kampene da. Narvik er litt seige oppe i nord, men Oilers ror det i land.
772 tilskuere der.
2228 i Sparta Amfi,
697 på Lørenskog.
1185 på Lillehammer.
Blir høyere tall i semifinalene.
772 tilskuere der.
2228 i Sparta Amfi,
697 på Lørenskog.
1185 på Lillehammer.
Blir høyere tall i semifinalene.
post liked by: Andtho01
LUHG!
Hjelper ikke mye når 2 Stjernen spillere får matchstraff.. Kanskje greit for Stjernen å gå ned å ordne en rebuild av hele klubben
Hate Glazer love United
Comet vinner 4-3 etter det blei spilt 4.Perioder. Nå må Stjernen vinne på søndag ellers ser dette stygt ut for dei. Dei må ikke ta dumme utvisninger i den kampen.
Hate Glazer love United
Stjernen gjør grep Niklas Andersen fikk sparken etter kampen idag. Nå tror eg ikke det har så mye å si hvem som er trener for Stjernen for dei må vinne 4 på rad for å holde plassen.
post liked by: Jan Erik, Blodfink
Hate Glazer love United
Krise, Stjernen er nesten som United, bare med mye mindre gjeld.
Hadde ikke helt trua på Andresen når han kom foran sesongen, men litt trua. Fin fyr tror jeg, men resultater teller til og med i Stjernen
Fin hockeybakgrunn Andresen, Manglerud-gutt, så til Lørenskog, hvor han jo overrasket alle med å ta seg til sluttspillet i fjor.
Hadde ikke helt trua på Andresen når han kom foran sesongen, men litt trua. Fin fyr tror jeg, men resultater teller til og med i Stjernen

post liked by: Andtho01
LUHG!
Hva som egentlig som skjer i Stjernen vet bare dei som styrer for dette ser ikke bra ut. Blir nok dyrt å sparke han pga 2 år igjen av kontrakten.Blodfink wrote: ↑09 Mar 2025, 22:26 Krise, Stjernen er nesten som United, bare med mye mindre gjeld.
Hadde ikke helt trua på Andresen når han kom foran sesongen, men litt trua. Fin fyr tror jeg, men resultater teller til og med i StjernenFin hockeybakgrunn Andresen, Manglerud-gutt, så til Lørenskog, hvor han jo overrasket alle med å ta seg til sluttspillet i fjor.
https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sports ... kk-sparken
Hate Glazer love United
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 37596
- Liker mottatt: 27949
Der starter kvartfinalene, 4 kamp.
Lillehammer - Frisk 0-3 i kamper
Sparta - Vålerenga 1-2 i kamper
Narvik - Stavanger 1-2 i kamper
Lørenskog - Storhamar 0-3 i kamper
To av kvartfinalene kan avgjøres i kveld.
Blir de det?
Og blir det spenning i Sarpsborg og i Narvik?
Lillehammer - Frisk 0-3 i kamper
Sparta - Vålerenga 1-2 i kamper
Narvik - Stavanger 1-2 i kamper
Lørenskog - Storhamar 0-3 i kamper
To av kvartfinalene kan avgjøres i kveld.
Blir de det?
Og blir det spenning i Sarpsborg og i Narvik?
post liked by: Andtho01, Blodfink, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000