Ishockey

Det er mye sport som ikke er fotball. Det kan diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Stjernen må ta 6 poeng de to neste. De bør være motivert i dagens kamp i alle fall. Og så må ikke O`Brien drite seg ut...Gjorde jo det i bortekampen mot Narvik sist...Og mot VIF sist...selv om det var personlig straff...
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 29 Nov 2019, 17:20 Stjernen må ta 6 poeng de to neste. De bør være motivert i dagens kamp i alle fall. Og så må ikke O`Brien drite seg ut...Gjorde jo det i bortekampen mot Narvik sist...Og mot VIF sist...selv om det var personlig straff...
Helt ening.
De har begynt bra i kveld, 2 fine mål allerede.
Men som OGS bruker å si, "You allways have to go for the next goal"
Og vi alle vet at 2-0 etter 14 spilte minutter av 60 minutter, så kan mye skje.
Kl 19:00 begynner også Boston-NYR, men jeg har bestemt meg for å se Stjernen kampen
Der ble det 2-1..... servert på sølvfat til Narvik når Stjernen spiller i PP !!!!!!
Kl 22:00 blir det Minnesota-Ottowa med Zucca

Men jeg har blitt litt som deg [mention]Blodfink[/mention] , går litt lei til tider av hockeyen i år, nå er det tirsdag-torsdag-fredag-lørdag-søndag, blir litt mye. Gidder heller ikke å sitte oppe å se Minnesota kl 03:00 om natta, er jo NYR fan siden jeg gikk på skolen.
Skrev til og med særoppgave om NHL i 9 klasse ;)

Der var 1. periode ferdig, og kort intervju med Børge Josefson, keeper treneren til Stjernen. Og han bekreftet det jeg skrev før, nye keeperen hadde ikke trent eller spilt på en stund, så Børge hadde tatt noen grep.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 29 Nov 2019, 19:05 Skrev til og med særoppgave om NHL i 9 klasse
Genialt :thumb_up:
Cola wrote: 29 Nov 2019, 19:05 Der var 1. periode ferdig, og kort intervju med Børge Josefson, keeper treneren til Stjernen. Og han bekreftet det jeg skrev før, nye keeperen hadde ikke trent eller spilt på en stund, så Børge hadde tatt noen grep.
Akkurat ja, Bjørge får han i form! :blush:
LUHG!

Cola

Der ble det 2-2 før det hadde gått 4 min av 2. periode
Stjernen før straffe
NYDELIG :heart:
3-2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 29 Nov 2019, 19:05 Der ble det 2-1..... servert på sølvfat til Narvik når Stjernen spiller i PP !!!!!!
Det er typisk Stjernen!! Blir så forb....

Ble 2-2 au, før Ciampini setter 3-2 på straffe, blir kaos dette...lenge igjen og Narvik leder skudd i 2.per...Ser ikke kampen, kun hockeylive...
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 29 Nov 2019, 19:25 Cola skrev: ↑20 minutter siden
Skrev til og med særoppgave om NHL i 9 klasse
Genialt
Hadde Terje Helsingeng som klasseforstander, dette var før han begynte i NRK og før han ble sammen med Carola.
Jeg fikk meget bra på oppgaven, men han hvite ikke forskjell på en puck eller bandy ball :|
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Blodfink wrote: 29 Nov 2019, 19:28 Ble 2-2 au, før Ciampini setter 3-2 på straffe, blir kaos dette...lenge igjen og Narvik leder skudd i 2.per...Ser ikke kampen, kun hockeylive...
Lenge igjen, 1x55" med Sumo + 1x55" som skjerm til Mac´en min.
Og besøk av Jack og Jäger :|
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 29 Nov 2019, 19:05 Helt ening.
De har begynt bra i kveld, 2 fine mål allerede.
Men som OGS bruker å si, "You allways have to go for the next goal"
Og vi alle vet at 2-0 etter 14 spilte minutter av 60 minutter, så kan mye skje.
Kl 19:00 begynner også Boston-NYR, men jeg har bestemt meg for å se Stjernen kampen
Der ble det 2-1..... servert på sølvfat til Narvik når Stjernen spiller i PP !!!!!!
Kl 22:00 blir det Minnesota-Ottowa med Zucca

Men jeg har blitt litt som deg @Blodfink , går litt lei til tider av hockeyen i år, nå er det tirsdag-torsdag-fredag-lørdag-søndag, blir litt mye. Gidder heller ikke å sitte oppe å se Minnesota kl 03:00 om natta, er jo NYR fan siden jeg gikk på skolen.
Blir mange kamper ja, jeg satt oppe om nettene når Zucca var i NYR, men nå er det slutt. Men Stjernen ser jeg når tid.

De hører ikke på OGS i Fredrikstad, selv om de leder nå da, men 4-2 må komme, og 5-2!!

Men det trur jæ ente før jæ får se det. :hah:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Cola wrote: 29 Nov 2019, 19:32 Hadde Terje Helsingeng som klasseforstander, dette var før han begynte i NRK og før han ble sammen med Carola.
Jeg fikk meget bra på oppgaven, men han hvite ikke forskjell på en puck eller bandy ball
hahaha, men bra du fikk Meget :blush:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Cola wrote: 29 Nov 2019, 19:32 Lenge igjen, 1x55" med Sumo + 1x55" som skjerm til Mac´en min.
Og besøk av Jack og Jäger
:perf:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Det hagler med skudd fra Stjernen om dagen fra 1-3 til 12-3 i 2.per.! Men ingen i nota...
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 29 Nov 2019, 19:37 Cola skrev: ↑6 minutter siden
Hadde Terje Helsingeng som klasseforstander, dette var før han begynte i NRK og før han ble sammen med Carola.
Jeg fikk meget bra på oppgaven, men han hvite ikke forskjell på en puck eller bandy ball
hahaha, men bra du fikk Meget
Abonnerte på "The Hockey News" + 2 andre hockey blader fra US.
Men det var ett ord som gikk igjen alle steder, og fant det ikke i noen ordbøker.
Vi hadde Terje i engelsk også, så jeg spurte: Hva betyr "Fuck". Han hevet ikke øyenbrynet og sa det betyr å knu**e.. :|
På den tiden hadde han langt hår, skjegg, gikk i olabukser, ola skjorte og ola jakke pluss runde briller.
Fikk sjokk når jeg så han mange år senere på NRK og at han også var sammen med Carola
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 29 Nov 2019, 19:45 Abonnerte på "The Hockey News" + 2 andre hockey blader fra US.
Men det var ett ord som gikk igjen alle steder, og fant det ikke i noen ordbøker.
Vi hadde Terje i engelsk også, så jeg spurte: Hva betyr "Fuck". Han hevet ikke øyenbrynet og sa det betyr å knu**e..
På den tiden hadde han langt hår, skjegg, gikk i olabukser, ola skjorte og ola jakke pluss runde briller.
Fikk sjokk når jeg så han mange år senere på NRK og at han også var sammen med Carola
:hah:
LUHG!

Cola

Måtte spole tilbake for å få med meg Stjernens siste 2 mål + Narvik sitt.

Narvik har vært en overraskelse, og får Narvik beholde sin beste spiller neste år, keeperen?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Fornøyd med 8-3. Håper på en seiersrekke på 3-4 kamper, har ikke gitt opp en 5-6.plass :angel:

Edit: Glem seiersrekka...møter Oilers og Storhamar borte iløpet av de 3 neste :yikes:
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 29 Nov 2019, 21:53 Fornøyd med 8-3. Håper på en seiersrekke på 3-4 kamper, har ikke gitt opp en 5-6.plass

Edit: Glem seiersrekka...møter Oilers og Storhamar borte iløpet av de 3 neste
Ikke glem Lillehammer på søndag....
Ang keeperen til Stjernen mener jeg fortsatt det jeg har skrevet før.
Han går rask ned, med hele kroppen.
Men når han skal opp igjen, selv om det fortsatt er spill i hans sone, bruker han 5-6x mere tid på å komme seg opp.
Får vel sjekke kampen på søndag etter United kampen, hockeyen kommer i 2-rekke :-)
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 29 Nov 2019, 22:25 Ikke glem Lillehammer på søndag....
Huff ja...
Cola wrote: 29 Nov 2019, 22:25 Ang keeperen til Stjernen mener jeg fortsatt det jeg har skrevet før.
Han går rask ned, med hele kroppen.
Men når han skal opp igjen, selv om det fortsatt er spill i hans sone, bruker han 5-6x mere tid på å komme seg opp.
Det går jo ikke an, Bjørge J. må jo få noe kraft og spenst inn i den kroppen!!
Cola wrote: 29 Nov 2019, 22:25 Får vel sjekke kampen på søndag etter United kampen, hockeyen kommer i 2-rekke
Hvis det ikke blir 3 poeng mot Villa, vurderer jeg sesongkort i Stjernehallen 8-)
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Da blir det muligens sesongkort...

Ciampini den store spilleren mot LIK i kveld, fornøyd med sein utligning og sier i sudden.

Enga vinner og vinner, Sparta vant i Asker, Storhamar vant og Oilers i egen liga igjen...

Lillehammer blir kanskje laget Stjernen passerer, håper det blir Sparta også.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Frisk også ja, satser på en topp 4 plassering jeg nå 8-)
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 01 Dec 2019, 21:16 Enga vinner og vinner, Sparta vant i Asker, Storhamar vant og Oilers i egen liga igjen...

Lillehammer blir kanskje laget Stjernen passerer, håper det blir Sparta også.
Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Frisk også ja, satser på en topp 4 plassering jeg nå
Så Enga kampen, ikke mye å skrive hjem om, de bør få inn noen nye før fristen går ut, hvis ikke klarer de ikke 1-4 plass i serien
Men må si at den største overraskelsen denne sesongen er Narvik, og som jeg skrev før, klarer de å beholde keeperen til neste sesong?
Når jeg så skrev om den største overraskelsen, MÅ jeg si at den største NEGATIVE overraskelsen er M/S, ikke det spillet/hurtighet/chansene som vi har sett før.
Frisk er frisk på godt og vondt, alltid vanskelig å komme tilbake etter en sånn sesong de hadde ifjor
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Kanskje Stjernen bør hente goalien til Narvik, så kan han som ikke kommer seg opp i tide dra nordover? :hah:

Enga må ha en god keeper? Mot Stjernen og Sparta var det vel: Hagla med skudd i mot i 3.per. men slipper jo ikke inn mål...

Ja, M/S sliter ift fjoråret.
LUHG!
Post Reply