Utlånte spillere

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Amad på vei til Rangers

Bør være en god utviklingsarena for han.
post liked by: Pancho P, red, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Høres ut som vel så bra som Championship i alle fall. Ikke at nivået i Skottland er høyere, men Rangers har vel i det minste en del ambisjoner i spillet sitt.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tok Amad fem minutter å score for Rangers…!

Ganske enkel scoring, minnet mye om Rashfords mot West Ham.

post liked by: Blodfink, JørgenT, Pangaea
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Donny valgte Everton:

post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Håper virkelig at det løsner for han i Everton. Han trenger sårt å få spilt på seg selvtillit igjen. Forhåpentligvis så blir det en bra vår for Donny, da kan han enten komme tilbake å kjempe seg til en plass i troppen eller så er verdien økt for et salg.

Syntes det er bra at fornuften endelig har seiret på Carrington, i alle fall i dette tilfellet.
post liked by: Lingard, Pancho P, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7632

Jaja. Nå får vi kanskje endelig se van de Beek spille …
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 480

Artig sitat fra United.no:

"Van de Beek sterkt koblet til Everton, og nå ser det altså ut til at han skal spille for Liverpools stolthet ut sesongen." 👍😎
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Koste meg også med den kommentaren, @Canto :D Har lagt merke til at den journalisten av og til legger inn slike ulike "stikk".

Ang. utlån, så må jeg si jeg stusser litt over at så mange blir sendt ut på en gang. Bra for de enkelte spillerne selvsagt, men klubben kan jo komme litt i beit hvis vi får flere skader på samme tid, når nær sagt alle på kanten av førstelaget er utlånt. Framover kommer kampene tett som hagl, vi skal spille ca halvparten av kampene/sesongen på bare fire måneder.

Men får håpe det går bra, og at det blir en positiv utvikling for alle disse spillerne, særlig den litt yngre garde som kanskje kan komme inn i førstelagsdiskusjonen fra neste sesong. Jeg har blitt litt mer usikker på Garner de siste årene, men Laird er jeg fortsatt forsiktig optimistisk til (Garner og, men mer usikker). Ser han ikke har spilt enda, men tror han har en liten skade. Håper virkelig han får skikkelig spilletid, ellers går det slik jeg fryktet. Fra å spille hver kamp for Swansea, til å varme benken hver gang. I så fall et håpløst lån. Men vi får se. Jeg håper på det beste.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

De fleste som har blitt lånt ut nå har blitt det på grunn av manglende spilletid. En stor del av dette problemet med misfornøyde spillere skylles Solskjær og hans policy på området. Når den sportslige ledelsen ikke tok ansvar og solgte/lånte ut spillere i sommer så var uungåelig at våre nest beste ikke lenger var fornøyd med sin spilletid.

Spør du meg så har vi uansett hatt en alt for stall det siste året. Spesielt når man ser på antall spillere som faktisk ikke spiller. Skyhøye lønnsutgifter og fallende verdi på spillerene det gjelder som er resultatet. Spør du meg så er det på høy tid at vi slanker oss. Når det er sagt så skulle jeg gjerne sett at vi hentet en defensiv midtbanespiller allerede nå.

Angående ungguttene så er veien inn på førstelaget rett og slett for lang per dags dato. Ethan Laird kan muligens utfordre Dalot og AWB til høsten dersom han får en god vår. James Garner hadde en dårlig høst, men har virkelig funnet formen i det siste. En god vårsesong og et utlån til en PL klubb neste sesong så bør han være klar for å konkurrere om en plass i troppen fra og med sommeren 2023.
post liked by: Pangaea, Pancho P, Blodfink, Ryder
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Fantastisk raid og assist fra Pellistri for Uruguay: 🤩

User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Amad starter for Rangers i Old Firm!

Blir han ikke konfirmert på Parkhead, er han klar for det meste.
Blir spennende å se hvordan han takler intensiteten. Er jo litt i tvil om han har fysikken for PL, men får en pekepinn på det her.

Oppdatering:
Celtic kjører over Rangers og fortjent 3-0 til pause. Amad vært lite involvert, Rangers har forsøkt seg mest langs venstre. Et par lovende dribleforsøk, men blir tøft og tett markert. Men lett å se talentet. Han løper mye riktig, og jobber konsentrert defensivt. Men spørs vel hvor mye lenger han får spille, lett å ofre unggutter når det drar seg til, selv om mange på Rangers har vært klart svakere.
post liked by: Cola2, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Riktignok har Amad hatt en del trøbbel med skader i høstsesongen, og mulig han ikke har imponert nok på trening (som med VDB), men jeg er likevel litt skuffet over at han har fått så lite spilletid. Trodde han var et supertalent som vi ville "groome", og så har han på en måte tapt 18 måneder. Han spilte ikke så mye for Atalanta før han kom til oss heller, men med tanke på hva som har skjedd i United, hadde det vært bedre å lånt han ut til Atalanta i vertfall én hel sesong etter kjøpet, i stedet for å hente han til United. Veldig viktig for spillere å spille kamper i den alderen. Håper vertfall han får det nå i Rangers, og starten har vært lovende. Håper det fortsetter slik, og han får mye spilletid der, samt en del mål og assists.
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Enig i det, synes ikke han har prestert dårlig i de få sjansene han har fått. Godt drillet i intenst press-spill er han også, som oppflasket i Atalanta.
Men ser poenget med at det er bedre at han spiller 3-5 kamper i måneden framfor 3-5 resten av sesongen hos oss. Har fortsatt tro på at han kan ta steget, han har det lille ekstra.
post liked by: Pink Final
Post Reply