Ishockey

Det er mye sport som ikke er fotball. Det kan diskuteres her.

Cola

Ikke bare Enga som sliter med skader, Frisk hadde 5 faste spillere ute grunnet sykdom mot Grüner.
Grüner vant 6-3.
Matchen på Hamar var kjedelig å se på..... Storhamar vinner 3-0, og det jeg har sett av Stjernens kamper denne sesongen, så er det 110% sikkert at motstanderne gjør det de kan for å provosere O`Brien for å få han ut av kampen.
Denne matchen ble også utsatt i 30 minutter, skulle ha startet 18:30, men pga at bussen til Stjernen satt fast i trafikken oppover til Hamar ble kampstart flyttet 30 minutter.
Ang podkasten til O`Brien så sies det at han synes det er dårlig kommunikasjon med dommerne.....
Forøvrig så rundet O`Brien 205 minutter i utvisnings boksen etter denne kampen, men for all del, han er ikke en "grise" spiller
Må lete opp dette, enter på Hamar avisa, eller Fredrikstad avisas Podkast.....
Tabell etter dagens runde
Skjermbilde 2019-12-19 kl. 21.18.12.png
Skjermbilde 2019-12-19 kl. 21.18.12.png (88.13 KiB) Viewed 2644 times
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 19 Dec 2019, 21:25 Ang podkasten til O`Brien så sies det at han synes det er dårlig kommunikasjon med dommerne.....
Forøvrig så rundet O`Brien 205 minutter i utvisnings boksen etter denne kampen, men for all del, han er ikke en "grise" spiller
hehehe, det er nok ikke den beste kommunikasjonen så langt i sesongen.

Aner ikke noe om den podcasten jeg. Lete litt sjøl au.
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 19 Dec 2019, 21:21 Enig i oppsummeringen over her @Cola , håper det blir akkurat sånn i sluttspillet ang. trash-talk , hvis vi kommer dit...Bunnlaga begynner å vinne, men Stjernen blir blant de 8, det tror jeg faktisk.
Jeg tippet jo før serien at Stjernen skulle bli bedre enn Sparta, ligger pr nå bak dem på tabellen, men kun 7 poeng opp.
På butikken i dag traff jeg Tommy "Tiger´n", [mention]Pink Final[/mention] du bør vite hvem dette er :D
Han er nå skole sjef på Wang, og skrøt hemningsløst av Rene Hansen som trener, og Anders Åsle som daglig leder i Stjernen.

Ang podkast Stjernen hockey, så skal dette vis nok ligge under Fotball Podkast hos Fredrikstad Blad...
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Ikke Tom Lund Lillestrøm ;) men, Tommy Lund Vålerenga :hah: [mention]Cola[/mention].
Keeper’n med heltestatus - men, som også opplevde et par store sportslige nedturer.
NM Finalen 2004 mot Storhamar ble vel ikke et tema på butikken? [mention]Cola[/mention]
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ikke for å være en gledesdreper 😊. Men Oilers tok sin 13 strake hjemmeseier denne sesongen 😊
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Buchan wrote: 19 Dec 2019, 21:54 Ikke for å være en gledesdreper . Men Oilers tok sin 13 strake hjemmeseier denne sesongen
Haha - :hah: :hah: fantastisk humor [mention]Buchan[/mention].
Den tåler vi - ihvertfall jeg.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Fint at du tok an @Pink Final 😊👍
Jeg så bare 3 periode, og der hadde Oilers god kontroll. Oilers ledet 3-0, så reduserte Sparta i undertall. Oilers svarte raskt, og scoret 3 mål til.

Cola

Pink Final wrote: 19 Dec 2019, 21:48 Ikke Tom Lund Lillestrøm men, Tommy Lund Vålerenga @Cola.
Keeper’n med heltestatus - men, som også opplevde et par store sportslige nedturer.
NM Finalen 2004 mot Storhamar ble vel ikke et tema på butikken? @Cola
Den situasjonen er Tommy og jeg ferdig med.
Men fra en annen finale har jeg video av at han bruker spaken som fele på slutten av matchen, er ikke sikker men tror det var "NHL" sesongen og han fikk de siste 5 minuttene av Chris Mason.
Tommy Lund er en herlig person, og dønn ærlig med alt han gjør.

Cola

Buchan wrote: 19 Dec 2019, 21:54 Ikke for å være en gledesdreper . Men Oilers tok sin 13 strake hjemmeseier denne sesongen
Og du husker hvor jeg tippet Oilers denne sesongen.
Dønn ærlig, tror og mener, at det beste Oilers gjorde for ett par sesonger siden, var å ansette Petter Thoresen.
Etter det har det gått en vei for Oilers.
Han er ærlig og står for sine måter/idéer/treninger og oppførsel.
Når han trente Enga for mange år siden, under en trening så skreik han ut til de som gjorde øvelsen:
"Skjerp dere for F**n" Da smalt det for lagets kaptein og slang tilbake: "Det bør du også gjøre"
Neste kamp satt kapteinen nederst på benken, og ble ikke registrert ett sekund spilletid på vedkommende.
Etter det var det greit igjen.

Grattis [mention]Buchan[/mention] som sagt dere tar seriemesterskapet, men tar dere "bøtta"...... ?

Cola

Har akkurrar funnet ut hva [mention]Blodfink[/mention] kan gjøre på lørdag
Og dette er siste kamp før jul, spilles ingen andre kamper enn denne før jul.

21.12.19 16:00 Stjernehallen Stjernen Elite Grüner

Dermed kan i få direkte stemnings reportasjer fra han før/under/i pauser/etter kamp.

Dette er em kamp Stjernen ikke bare MÅ vinne, men bør Vinne hvis Play Off er målsetningen for sesongen.
Tar du utfordringen [mention]Blodfink[/mention] ?
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Eller blir du som meg å følger dem på Sumo, som jeg vil gjøre, eller på oppdateringer på nettet :D :D
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Cola wrote: 19 Dec 2019, 22:49
Buchan wrote: 19 Dec 2019, 21:54 Ikke for å være en gledesdreper . Men Oilers tok sin 13 strake hjemmeseier denne sesongen
Og du husker hvor jeg tippet Oilers denne sesongen.
Dønn ærlig, tror og mener, at det beste Oilers gjorde for ett par sesonger siden, var å ansette Petter Thoresen.
Etter det har det gått en vei for Oilers.
Han er ærlig og står for sine måter/idéer/treninger og oppførsel.
Når han trente Enga for mange år siden, under en trening så skreik han ut til de som gjorde øvelsen:
"Skjerp dere for F**n" Da smalt det for lagets kaptein og slang tilbake: "Det bør du også gjøre"
Neste kamp satt kapteinen nederst på benken, og ble ikke registrert ett sekund spilletid på vedkommende.
Etter det var det greit igjen.

Grattis [mention]Buchan[/mention] som sagt dere tar seriemesterskapet, men tar dere "bøtta"...... ?
Jeg husker du tippet Oilers som seriemestere @ Cola, og angående Thoresen så er jeg helt enig. Uten han så hadde helt sikkert sett annerledes ut med tanke på de vant med han.
Også hjelper det og å ha noen pengesterke eiere.
Mye skal skje om de ikke tar seriemesterskapet, men Bøtta, der kan alt skje.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 20 Dec 2019, 02:17Tar du utfordringen
Dessverre blir det ikke tid til reportasje fra gamle Stjernehallen :yikes:
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 19 Dec 2019, 21:28 Cola skrev: ↑I går, 21:25
Ang podkasten til O`Brien så sies det at han synes det er dårlig kommunikasjon med dommerne.....
Forøvrig så rundet O`Brien 205 minutter i utvisnings boksen etter denne kampen, men for all del, han er ikke en "grise" spiller
hehehe, det er nok ikke den beste kommunikasjonen så langt i sesongen.

Aner ikke noe om den podcasten jeg. Lete litt sjøl au.
Fant den, sitter å hører på den nå.
https://podcasts.apple.com/no/podcast/s ... 00990&l=nb
30 minutters telefon intervju.
Buchan wrote: 20 Dec 2019, 05:55 Også hjelper det og å ha noen pengesterke eiere.
Tore Kristiansen er GULL verd for Oilers og Norsk Hockey.
Han forsto viktigheten med å bygge en administrasjon, og ikke bare skaffe spillere.
Og velferd for unge barn som er på sykehus, satt av en VIP boks til dette gratis
Sponset M/S fra sitt eget selskap.
Alt sånn bygger gode relasjoner, og gir hockey ett pluss innen idrett.
Blodfink wrote: 20 Dec 2019, 14:06 Dessverre blir det ikke tid til reportasje fra gamle Stjernehallen
Synd :hah:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
[mention]Pink Final[/mention]
Nå blir det å høre på en Vålerenga legende på podkasten til Hamar avisa.
Øystein Olsen :D
https://podcasts.apple.com/no/podcast/p ... 0452278969

Cola

Lørdag 21/12-19


21.12.19 kl. 16:00 Sparta - M/S 1-4 (1-0, 0-2, 0-2) :thumb_up:
21.12.19 kl. 16:00 Stjernen - Grüner 7-2 (0-0, 2-1, 5-1) :thumb_up: Zorro scoring av Heier på 1-0. 2-1 på Straffe til Stjernen
21.12.19 kl. 16:00 Frisk - Lillehammer 4-6 (3-1, 1-1, 0-4) :thumb_up:
21.12.19 kl. 16:00 Narvik - Oilers 2-0 (0-0, 1-0, 1-0) :bomb:
21.12.19 kl. 18:00 VIF - Storhamar 0-2(0-0, 0-1, 0-1) Spilles i Gjøvik Fjellhall Riktig annullering 0-2 Storhamar scoringen pga "Goaltender Interference" i slutten av 2. periode.
21.12.19 kl. 20:00 Minnesota - Winnipeg (vises på ViaPlay)

Tror M/S kan overraske Sparta med sine nye spillere
Stjernen er 7 poeng bak Sparta, hvis Sparta taper og Stjernen vinner, er de bare 4 bak. Og i romjula møtes de i en dobbel kamp
Frisk med skader og sykdom vil slite mot Lillehammer
Oilers bør ta dette lett, selv om jeg synes Narvik har vært ett frisk pust i årets Get liga
Storhamar mye større bredde på spiller stallen, og garantert flere tilskuere fra Hamar enn fra Oslo vil møte opp i Fjellhallen
Tabell etter denne serierunden
I rom-jula spilles det dobbelt kamper hjemme/borte


Skjermbilde 2019-12-21 kl. 20.26.32.png
Skjermbilde 2019-12-21 kl. 20.26.32.png (95.11 KiB) Viewed 2450 times
[/b]



Ellers så virker det som Mats Zuccarello har begynt å finne formen.
Minnesota slo Arizona 8-5 i natt, Zucca med 1 mål og 2 assist og +3 i pluss/minus statistikken
"Zuccarello has 10 points (five goals, five assists) in his past nine games" fra NHL.com før kampen mot Winnipeg
Så det blir en lang dag med hockey i morgen
Last edited by Cola on 21 Dec 2019, 20:27, edited 42 times in total.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Minnesota vinner og vinner! Får ikke sett noe av det dessverre...

Håper Stjernen klatrer forbi blånissene i løpet av jula [mention]Cola[/mention], men M/S vil nok også slå Stjernen med sine nye spillere...så status quo poengmessig. Men to seiere mot de blå i jula vil fikse mye.
LUHG!
Post Reply