Kan du i det minste sitere meg nøyaktig hvor du mener jeg gjør dette?Sir Alfie Rey skrev: ↑18 sep 2023, 15:27 Han setter sprømålstegn ved min iq og måten jeg formulerer meg på.
Erik ten Hag
-
- Liker gitt: 632
- Liker mottatt: 984
Innlegget er likt av: StretfordEnd, Belfastboy, Pwint
-
- Liker gitt: 188
- Liker mottatt: 211
Enig @ rød pølse
Move on.
La oss diskutere Ten Haag. Jeg er langt fra imponert til nå av han .
Move on.
Innlegget er likt av: 10Hag, Cola2, Sir Alfie Rey, Rød Pølse, Schmeichel, Pwint, Blodfink
Han heter Hag, ikke Haag, din forbanna IQ-nepskrelle!Djevelens advokat skrev: ↑18 sep 2023, 15:40 Enig @ rød pølse
Move on.
*Høy grad av sarkasme og litt ironi her
Innlegget er likt av: Schmeichel, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint
-
- Donor
- Vært fan siden: 1988
- Liker gitt: 179
- Liker mottatt: 298
Word@Djevelens advokatDjevelens advokat skrev: ↑18 sep 2023, 15:40 Enig @ rød pølse
Move on.
Bare å gjøre det, fremfor å skrive mange sider lange "grunner" til at den andre parten har "feil!

Innlegget er likt av: Djevelens advokat
Glory Glory Manchester United!!!!
Ellers håper jeg @Sir Alfie Rey og @Schmeichel kan skvære opp.
Jeg er enig i Schmeichel med kritikken av SAR, og mener den er velgrunnet.
Samtidig setter jeg pris på forumister med egne meninger som ikke nødvendigvis er mainstream. Så selv om jeg og synes at Sir Alfie kan formulere seg annerledes, vil jeg ikke bli kvitt ham på forumet.
Synes det er interessant og nyttig å få hans meninger, selv om jeg ikke alltid er enig.
Jeg er enig i Schmeichel med kritikken av SAR, og mener den er velgrunnet.
Samtidig setter jeg pris på forumister med egne meninger som ikke nødvendigvis er mainstream. Så selv om jeg og synes at Sir Alfie kan formulere seg annerledes, vil jeg ikke bli kvitt ham på forumet.
Synes det er interessant og nyttig å få hans meninger, selv om jeg ikke alltid er enig.
Innlegget er likt av: Djevelens advokat, Pwint, Schmeichel
-
- Donor
- Vært fan siden: 1970
- Liker gitt: 6050
- Liker mottatt: 3491
Å sparke Ten Hag vil være nok en fallitt erklæring fra klubben, mener jeg. Men ingenting forundrer meg lenger.
De fleste klubbene som har suksess med sine Managere, er de som ikke sparker Manageren når det butter i mot. For eksempel Arteta, Klopp og Guardiola.
De fleste klubbene som har suksess med sine Managere, er de som ikke sparker Manageren når det butter i mot. For eksempel Arteta, Klopp og Guardiola.
Innlegget er likt av: Belfastboy, Rød Pølse, Djevelens advokat, Schmeichel, Pwint, Cola2, Pink Final, Can2
-
- Liker gitt: 188
- Liker mottatt: 211
Ten Hag.. Ble det rett nå
Får ikke sparken nå uansett, men vi vet hva som må til for og beholde jobben. Komme til Champions Leauge. Det er kravet så lenge Glazer styrer skuta. Så er spørsmålet om han klarer det, ser ikke så lyst ut i starten, men det svinger fort i fotball.

Innlegget er likt av: Sir Alfie Rey, Pwint, Rød Pølse, 10Hag
-
Trådstarter - Moderator
- Vært fan siden: 1995
- Liker gitt: 2070
- Liker mottatt: 7308
Kan trygt si at tonen vi bruker her inne skal forbedres.
Sender en PM til de involverte jeg mener at trenger å moderere seg.
Sender en PM til de involverte jeg mener at trenger å moderere seg.
Innlegget er likt av: Schmeichel, Belfastboy, Pwint, Pancho P, Rød Pølse, RedTrafford, Cola2, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
-
Enig @10Hag , jeg synes også det er friskt med meninger som går litt imot mainstream. Det har jeg absolutt ingen problemer med. Vil gjerne se gode argumenter fra både Sir Alfie og andre, for og imot. Uavhengig av hva konsensus om et tema er.
(Med mindre flere ting blir sagt om det som er skrevet, eller sitert på ting jeg absolutt ikke har sagt, så har ikke jeg noen ytterligere kommentar om dette, der er nok sagt tilstrekkelig om det allerede. Må legge til at jeg overhodet ikke har noe personlig imot hverken han eller andre her inne.
)
EDIT: Og jeg må understreke at jeg ønsker absolutt ikke at noen skal forlate forumet her, snarere tvert imot. Skrev det jeg skrev for å sette litt trykk i at jeg synes alle kan gjøre en innsats for å tiltale hverandre med respekt og vennligsinnethet.
Det er jo synd å erkjenne at man har mistet noe av den litt naive og håpløse troen man hadde på at Ten Hag har det som skal til for å ta opp kampen mot Guardiola, Arteta og Klopp enn så lenge.
Om et lignende trenertalent ble ledig er jeg faktisk litt der at jeg føler vi ikke hadde hatt råd til å si nei. Men om ikke Ten Hag har det som skal til så ser jeg ikke noen som skiller seg ut og helt utvilsomt fremstår som et klart bedre alternativ.
Ser Julian Nagelsmann har vært nevnt tidligere, og selv om jeg ikke er negativ til han, så ser jeg ikke at det er noe som umiddelbart taler for at han skal være så mye bedre enn Ten Hag. Jeg føler at det er mye tilfeldigheter i fotballen. Hva slags spillermateriale man får utdelt, utenomsportslige problemer som Sancho og Antony, hvorvidt stallen passer, om nye signeringer slår til også videre. Det er liksom ikke noen sikker vitenskap med noe fasitsvar. En trener kan være ekstremt god med et lag og elendig med et annet også videre. Med andre ord mener jeg flaks og uflaks må tilskrives en stor del av ligningen.
(Med mindre flere ting blir sagt om det som er skrevet, eller sitert på ting jeg absolutt ikke har sagt, så har ikke jeg noen ytterligere kommentar om dette, der er nok sagt tilstrekkelig om det allerede. Må legge til at jeg overhodet ikke har noe personlig imot hverken han eller andre her inne.

EDIT: Og jeg må understreke at jeg ønsker absolutt ikke at noen skal forlate forumet her, snarere tvert imot. Skrev det jeg skrev for å sette litt trykk i at jeg synes alle kan gjøre en innsats for å tiltale hverandre med respekt og vennligsinnethet.

Det er jo synd å erkjenne at man har mistet noe av den litt naive og håpløse troen man hadde på at Ten Hag har det som skal til for å ta opp kampen mot Guardiola, Arteta og Klopp enn så lenge.
Om et lignende trenertalent ble ledig er jeg faktisk litt der at jeg føler vi ikke hadde hatt råd til å si nei. Men om ikke Ten Hag har det som skal til så ser jeg ikke noen som skiller seg ut og helt utvilsomt fremstår som et klart bedre alternativ.
Ser Julian Nagelsmann har vært nevnt tidligere, og selv om jeg ikke er negativ til han, så ser jeg ikke at det er noe som umiddelbart taler for at han skal være så mye bedre enn Ten Hag. Jeg føler at det er mye tilfeldigheter i fotballen. Hva slags spillermateriale man får utdelt, utenomsportslige problemer som Sancho og Antony, hvorvidt stallen passer, om nye signeringer slår til også videre. Det er liksom ikke noen sikker vitenskap med noe fasitsvar. En trener kan være ekstremt god med et lag og elendig med et annet også videre. Med andre ord mener jeg flaks og uflaks må tilskrives en stor del av ligningen.
Innlegget er likt av: Belfastboy, StretfordEnd, Pwint, Pancho P, 10Hag, Rød Pølse, RedTrafford, Pink Final, Can2
-
- Donor
- Vært fan siden: 1979
- Liker gitt: 6120
- Liker mottatt: 3944
Jeg mener jo at alle her inne er vattnisser, men jeg er veldig forsiktig med å si det for ofte (Ja, det var et forsøk på å være morsom
)

Innlegget er likt av: Schmeichel, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, Jan Erik, Belfastboy, Pink Final, Blodfink, Can2
-
- Vært fan siden: 1985
- Liker gitt: 944
- Liker mottatt: 464
En av de viktigste tingene i EtH sin måte å spille på, og som ikke er i nærheten av å fungere godt nok, er det kollektive presset. For meg er det ganske åpenbart at enkelte av spillerne må gå i seg selv. Laget ser dårlig ut når ikke alle gjør jobben sin og dette reflekterer direkte på manageren. Vi er ikke akkurat heldige når det gjelder å unngå skader på nøkkelspillere heller.
Manageren har det overordnede ansvaret, men han er avhengig av at både spillere og andre i klubben drar i samme retning. Jeg er heller ikke imponert av alt EtH har gjort, men jeg anerkjenner at det ikke er en quick-fix på alt og at man ikke endrer prestasjonskultur over natta.
Det jeg er minst imponert av er evnen til å gjøre taktiske grep underveis i kampene. Her er det imidlertid lov å håpe på rask bedring når flere spillere er tilgjengelige. Inntil videre ser jeg ingen grunn til å få panikk og be om managerens hode på et fat.
Litt temperatur i forumet er det ingen som tar skade av, og jeg har full tillit til at de som styrer her inne unngår at vi får united.no-tilstander. Så må vi som diskuterer gjøre vårt for at de skal slippe å oppdra voksne folk.
Manageren har det overordnede ansvaret, men han er avhengig av at både spillere og andre i klubben drar i samme retning. Jeg er heller ikke imponert av alt EtH har gjort, men jeg anerkjenner at det ikke er en quick-fix på alt og at man ikke endrer prestasjonskultur over natta.
Det jeg er minst imponert av er evnen til å gjøre taktiske grep underveis i kampene. Her er det imidlertid lov å håpe på rask bedring når flere spillere er tilgjengelige. Inntil videre ser jeg ingen grunn til å få panikk og be om managerens hode på et fat.
Litt temperatur i forumet er det ingen som tar skade av, og jeg har full tillit til at de som styrer her inne unngår at vi får united.no-tilstander. Så må vi som diskuterer gjøre vårt for at de skal slippe å oppdra voksne folk.
Innlegget er likt av: Pwint, StretfordEnd, Schmeichel, Djevelens advokat, RedTrafford, Belfastboy, red, Pink Final, Blodfink, Can2
Football, bloody hell!
-
- Donor
- Sted: Vestland
- Vært fan siden: 1981
- Liker gitt: 12158
- Liker mottatt: 8061
Skal eg bli forulempa på dette forumet må eg nesten insistere på at du brukar meir sjofle skjellsord som "fusentast" eller "stratenrøvar".
Innlegget er likt av: RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final, Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!
-
For ikke å snakke om Ferguson. Trenden er jo stort sett slik at de som er best i dag på et tidspunkt også har slitt en del og ikke levert det omgivelsene har forventet. Det er jo mer normalt enn det motsatte virker det som.
Så kan vi jo kanskje prøve å ta en slags form for sammenligning: Har det vært noen synlig forskjell på hvordan Ten Hag har opptrådt sammenlignet med de andre som det er naturlig å sammenligne han med?
Nå kan jeg dessverre forsvinnende lite om andre lag her, men kanskje noen andre har litt nyttige innsikter å komme med der? Er det noe som skiller seg spesielt ut fra Ten Hag kontra de andre når det har buttet imot, fansen har klagd, laget har underprestert og lignende?
Og en annen ting: Dette er ikke nødvendigvis noe man kan laste bare Ten Hag for, og det er godt mulig det nesten ikke eksisterer i dagens fotball, men jeg føler litt på at vi trenger en skikkelig Keane, arrogansen og vinnermentaliteten til Cantona med en miks av litt Scholes og Ferdinand. Klisjé ting å si, men skikkelig "characters" som Keane kaller det. Spillere som er ultraprofesjonelle fra topp til tå og virkelig setter standarden på trening. Som krever mer enn 100% innsats, men at man strekker seg til 105%, kanskje tilogmed 110%.
Hvem er karakterene i dagens stall? Jeg ser gjerne for meg at det er spillere som Fernandes, Casemiro og Martinez? Trolig også Onana, som jeg tror er en stor oppgradering akkurat der i forhold til De Gea.
Typer som Shaw, Varane, Dalot, Rashford, Sancho med flere slår meg liksom ikke som like tøffe i stilen. Selv om jeg ikke påstår at man trenger et helt lag hvor alle har den mentaliteten heller. Og er det kanskje avleggs? Man ser jo ikke nødvendigvis de typene i City, Arsenal eller Liverpool heller?
Innlegget er likt av: 10Hag, RedTrafford, Pancho P, Rød Pølse, Belfastboy, Pwint
Enig ang. mangel på ledertyper.
Ser ikke mange av de i dagens stall. Varane, Casemiro og Onana er de ledertypene som tiltaler meg mest. Fernandes og, men kan ikke fordra hvor smålig han til tider blir, som en liten guttunge. Men jeg tror han leder godt ellers, og stiller høye krav til de rundt seg. Så han må nevnes som en leder også.
Ellers synes jeg det er tynt med ledertyper.
Ang. andre managere. Jeg liker ikke lenger pressekonferansene til Ten Hag. Finner meg ofte i å ha en annen oppfatning av kampen enn det han legger frem, og syns han forklarer for lite taktisk og bare gjentar det jeg kaller "floskler". "It's about mentality osv osv". Ja, ok. Men nøyaktig hva med mentality? Kan det ikke utdypes og konkretiseres mer?
Når jeg ser Guardiola, Postecoglou og De Zerbi sine pressekonferanser, så får jeg ofte motsatt inntrykk. Da sitter jeg igjen med taktisk kunnskap, og er ofte enige i det de sier. Til tider Klopp og, men ikke ofte. Der blir det for mye følelser og irrasjonell frustrasjon fra tyskeren til tider for min del. Samme med Arteta, som jeg synes er en dyktig manager, en Guardiola-lite. Blir for mye følelser for min del. Ikke at følelser er feil, men jeg vil først og fremst ha analyse og saklighet.
Men de andre jeg nevner oppfatter jeg så og si hver eneste uke som knallsterke fagfolk som analyserer og serverer fansen det de liker og har nytte av å høre. Ten Hag faller litt i gjennom her for min del. Jeg tror absolutt han er faglig sterk, men synes ikke han viser det godt i kommunikasjonen utad i media, og heller ikke underveis i kamper.
Ser ikke mange av de i dagens stall. Varane, Casemiro og Onana er de ledertypene som tiltaler meg mest. Fernandes og, men kan ikke fordra hvor smålig han til tider blir, som en liten guttunge. Men jeg tror han leder godt ellers, og stiller høye krav til de rundt seg. Så han må nevnes som en leder også.
Ellers synes jeg det er tynt med ledertyper.
Ang. andre managere. Jeg liker ikke lenger pressekonferansene til Ten Hag. Finner meg ofte i å ha en annen oppfatning av kampen enn det han legger frem, og syns han forklarer for lite taktisk og bare gjentar det jeg kaller "floskler". "It's about mentality osv osv". Ja, ok. Men nøyaktig hva med mentality? Kan det ikke utdypes og konkretiseres mer?
Når jeg ser Guardiola, Postecoglou og De Zerbi sine pressekonferanser, så får jeg ofte motsatt inntrykk. Da sitter jeg igjen med taktisk kunnskap, og er ofte enige i det de sier. Til tider Klopp og, men ikke ofte. Der blir det for mye følelser og irrasjonell frustrasjon fra tyskeren til tider for min del. Samme med Arteta, som jeg synes er en dyktig manager, en Guardiola-lite. Blir for mye følelser for min del. Ikke at følelser er feil, men jeg vil først og fremst ha analyse og saklighet.
Men de andre jeg nevner oppfatter jeg så og si hver eneste uke som knallsterke fagfolk som analyserer og serverer fansen det de liker og har nytte av å høre. Ten Hag faller litt i gjennom her for min del. Jeg tror absolutt han er faglig sterk, men synes ikke han viser det godt i kommunikasjonen utad i media, og heller ikke underveis i kamper.
Innlegget er likt av: Pwint, Schmeichel, Pancho P