Marcus Rashford

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Cola

Blodfink wrote: 02 Jul 2019, 21:40Rashford.
Har en følese at Rashford stater å få inn den riktige DNA følelsen i beinmargen.
Men der har vi også menge som vi følte for det samme.
Best, Becham, Ferdinan og en del flere.
Håper at OGS kjører den samme linjen som Sir Alex.
Men det virker som hvor mere de får betalt, og hva de forlanger, så er det ikke noe United DNA hos dem.
Navnet foran er VIKTIGST !!!
Last edited by Cola on 19 Jul 2019, 13:10, edited 1 time in total.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Rashford virker lojal mot OGS ja, men spilte litt ego på våren synes jeg...Mitten skrev om at Herrera tok et oppgjør med Rashford foran hele laget. Det var jo rapporter om splitt og hersk i garderoben. Det må bort. Og det virker som Rashford har tatt til seg det.
LUHG!
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Pink Final wrote: 13 Jul 2019, 23:04 Mulighet å få Jordmir inn hit @Ivanisevic?

Jeg synes det forrige forumet var så bra, spesielt det første 1/2 året.
Det tviler jeg veldig på, han har vært åpen på twitter om sykdomsproblemer så han er ikke altfor aktiv der, bare i perioder. Tror han er "over" hele forumgreiene dessverre.

Jeg mener forresten ikke det forumet som døde i fjor eller forfjor, som levde i halvannet år eller noe sånt. Jeg mente det opprinnelige Unitedforumet som var lenket på united.no sin forside hele tiden. Jeg ble vel med der i..tja..2010? 2011? Noe sånt. Det døde dessverre ut noen år senere, og så kom dette andre Unitedforumet for 2-3 år siden som varte halvannet år eller noe sånt. Får håpe dette varer lenger, selv om jeg må innrømme at jeg tror dagene for et forum er over. Hvertfall glansdagene.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Det var synd å høre ang. Jordmir.

Ja vi får se, forum er kanskje på vei ut. Men det dukker opp flere brukere, håper det fortsetter!
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ivanisevic wrote: 21 Jul 2019, 22:14 Får håpe dette varer lenger, selv om jeg må innrømme at jeg tror dagene for et forum er over. Hvertfall glansdagene.
Ja grupper på FB har tatt over noe, og det er synd etter min mening. Poster på sosiale medier dør ut etter kort tid.

Et skikkelig forum har fordeler som ei gruppe på FB ikke har, bla oppdeling i tema. På FB er det umulig å bla i historikk, noe som er helt uproblematisk på et forum. På FB dukker det opp distraksjoner HELE tiden, det slipper man i stor grad på et forum.

Forum har mye bedre muligheter til å formatere tekst, sette inn bilder og tabeller for på den måten å lage et skikkelig informativt innlegg.

Søkefunksjon på ei gruppe i FB er ubrukelig.

osv osv.

Jeg håper virkelig at vi blir mange nok til å komme over kritisk masse, slik at dette blir et forum som fortsetter å leve. Bare veldig synd at masse historikk er tapt når man til stadighet har måttet starte nye forum.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Tam kamp av Rashford igår, men liker det han sier: "it feels like we lost the game".
:down: Denne posten ble automatisk redigert inn i posten for 11 dager 18 timer 47 minutter 28 sekunder siden
Rashford får en del kritikk igjen etter Soton`, det var noen gode innlegg og han var ikke i nærheten av dem leser jeg her og der.
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Rashford minner dessverre mer og mer om som ny Wellbeck. I mine øyne er han ikke en naturlig spiss, det er forøvrig ikke Martial heller, uansett hva Ole mener. Der overgikk Lukaku de begge...hva står vi da igjen med? En Greenwood som muligens har mer allroundferdigheter, men en som per dags dato er for ung til å spille uke inn og ut. Det tror jeg vil "drepe" han i PL. Han må få minst et år til på seg. To store tabber var å ikke hente inn erstattere på midtbanen og i angrep, spesielt etter at flere forsvant etter at det engelske overgansvinduet stengte. Av og til lurer jeg på hva som rører seg i hodet til de ansvarlige...de prøver å være lur, men ender opp med og lure seg selv og fotballklubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Ja, må si utviklingen til Rashford bekymrer litt, jeg er enig i at han ikke er en naturlig spiss, og så har han ikke overbevist ute til venstre heller...Håper han blir stabil, var jo flott prestasjon mot Chelsea på den lange fra Pogba.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg mener, at han er en naturlig spids, men han rammes for let på selvtilliden og så vil han for meget. Han bliver heller ikke ligefrem hjulpet af dem bag ham. Martial er mere en fløj end angriber.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Ja, det blir noe desperat over ham, jeg så et sammendrag av kampen nå, han kunne jo scoret igår, men det vil seg ikke...Og den headingen var jo grusom, selv om det ble offside.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Ja, det er tunge dager for unge Rashford...200 000 pund i uka, er det det han tjener...?

Gikk gjennom litt av tråden her nå, han hadde et oppsving som resten når Ole G kom inn, bra til tider, men det falt etter PSG og siden har det vært små glimt. Men må si jeg er bekymret, han må ut på kanten i alle fall, egentlig på tribunen, men vi har jo ikke erstatninger.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Herlig mål av gutten mot Bulgaria nå, spiller venstre kant.

Lovende takter ute på kanten, ujevnt, men virkelig noen gode raid her og der.

Kommer inn i midten og samspiller fint med Kane innimellom.

Men de møter et utrolig svakt Bulgaria...0-5 nå, Sterling igjen, Kane har 3 assist.
LUHG!
User avatar

Topic author
Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Ser av tidligere poster at jeg er uenig om at han er best som spiss. Jeg ønsker heller å se en Martial på topp med Rashford ute til venstre. Tror han kommer mer til sin rett der han med sin hurtighet kan skjærer inn eller løper ned til dødlinjen.

Kan pr d.d. aldri se for meg Rashford som en 20+ målskårer pr sesong.

Lønn på 200 i uka er utenfor all fornuft. Kan ikke se hvordan han forsvarer en slik lønn. Ja han er Uniteds gullgutt, men aldri i verden om han på banen gjør seg fortjent til slik lønn.

Forøvrig pent mål i dagens lekestue mot Bulgaria.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ingen fotballspillere i PL "fortjener" lønna si, den er helt absurd høy selv for de dårligst betalte.

Skulle ønske folk sluttet å måle og dømme spillere etter hvor mye de tjener - de får betalt etter hva klubben mener den har råd til, antatt markedsverdi og konkurranseforhold. I Rashfords tilfelle er det også en investering i det klubben anser som en av sine 2-3 mest attraktive salgsobjekt. Man kan sikkert si mye om Uniteds lønnspolitikk, men den er ikke Marcus Rashfords eller andre spilleres ansvar.

Å tjene mye penger gjør verken spillerne bedre eller mindre menneskelige. Rashford er inne i en tung periode, men har åpenbart potensial til å bli en toppklassespiller (i motsetning til mange andre i klubben). Du kan jo uansett ikke justere lønna opp og ned for hver uke etter hvordan de presterer. Jeg har i alle fall ingen mistanker om at han ikke gidder eller ikke vil.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22206
Liker mottatt: 18044

Støtter det du skriver Ryder, det er ikke spillernes ansvar, og jeg mener som før at spillerne er i sin fulle rett til å kreve sin del av kaka.

Men det er absurde nivåer på den finansielle delen av fotballen, akkurat som det er i Big pharma, big tech, big corp osv. Fotball er jo blitt big corp.

Men jeg mener jo det er rettmessig å kritisere når spillere ikke bidrar på banen, og Rashford fikk kjeft i plenum av Herrera visstnok, som ikke likte at Rashford så ut til å spille mer for seg selv, enn laget mot slutten av sist sesong. Om det stemmer så var det på sin plass av baskeren.

Liverpool: Håper virkelig OGS setter ham på kanten, og gjerne på venstre, James fikser høyre helt greit.

Dette er under forutsetning av at Greenwood eller Martial starter i midten.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Rashy står nå med 5 mål og 3 assist, han har 11 skudd på mål, skutt 28 ggr. totalt (PL). Pr. 31. okt 19
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Jeg har mange ganger vært små frustrert over Rashford, han bommer på en del sjanser ingen tvil om det, og burde absolutt stått med flere mål.
Men er statistikken hans så veldig dårlig egentlig sammenlignet med andre ?
Og jeg synes vi United supportere har en tendens til å dømme han vel hardt til tider.
Hva han kommer til å bli som målscorer over tid vet ikke jeg. Men jeg føler at noen av de han sammenlignes med, har noen år mer på baken. For å si det sånn.
Se f.eks på en spiller som Sterling, hvor mange opplagte sjanser han har misset på, og vært til frustrasjon bade for den ene og den andre. Og se på hans prestasjoner nå. de er i verdens klasse.
Tross i at Rashford burde scoret flere mål, så synes jeg han var en av de beste I gårsdagens kamp.
Post Reply